NEW IN #7 [L'occitane, BIPA, DM, Wish]

veljače 15, 2017


Heej svima, long time no see. Iako me nije bilo samo pet dana, činilo mi se kao vječnost. Upravo plivam u obavezama i iskreno, jedva sam čekala imati par sati slobodno da se posvetim blogu. Pošto sam trenutno na pauzi od pisanja seminara, odlučila sam vam napisati jedan ležerniji post; što sam to kupovala od zadnjeg new in-a (KLIK). Ispričavam se što na kraju nisam objavila nikakav 'Valentine's day makeup' look, stvarno nisam stigla. No, za vikend ću svakako objaviti neki MOTD, vjerovatno na instagramu pa me slobodno pratite tamo @chanelandrebel
Nego, vratimo se mi na temu ovog posta. U zadnjih dva tjedna sam kupila podosta stvarčica te vam jedva čekam pokazati ulov :D Neke proizvode sam već isprobala pa sam napisala i svoje prve dojmove. Paa, krenimo. <3

 
Jučer smo slavili dan zaljubljenih pa sam kupila svom dragom ovaj divan L'occitane en provence set. U setu se nalaze gel za tuširanje, pjena za brijanje te balzam nakon brijanja. Ono što je mene najviše privuklo kod ovog seta je , pogađate , kutijica. Obožavam takva retro pakiranja. 💗  

"Svi proizvodi sadrže mirisne note prave lavande, prošarane začinskim notama papra i muškatnog oraščića te zagasite tragove gorućeg drveta." 

Uz kupnju ovog seta, ljubazna prodavačica rekla mi kako mogu uzeti i trio mirisnih krema za ruke po sniženoj cijeni (35 KN). Kako sam mogla odbiti takvu priliku kada kremice dolaze u ovoj preslatkoj amabalži u obliku srca ?! 👌


Moj poklon za Valentinovo je bio Maybelline set koji sadrži 'The Nudes' paletu i Lash sensational luscious maskaru. Dragi je igrao na sigurno pošto sam prije nekoliko dana htjela kupiti ovaj set no na kraju sam ga ipak vratila na policu hahaha, ali drago mi je da je zapamtio što mi se sviđa. Jedva se čekam poigrati sa paletom, nijanse su baš po mom guštu.


Čitala sam puno dobrih recenzija o L'oreal gel eyelineru i odlučila sam ga isprobati. Neću duljiti o ovom tušu pošto planiram napisati recenziju kroz nekoliko tjedana :) Kada sam stigla na kasu prodavačica mi je rekla da su Maybelline affinitone puder i collosal go extreme! maskara na akciji po 39KN i da... Pokleknula sam hahah. Ubit će me te akcije.
Pošto sam u potrazi za savršenim tušem kupila sam i essence superfine (vodootporan) i catrice liquid liner. Catrice tuš me oduševio! Super mi je to što je aplikator malo tvrđi pa je nanošenje tuša uvelike olakšano! Što se tiče essence tuša, slobodno ga preskočite. Tuš je već kod drugog korištenja izbljedio ?! Aplikator je predug i proizvod uopće ne dolazi do vrha aplikatora!!!
Definitivno jedan od najgorih tuševa koje sam ikad probala.


Stigao mi je i drugi set trepavica sa Wisha. Nisam ih još isprobala, no na prvi pogled izgledaju obećavajuće. Obožavam dramatičnije trepke :)
Shvatila sam da mi fali jedno bezbojno sjajilo u kolekciji pa sam uzela ovo essence jer je bilo sniženo na svega 10 KN. Od kada sam ga kupila stoji neotvoren, toliko o tome...
Kupila sam i "mat sjajilo" (lol) i mogu vam reći da sam zadovoljna njime. Odličan je hibrid između sjajila i ruža, savršen za one dane kada sam lijena stavljati ruž. Trajnost mu baš i nije savršena, ali sviđa mi se nijansa i to što nije ljepljiv na usnama. 
Jučer sam u Bipi kupila dva COLORsensational ruža zbog toga što trenutno traje akcija 30% na sve Maybelline proizvode ( i Rimmel ). Nijanse koje sam ja uzela jesu 965 SIREN IN SCARLET te 630 VELVET BEIGE. Uskoro recenzijaaa :)
Uzela sam i Color Tattoo 'Tough as Taupe' koji je također bio snižen.
Već sam vam pisala kako mi je (osim MUR palete) ova wet'n'wild paleta favorit za sređivanje obrva.  Ovo je svakako moj drogerijski dragulj kojeg stalno iznova kupujem.


essence I ❤ make up kozmetičku torbicu pikirala sam mjesecima, no nikako da je kupim. Zapravo sam krenula po essence torbicu u obliku usana no one su se rasprodale, tako da sam uzela ovu kao utješnu nagradu :D  Već sam vam se pohvalila sa tim da sam pokupovala skoro cijelu essence LE 'we are...' kolekciju, a proizvode možete vidjeti na slici iznad. :)
Kupila sam i Balea masku (na slici je druga, neiskorištena polovica hahah). Nije me baš oduševila, niti razočarala, totalno 'meeh' proizvod. Sviđa mi se jedino to skidanje tj. guljenje maske sa lica. Sadrži ogromnu količinu alkohola tako da ukoliko imate osjetljivu kožu izbjegavajte ovu maskicu :)


Noviteti u mojoj kolekciji su i nove catrice palete 'the essential nude' i 'the nude blossom' o kojima možete čitati ovdje : KLIK. Ponovo sam kupila i svoj omiljeni catrice 'nude illusion' transparenti puder , te Balea okoločnu kremicu :) 


Eto, to bi bilo to za sedmi new in. Jeste li isprobale neki od ovih proizvoda? Što ste mi vi kupovale u zadnje vrijeme?

xoxo, Tina

You Might Also Like

8 komentari

  1. Essence rozu torbicu u obliku usana sam preskocila, nije mi prakticna jer premalo stvarcica stane u nju, pa sam se odlucila za ovu prugastu jer je prostranija. L'Occitane kremice u tubicama su mi odlicne a kutijice preslatke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se. Prugasta je dosta prostranija, no ona u obliku usana mi je preeeslatka :)

      Izbriši
  2. Jedva čekam recenziju tuša jer se već duže vrijeme dvoumim hoću li probati ili ne :D

    OdgovoriIzbriši
  3. kako su lijepi catrice noviteti :) i ja sam si uzela balea okoloocnu kremicu, nadam se da ce valjat :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, baš mi se sviđaju catrice noviteti. Amabalaža izgleda kao da je riječ o nekom high end brendu ♡

      Izbriši
  4. Danas sam si uzela essence maskaru za obrve,,nisam ju jos koristila,nadam se da cu biti zadovoljna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ju ni ja nikada koristila, svakako javi kako ti se svidjela. ♡ :)

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)