✨Revolution PRO Regeneration 'Trends Mischief Maker' paleta x Supreme paleta highlightera✨

listopada 31, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam vam pripremila double recenziju Revolution PRO proizvoda. Predstavit ću vam Regeneration 'Trends Mischief Maker' paletu te Supreme paletu highlightera u nijansi 'Ice'. Podsjetimo se, Revolution PRO je nova MakeUp Revolution linija koja je ustvari zamijenila 'Freedom' kozmetiku. Na blogu ste već mogli čitati o nekoliko Revolution PRO proizvoda (pressed glitteri & eyebrow cushion) koji su me oduševili ! S visokim očekivanjima odlučila sam isprobati još nekoliko stvari iz PRO kolekcije te danas možete pročitati moje iskrene dojmove o Trends Mischief Maker paleti sjenila te Supreme paleti highlightera.

Revolution PRO Regeneration palete dolaze u plastičnoj amabalaži koja se zatvara na klik. Pakiranje je minimalističko i vrlo praktično - gornji dio palete je proziran što mi se jako sviđa. Ako ste obožavatelj MakeUp Revolution kozmetike, onda ste upoznati s klasičnim MUR pakiranjima paleta : crne plastične palete sa zlatnim natpisom. No, problem se javlja kada imate veliku kolekciju paleta sjenila. Jako je teško razlikovati palete i pronaći onu koju želite kada sve izgledaju isto lol. Dakle, novo pakiranje Revolution PRO paleta mi se jako sviđa i dobiva veliki 'thumbs up'. Regeneration palete na Notinu možete pronaći u nekoliko verzija : Goldmine, Restoration, Trends Celestial, Revelation i Trends Mischief Maker. Paleta koju ja imam i koju ću recenzirati u ovom postu je 'Trends Mischief Maker' - prekrasna paleta prepuna šarenih sjenila.  


Dostupnost : Notino
Količina : 14, 4 g
Sastav : Mica, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium Stearate, Polyethylene, Ethylhexyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Dimethicone, Polybutene, Synthetic Fluorphlogopite, Kaolin, Tin Oxide, Methylparaben, Propylparaben, [+/-] CI 77891, CI 77007, CI 15850, CI 77499, CI 77510, CI 15850:1, CI 77742, CI 61570, CI 42090, CI 75470, CI 16035, CI 15985

Revolution PRO Regeneration paleta sadrži 18 sjenila od kojih je većina shimmer finisha, a tek nekoliko matte. Dakle, mali izbor transition sjenila koja se nanose u pregib kapka. No, meni to ne predstavlja nikakav problem pošto imam masu matt sjenila u kolekciji. Ono što mi se najviše sviđa kod Trends Mischief Maker palete jest raspon nijansi - divne šarene, a ujedno zagasite nijanse. Većina sjenila je hladnog podtona što me i privuklo - pošto u zadnje vrijeme svi forsiraju palete sa nijansama toplog podtona baš mi se sviđa ova suprotnost. Sjenila su izrazito pigmentirana i vrlo meke teksture te ih je lako nanositi i blendati. Jako mi se sviđa i činjenica da je kod ove palete 'fall out' minimalan, gotovo da ga i nema.


Slika lijevo - swatchevi prvog reda palete; Slika u sredini - swatchevi drugog reda palete;  Slika desno - swatchevi trećog reda palete



U Revolution PRO kolekciji nalaze se i Supreme palete highlightera. Iskreno - na prvu me paleta baš i nije privukla. Imam već masu highlightera u kolekciji te da bi me nešto zaintrigiralo za kupnju mora biti baš posebno. Na prvi pogled ova paleta izgleda poput svake druge - no, kada napravite prvi swatch ovog čuda shvatiti ćete da je ovo sve samo ne prosječna paleta highlightera. Iako u kolekciji imam preko 30ak highlightera, prvi puta se srećem s ovakvom formulom. Prije bih rekla da su nijanse teksture loose highlightera nego kamenog - highlighteri se doslovce tope pod jagodicama prstiju. Pigmentacija je doista čudesna ! S većinu highlightera ne mogu dobiti ovakav glow ni kada ih nanosim mokrom tehnikom. Definitivno najbolja paleta highlightera na našem tržištu po izrazito pristupačnoj cijeni. Još jedan plus ide činjenici da su na Notino webshopu dostupne tri verzije ovog proizvoda : Ice, Gold i Metal. Nijansa koju ja imam je 'Ice' - paleta s prekrasnim bisernim nijansama highlightera koje fantastično pristaju svijetlijem tenu kože. No, nakon što sam isprobala 'Ice' verziju - uopće ne sumnjam da će i preostale dvije završiti u mojoj kolekciji.

Dostupnost : Notino
Količina : 3,7 g
SastavMica, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Dimethicone, Silica, Isohexadecane, Isododecane, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Synthetic Fluorphlogopite, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 16035, CI 77861

Swatchevi Revolution PRO Supreme palete highlightera u nijansi 'Ice'

Današnju double recenziju ću završiti s toplom preporukom da požurite na Notino webshop i počastite se ovim fantastičnim proizvodima dok ih još ima na stanju - ne sumnjam da će se rasprodati u roku 'keks'.

Jeste li već isprobale nešto od Revolution PRO asortimana ? Kakvi su vaši dojmovi?

PR* proizvodi

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)