CATRICE 'Nude' & 'Blossom' [recenzija]

veljače 10, 2017


Hej svima, danas vam tipkam recenziju o dva catrice noviteta. Ukoliko ste novi na mom blogu, catrice je moj omiljeni drogerijski brend. Obožavam njihov HD liquid coverage puder, liquid kamuflažu, transparentni puder i ruževe. No, uvijek sam bila pomalo razočarana njihovim sjenilima - sjenila su se trusila i pigmentacija je bila dosta loša. No, odlučila sam dati priliku novim paletama. Osim 'The Nude Blossom' i 'The essential Nude' koje sam ja kupila, na policama se nalaze još dvije palete : 'The Modern Matt' te 'The Precious Copper'


Nakon predavnja se uvijek volim počastiti nekom sitnicom (čitaj šminkom). Tako je bilo i ovog utorka. Pošto sam odlučila isprobati neke od catrice noviteta, prvo sam se našla ispred njihovog stalka. Paleta koja je meni bila na wishlisti [Copper] jer bila rasprodana (ofkors) pa sam odlučila uzeti Blossom i Nude. Kao što možete vidjeti, pakiranje je veoma elegantno, izgledaju kao da je riječ o HE kozmetici. Preferiram prozirna pakiranja jer mi to uvelike pomaže pri traženju paleta u mojoj (prevelikoj) kolekciji. Krenimo sada na kratki osvrt obje palete.

THE NUDE BLOSSOM


The nude Blossom je paleta koja sadrži devet sjenila uglavnom roskastih nijansi. Jako mi se sviđa što je catrice dodao dvije dodatne nijanse 'light' i 'sculpt' (u prijašnjim paletama ih je bilo 6) pa sa paletom možete kreirati masu različitih lookova. Meni su se najviše svidjele četvrta i peta nijansa koje uglavnom koristim kao prijelazne nijanse u pregibu oka.


Na slici iznad su swatchevi svih nijansi [bez ikakve baze] s time da je 'Light' prva, a 'Sculpt' zadnja. Kao što možete vidjeti većina sjenila je izuzetno dobro pigmentirana, swatcheve nisam popravljala. Primjetila sam da se jedino šesta nijansa trusi i da je pigmentacija malo slabija. No, sjenila su mekana i lako se blendaju te nadograđuju. Sve nijanse sadrže shimmer u sebi, no on nije pretjeran.

THE ESSENTIAL NUDE


The essential nude je idealna paleta za sve cure koje preferiraju prirodan look. Odlična je za svakodnevno šminkanje. Kao i Blossom, sadrži devet sjenila. Način na koji ja koristim ovu paletu je da nanesem neku od svjetlijih nijansi na kapak, a smeđu na pregib kapka te donji kapak. 'Light' se pokazala kao odlična nijansa za posvjetljivanje unutrašnjeg dijela oka.

 
Na slici su swatchevi 'Nude' palete s time da je Light nijansa prva, a Sculpt zadnja.  Kao što možete vidjeti i na slici, u paleti se nalazi pet matt nijansi i četri shimmer nijansi. Nisam primjetila nikakvo trušenje sjenila, nijanse su kao i u prethodnoj paleti mekana te visoko pigmentirana. BTW mislim da su četvrti i peti swatch veeoma slični sjenilima u MakeUp Revolution Iconic 3 paleti (točnije drugoj i šestoj nijansi).

Ove su me palete oduševile! Za cijenu od samo 39.90 KN dobijete devet odlično pigmentiranih sjenila koja (uz bazu) izdrže cijeli dan. Nisam primjetila da se pretjerano truse (osim sedme nijanse u Blossom paleti) te ću svakako kupiti i ostale dvije palete.
BTW napraviti ću i neki MOTD koristeći ove palete pa da vidite sjenila u akciji <3

Jeste li vi isprobale nove catrice palete? Koji su vaši dojmovi?
Od mene su zaslužile čistu peticu i jedva čekam isprobati još neki catrice novitet.

xoxo, Tina

You Might Also Like

10 komentari

  1. Bas mi je drago da su popravili palete. Morat cu otici vidjeti jesu li kod mene stigle. Jako me zanima i tvoj look s njima, pomaze i to u odluci :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ove palete su puno bolje nego prijašnje :) Objaviti ću i look kroz par dana, vjerovatno na instagramu : instagram.com/chanelandrebel

      Izbriši
  2. Jesu,jesu dobre su..hahah
    Drago mi je da se i tebi sviđaju..
    Ja sam primjetila da ima dosta padanja sjenila po licu zato najbolje prvo sredit oči pa onda ostatak lica...
    Ja nemam pojma kad ću stići napisati recenziju.. Hehheh. Ima par recenzija koje su prioritet..bude valjda do kraja mjeseca. Pusa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlične su za tu cijenu! :) Veselim se tvojoj recenziji ! :D

      Izbriši
  3. Ajme spasila si me. Kupila sam ju danas bas na blef u dmu dok sam cekala red na blagajni samo sam provjerila pigmentaciju i ubacila je u kosaricu. I cijeli dan na poslu guglam i trazim po yt recenzije i nisam ih mogla nigdje naci. Sad jedva cekam da je isprobam sutra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha drago mi je da sam pomogla :D svakako javi kako se tebi svidjela !

      Izbriši
  4. Negdje prije sam swatchala Blossom paletu i tri nijanse su mi predobre, samo zbog njih bih je uzela <3
    Morat ću otići do Mullera pa vidjeti koja će mi se više svidjeti od te 4 ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je čak možda 'Nude' paleta i bolja. Moram još nabaviti i Copper, ta je baš divna.

      Izbriši
  5. Razočarana prijašnjim Catrice paletama ja ih fino propustim kupiti i na Kozmo i na Bipa akcijama na dekorativu. Drugom prilikom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni ja nisam bila oduševljena prijašnjim catrice paletama, no ove su stvarno dobre :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)