✨ Recenzija pet Wet'n'Wild proizvoda ✨

listopada 17, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. U današnjem postu napisat ću vam moje dojmove o pet wet'n'wild proizvoda koji su nedavno stigli na moju adresu. U postu ćeš moći čitati o jednoj ultra tankoj maskari, tekućem sjenilo prekrasne 'rose-gold' nijanse, vamp crnom ružu idealnom za Halloween, cushion color corrector proizvodu i matte bež sjenilu. Zvuči zanimljivo ? - ako je tvoj odgovor potvrdan, nastavi s čitanjem. PS na dnu posta čekaju te swatchevi svih proizvoda ;)


Prvi proizvod koji sam dobila je ovo mono sjenilo u nijansi 'Brulee'. Sjenilo dolazi u simpatičnoj crnoj amabalaži s prozirnim poklopcem. Proizvod je jako dobro zaštićen od neželjenih prstića - sa svih strana je oblijepljen naljepnicama te možete biti sigurni da ga nitko prije vas nije otvarao niti dirao. Ako ste germofob poput mene, ovo je veeeeliki plus. Nijansa je idealana za setiranje primera na kapcima,a fantastično izgleda i samostalno. Vrlo je pigmentiran i gotovo kremaste formule - škicni swatch na dnu posta !


Idući proizvod koji sam dobila je Liquid Catsuit tekuće sjenilo u nijansi 'Shells & Whistles'. Na blogu sam vam već tipkala dojmove o Liquid Catsuit tekućem ružu koji je moj omiljeni odabir za svakodnevno šminkanje. Pošto mi se tekući ruž toliko svidio, imala sam velika očekivanja i za tekuće sjenilo. I, pogađate, i sjenilo je fantastično ! Nijansa je pogođena baš po mojem guštu, divna metallic rose gold boja. Sjenilo se relativno brzo suši pa je potrebno brzo raditi s njime. Na kapcima traje čitav dan, bez preslikavanja (ja ga setiram sličnom, praškastom nijansom za još bolji efekt). KLIK ovdje ako te zanima kako sjenilo izgleda u akciji.


Kada se wet'n'wild tek pojavio na policama drogerija, svi smo kupovali i voljeli ove ruževe ! Razlog zašto je taj što su vrlo kremaste formule & vrlo visoke pigmentacije. Mnogo blogerica uspoređivale su ih s MAC bullet ruževima (ja nisam isprobala MAC ruževe, no evo primjera KLIK). Moj omiljeni ruž tih godina bio je 'Sugar Plum Fairy' kojeg još uvijek imam u kolekciji ! Kada sam otvorila paketić i vidjela ovaj proizvod - odmah me uhvatila nostalgija za tim vremenom hahah. Uglavnom, dobila sam divan crni ruž u nijansi '...'. Ruž je vrlo kremast i ugodan na usnama - jedina zamjerka ide ambalaži koja je vrlo nepraktična i nema šanse da je ne zapackate. Fantastična nijansa koje ćete se sigurno nagledati na mom instagramu ;) 


Isprobala sam jaaaako puno wet'n'wild proizvoda, no nikada njihove maskare. Što se maskara tiče uvijek igram na sigurno i uzmem essence, catrice ili maybelline. Wet'n'wild skinny maskara dolazi u praktičnom crnom pakiranju na kojem se nalazi rozi natpis. Ono što me naprosto oduševilo kod ovog proizvoda je četkica koja je ultra-tanka i ultra-precizna ! Maskara fantastično razdvoji trepavice i daje im na dužini, no baš i ne pomaže kod volumena. Ja ju obožavam koristi za šminkanje donjih trepki kao i prije nanošenja umjetnih trepavica. KLIK ako te zanima kako maskara izgleda u akciji.


Za kraj recenzije sam ostavila proizvod koji će vam vjerojatno biti najzanimljiviji - bar je meni bio. U ovoj simpatičnoj teglici nalazi se cushion proizvod za color correcting sa pripadajućom spužvicom za nanošenje. Proizvod je namijenjen za posvjetljivanje sivog i blijedog tena koji se najčešće javlja upravo u hladnije doba godine. Način na koji ja koristim ovo čudo je da s RT spužvicom uronim u cushion te nanosim na lice. Ovaj je proizvod totalni color match za moj ten te ga volim koristiti kao tekuću podlogu za dane kada ne želim tešku šminku i totalno prekrivanje. Na licu izgleda vrlo prirodno te doista posvijeli ten i daje zdravi sjaj koži. I PS moram priznati da je jako zabavno koristiti proizvod ovog tipa :D 


SWATCHEVI 


Swatch skroz gore je mono sjenilo 'Brulee', u sredini je Liquid Catsuid tekuće sjenilo u nijansi 'Shells & Whistles', a na dnu ruž u nijansi 'Black Out'.  Na slici ispod nalazi se swatch cushion proizvoda. 


Moram priznati da su mi se svih pet proizvoda svidjela te sam im svima našla namjenu koja meni odgovora. Toplo Vam preporučujem da skoknete do DMa po Liquid Catsuit tekuće sjenilo jer je kvalitetom nekoliko razina bolje od sličnih u našim drogerijama. Jako mi se svidio i cushion proizvod te crni ruž koji mi je stigao u pravo vrijeme za kreiranje mističnih Halloween lookova ! Skinny maskara me oduševila četkicom, no formula joj i nije najbolja - preporučujem je osobama koje već imaju guste trepke i treba im nešto lagano za naglašavanje duljine. Mono sjenilo također nije my cup of tea, ali super mi je za setiranje kapaka te ostaje u mojoj kolekciji.

Ako te zanima više o wet'n'wild kozmetici, čekiraj i ove postove : 

PR* proizvodi

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)