✨Revolution PRO pressed glitteri✨

listopada 24, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. U današnjoj recenziji pisat ću Vam o još jednom Revolution PRO novitetu - Reffil pressed glitterima u dvije varijante. U prvom dijelu posta napisati ću Vam osnovne karakteristike o proizvodu (pakiranje, formula i sl.), zatim ću opisati svaku nijansu glittera pojedinačno, nakon toga idu swatchevi i na samome kraju možete vidjeti kako glitter izgleda u akciji.

 Revolutio PRO Reffil pressed glitteri ; iznad 'Glisten Up', ispod 'Glisten Here'

Revolution PRO Reffil šljokice dolaze u plastičnoj ambalaži te se preporučuje transportirati ih u magnetnu paletu (na Notinu možete birati između tri veličine magnetnih paleta ; S,M & L). No, ako nemate magnetnu paletu - šljokice možete držati i u dobivenom pakiranju. Revolution PRO Reffil šljokice su ustvari pressed glitteri - što bi značilo da su sastavljene od formule uz koju je trušenje proizvoda minimalno. Osobno više preferiram pressed glittere od loose varijanti jer je nered pri nanošenju trostruko manji, a i sam proces nanošenja je olakšan. Reffil šljokice dolaze u dvije varijante : Glisten Up & Glisten Here.

Dostupnost : Notino
Količina : 6g
Sastav : Polyethylene Terephthalate, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Cera Microcristallina, Paraffinum Liquidum, Polyethylene, Silica, Dimethicone Crosspolymer, Ethylene/Propylene/Styrene, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 15850, CI 15850:1, CI 45410
✨Glisten Up✨


Gliterazzi - bijeli glitter sa rozim česticama (duochrome)
Flash - srebrni glitter sa tamnijim (smeđkastim) česticama (duochrome)
Fame - rozi glitter sa bijelim i žutim česticama (duochrome)
Radiate - plavi glitter sa srebrnim česticama
Glare - zeleni glitter sa zlatnim česticama

U Revolution PRO 'Glisten Up' verziji pressed glittera nalaze se tri svijetlije nijanse koje su vrlo svestrane i možete ih koristiti uz doslovno sve makeup lookove - za večernju glammy šminku, kao i za svakodnevno šminkanje. Uz njih, u kolekciji se nalaze i dva glittera u boji, zeleni i plavi, koji fantastično naglašavaju svaku boju očiju. Ja ih volim koristiti i tako da ih nanesem na tuš za dodatan wow efekt. Kao favorita bih ipak izdvojila 'Fame' nijansu jer je vrlo posebna i neobična.

✨Glisten Here✨


Twinkle - svijetlo rozi glitter sa srebrnim česticama (duochrome)
Gleam - narančasti glitter sa zlatnim česticama
Sparkle - crveni glitter sa zlatnim česticama
Beacon - zlatni glitter
Emit - rozi glitter sa srebrim česticama 

 U Revolution PRO 'Glisten Here' verziji prevladavaju šljokice toplijih tonova. Većina glittera ima zlatni odsjaj, dok su rozi glitteri obogaćeni srebrnim česticama. Favoriti u 'Glisten Here' kolekciji su mi definitivno dva roza glittera (Twinkle & Emit).

✨SWATCHEVI✨

Glitteri iz Revolution PRO kolekcije su vlo kremaste i meke formule, a visokom pigmentacijom su pomeli konkurenciju u tom cjenovnom rangu. Iako su glitteri vrlo pigmentirani, svakako bih vam preporučila da prije nanošenja koristite primer za šljokice kako biste izvukli najbolji rezultat. Što se samog nanošenja tiče, preporučila bih vam da jagodicom prsta laganim pritiskom 'pokupite' glitter te ga nanesete na kapak. Kao što sam već i navela, pressed glitteri se ne truse te će vam upravo radi tog svojstva na kapcima izdržati cijeli dan. 

✨LOOK✨


Na instagramu sam vas pitala koji da glitter koristim za današnji look i čak 73% vas glasalo je za rozi glitter ! Iskreno - i ja sam navijala za roze šljokice pošto obožavam rozu boju 😀 Uglavnom, na slici iznad možete vidjeti kako glitter izgleda na kapcima. Koristila sam 'Twinkle' i 'Emit' iz Glisten Here verzije (tamniji rozi glitter na sredinu kapka, a svijetliji na unutrašnji dio oka). Ako Vas zanima koje sam to još proizvode koristila u ovom looku, KLIK ovdje.


Oduševljena sam Revolution MakeUp glitterima te Vam im toplo preporučujem. Ako me pratite već neko vrijeme, onda znate da većinom nisam imala sreće s pressed glitterima (ehm, wet'n'wild verzija). No, ovi su glitteri svakako vrijedni vaše pažnje. Trenutno su rasprodani na Notinu (već 2.put od kada su ih dodali u asortiman, mislim da ta činjenica govori dovoljno), no sigurno će uskoro biti ponovno dostupni pa kroz nekoliko dana bacite oko na sljedeći link : Revolution Pro Refill. Ja ću se definitivno nastaviti igrati sa ovim glitterima, pa me svakako zapratite na instagramu, ako vas zanima kako koristiti ova čuda 😀 Bravo Revolution PRO, you did it again !

Koristite li i vi glittere? Koji su vaši favoriti ?

PR* proizvod

Hvala na čitanju,

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)