✨ Ivlii Review (1/2) ✨

listopada 16, 2018

Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! U današnjem postu ukratko ću vam predstaviti Ivlii stranicu te napraviti recenziju svakog od proizvoda koje sam dobila. Bez daljnjeg odugovlačenja, krenimo na post.


Kada u tražilicu utipkate www.ivlii.com - otvoriti će Vam se webshop koji ima proizvode podijeljene u nekoliko kategorija poput ; new, women, tops, dresses, socks, shoes i sl. Webshop je pregledan i uredan te se vrlo lako snalazit' na njemu. Trenutno je webshop u jesenskim bojama te sadrži jesenske motive poput lišća (vidljivo na slici iznad) - znate da patim na detalje tako da je ovo veliki plus od mene. Kada sam prvi puta vidjela Ivlii webshop i guglala da vidim da li je stranica legit - nisam mogla pronaći nikakve dodatne informacije / recenzije. S dozom skeptike, ipak sam se odlučila na ovu suradnju i izabrala četri različita odjevna predmeta - majicu, vestu, hoodicu & haljinu. Paketićima je trebalo manje od tjedan dana da stignu na moju adresu, što je vrijedno svake hvale (nekim paketima iz RH treba dulje da dođu, just sayin'). 


Prvi proizvod kojeg ću Vam danas pokazati je crvena majica sa bijelim, vodoravnim prugicama. Razlog zašto sam naručila ovaj artikl jesu zvono rukavi - popularni trend za jesen 2018. Ova majčica se odlično kombinira uz trapke visokog struka & suknje. Svakom outfitu daje štih ženstvenosti - svakako must have u ormaru ! Majica je vrlo laganog materijala,a kvalitetom bih je usporedila sa majicama iz New Yorkera. Ja sam naručila L veličinu (inače nosim S/M) i mrvicu mi je velika. Tako da, ukoliko se odlučiš za kupnju - uzmi veličinu koju i inače nosiš!

Majicu možeš naručiti klikom na ovaj link : KLIK.


Idući proizvod je sivo-roza hoodica - inače baš i ne nosim hoodice, no ova mi je bila preslatka pa sam je odlučila naručiti. Hoodica je gotovo identična slici - jedina razlika je u kapuljači. Na slici izgleda puno deblje i čvršće, dok je uživo nešto laganijeg materijala. Jako mi se sviđa što je hoodica iznutra obložena toplim materijalom - idealno za hladnije doba godine. Moje preporuke idu i ovome proizvodu, no moram spomenuti jednu napomenu. Napomena je ta da su rukavi dosta kratki - meni to i nije neki problem jer imam dosta male ruke i rukavi mi dođu taman do polovice šake, no vjerujem da bi većina imala problema s time. 

Hoodicu možeš naručiti klikom na ovaj link : KLIK.


Treći artikl je ujedno i moj najdraži ! Riječ je o sivoj vestici koja na leđima ima otvore kroz koje provućete vezice i na dnu složite mašnicu - preslatko. Vestica je vrlo mekana, a iznutra je također obložena toplim materijalom. Uz vestu sam dobila dvije različite vrste vezica i jedino bih voljela da su malo duže pa da mašnica izgleda efektnije. No, sve u svemu - vrlo slatki odjevni predmet za casual kombinacije. Ja sam naručila L veličinu jer preferiram oversized look. 

Vestu možeš naručiti klikom na ovaj link : KLIK


I za kraj sam ostavila artikl koji me razočarao. Veliki sam fan haljina koje nalikuju na košulju. U hladnije doba godine ih obožavam nositi uz tajice i kardigane. Kada sam vidjela fotku ovog artikla - oduševila sam se. Mislila sam da je riječ o nešto čvršćem matrijalu ili bar sintetici (npr. poput bluza iz Kika). No, ova košulja je istog materijala poput kuta. Uživo je haljina iste boje kao na slici lijevo, no znate da blic 'pojede' intenzitet boja. Uz haljinu dolazi i vrpca identične boje koja savršeno naglasi struk - no, materijal me baš razočarao. Haljina će svejedno ostati u mojoj garderobi, već imam neke ideje kako ću ju nositi (ppstt* uskoro na instagramu ;) ). 

Haljinu možeš naručiti klikom na ovaj link : KLIK.


Sve u svemu - zadovoljna sam s proizvodima s Ivlii webshopa. Proizvodi su gotovo identični onima na slikama, a isporuka je vrlo brza. U idućem nastavku Ivlii recenzije, pokazati ću Vam na koji to način kombiniram ove proizvode te kako izgledaju obućeni. Čitamo se uskoro, xoxo !

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)