ONE BRAND MAKEUP #1 : Maybelline

veljače 19, 2017


Heej svima, dobrodošli na moj novi post.
Odlučila sam započeti novi serijal na blogu i to pod nazivom 'one brand makeup'. Osnovni koncept ovog serijala je da se našminkam koristeći isključivo šminku zadanog brenda. Osim što ću vam kroz tutorijal pokazati svoj look, napisati ću vam i sažete recenzije (prve dojmove) o korištenim proizvodima.
Ukoliko ste čitale moj prethodni new in mogle ste vidjeti kako sam kupila podosta Maybelline New York proizvoda tako da ću upravo sa ovim brendom probiti led.
Iskreno, nemam baš nekog pretjeranog iskustva sa Maybelline kozmetikom. Nekako sam uvijek bila usredotečena na druge brendove (čitaj: essence, catrice i makeup revolution) i totalno zapostavila Maybelline. Isprobala sam svega nekoliko njihovih maskara, baby lips balzame te watershine sjajila. Svi isprobani proizvodi ostavili su dobar dojam pa sam odlučila isprobati još neke stvarčice iz njihovog asortimana.


Maybelline proizvodi koje sam koristila za kreiranje ovog looka su:  

▪The Nudes paleta sjenila 
▪Color Tattoo kremasto sjenilo u nijansi ''Permanent Taupe"
▪Mono sjenilo u nijansi "Seashell"
▪THE COLOSSAL "Go Extreme!" Leather black maskara
▪COLORsensational ruž u nijansi "siren in scarlet"
▪Affinitone puder u nijansi 17 'Rose Beige'


Prvi korak u kreiranju ovoga looka je bio nanošenje pudera. Puder koji sam koristila je Affinitone u nijansi "Rose Beige". Kao što već i znate, puder sam ulovila na akciji u DMu po cijeni od 40 kn (affinitone+go extreme! maskara). Nijansa mi je maalčice pretamna pa sam malo varala i highlightala lice catrice kamuflažom kako bi dobila prirodniji look. Ovaj puder sam danas koristila po prvi puta pa ne mogu pisati neku detaljnu recenziju o istom, no za sada je ostavio dobar utisak. Ovo je odličan dnevni puder pošto je jako lagan na licu (tekstura je dosta tekuća). Nisam primjetila da mi istiće suhe dijelove lica, a prekrivanje je solidno (srednje).
Nakon tekuće podloge popunila sam obrve color tattoo kremastim sjenilom u nijansi 'Permanent Taupe'. Ovim kremastim sjenilom iscrtala sam obrve, no pošto su moje obrve skoro crne morala sam dodati i malo tamnijeg sjenila iz MUR palete na sam luk obrva. Na kraju sam nanjela maskaru, naravno. Go extreme! maskara mi je divno naglasila trepavice te se oni niti nakon drugog sloja nisu počele lijepiti. Nisam primjetila nikakvo razmazivanje maskare pa od mene dobiva jedan veliki plus.


Sjenila koja sam koristila za današnji look označila sam na slici iznad (druga, peta, osma, deveta i dvanaesta nijansa). Prva nijansa koju sam koristila je ova divna svijetlo siva nijansa (br.2.) koju sam nanjela iznad pregiba oka. U sam pregib oka nanjela sam petu nijansu koja je također svijetlo siva no naginje ka ljubičastoj. U kut oka stavila sam tamno smeđu nijansu (br.8) kako bi dobila smokey eyes efekt. Ovu divnu shimmer zlatnu nijansu nanjela sam na sredinu kapka. Pošto nemam Maybelline tuš za oči, za tu svrhu iskoristila sam dvanaestu nijansu. Pritisnula sam vizitku uz oko te napravila savršeno ravnu liniju. :) Neću vam duljiti o ovoj paleti pošto pripremam recenziju. U unutrašnji dio oka nanjela sam mono sjenilo u nijansi 'Seashell'. Ovo divno sjenilo stvoreno je za highlight oka! Osim u unutrašnjem dijelu oka, koristila sam ga i kao highlight : iznad jagodica, na nosu te iznad usana.


Ruž koji sam planirala koristiti u ovom looku je velvet beige, no nekako me više privukla žarko crvena 'siren in scarlet' nijansa. Nisam pogriješila - ruž je fanstastičan! Jako je lagan i ugodan na usnama, a traje satima. Nisu ga pokvarili čak ni hrana i kava - ostao je isti. Definitivno ću kupiti još neki ruž iz colorsensational linije jer sam oduševljena kvalitetom !




Eto, to bi bilo to za prvi OBM post. Pišite mi u komentare kako vam se sviđa ovakav tip posta. Koji su vaši omiljeni Maybelline proizvodi?

xoxo, Tina

You Might Also Like

6 komentari

  1. Look je predivan. 😊 bas mi se dopadaju ovakvi postovi ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3 Idući je sa MakeUp Revolution šminkom pa škicni i tog ;)

      Izbriši
  2. Baš sam čekala ovaj post i odlično si ga odradila. Najviše mi se sviđa ruž, morat ću i ja po svoj primjerak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, požuri onda do Bipe jer su trenutno sniženi na 40 kn <3

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)