✨Revolution PRO Eyebrow Cushion✨

listopada 18, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam vam pripremila recenziju jednog neobičnog proizvoda za popunjavanje obrva. Riječ je o Revolution Pro eyebrow cushion eyebrow defineru u nijansi 'Dark Brown'. O cushion proizvodu sam Vam tipkala u prošlom postu, no da ponovimo gradivo - riječ je o proizvodu koji je ustvari natopljen u spužvici. Takvi se proizvodi koriste na način da umočite aplikator u spužvicu i zatim nanosite na lice. MakeUp Revolution je lansirao novu liniju proizvoda pod imenom Revolution Pro koja je ustvari zamjena za Freedom proizvode. U Revolution Pro liniji nalazi se brdo zanimljivih proizvoda (o kojima ćete uskoro čitati na blogu! 😉 ), a posebno me zainteresirao cushion proizvod za obrve. Ako vas zanima kako mi se to svidio ovaj neobičan proizvod, nastavite s čitanjem.


Revolution PRO Eyebrow Cushion dolazi u crnoj ambalaži koja se zatvara na klik. U unutrašnjosti pakiranja nalazi se ogledalce te pregrada ispod koje se skriva spužvica natopljena proizvodom za popunjavanje obrva.  Pakiranje je vrlo praktično i travel friendly - idealno za popravljanje situacije s obrvama kroz dan ! 😀 No, imam jednu zamjerku što se samog pakiranja proizvoda tiče - spužvica nije učvršćena za dno te vrlo lako može ispasti. Dakle, proizvodu pristupajte što nježnije i lagane ruke.

Dostupnost : Notino
Nijanse : Taupe, Blonde, Medium Brown, Soft Brown, Auburn, Dark Brown, Chocolate, Ebony
Sastav : Isododecane, Bis-Hydroxypropyl Dimethicone A crylate Copolymer, Mica, Kaolin, Styrene/Acrylates Copolymer, Ethylhexyl Palmitate, Paraffin, DI-C-20-40 Alkyl Dimer Dilinoleate, Carnauba, Phenoxyethanol, (+/-) CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77891
Količina : 2,2 g


Jučer sam vas na instagramu pitala jeste li ikada isprobale cushion proizvode i 70% vas je reklo da nije - pa sam vam stoga pofotkala proizvod izbliza kako biste znale o čemu ustvari pišem. Za razliku od prošlog cushion proizvoda kojeg sam recenzirala, Revolution PRO eyebrow cushion nije toliko natopljen i mokre formule. Potreban je vrlo mali pritisak kosim kistićem u spužvicu kako biste dobile dovoljnu količinu za popunjavanje obrva. Tekstura je tekuća, no jako se brzo suši u matt finish. Uz ovaj proizvod dobiti ćete nešto prirodniji oblik obrva nego što to bude s npr. pomadom. Iskreno, mnogo mi se više sviđa prirodniji 'bushy' izgled obrva od strogog kockastog te obožavam rezultat kojeg dobijem s korištenjem ovog proizvoda. Uz Revolution pro eyebrow cushion ne morate biti u strahu da ćete kroz dan ostati bez obrva  - na licu izdrži do skidanja šminke, bez ikakvog micanja / razmazivanja !


Na slici iznad možete vidjeti swatch 'Dark Brown' nijanse. Iako na slici više vuče na topliji podton, uživo je hladnog podtona. Sviđa mi se širok izbor nijansi (8 nijansi!) te sam sigurna da će velika većina vas pronaći svoju idealnu - baš kao što sam ja to napravila 😀 ! 'Dark Brown' je potpuni color match za moju prirodnu boju obrva. Uz eyebrow cushion konačno mogu imati popunjene obrve koje u isto vrijeme izgledaju vrlo prirodno. Moram priznati da sam oduševljena novim proizvodom iz  Revolution PRO linije te jedva čekam isprobati i preostale. Ako Vas zanima kako proizvod izgleda u akciji, svakako me zapratite na mom instagram profilu jer tamo najčešće stavljam makeup lookove. Revolution PRO Eyebrow Cushion od mene dobiva čistu peticu te vam toplo savjetujem da požurite na Notino webshop i ubacite ovaj proizvod u košaricu (trenutno je na 14% sniženja)  : KLIK !


PS* Trenutno na Notinu traje jedna super-duper akcija ! Ako naručiš I Heart Revolution proizvode iznad 72 kn, na poklon ćeš dobiti jednu paleticu & primer - možeš birati između '#selfie' ili 'no photo please' palete.  How cool is that ?! 😀

Koji je vaš omiljeni proizvod za popunjavanje obrva ?

PR proizvod*

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)