FAVORITI [JANUARY 2017]

veljače 04, 2017


Hej svima! ✨ Jedna od mojih novogodišnjih odluka vezanih za blog je bila i ta da pišem favorite svakoga mjeseca. Obožavam čitati favorite (kao i flopove) kod blogokolegica pa sam i ja odlučila češće pisati takve postove. Danas ću vam pokazati proizvode koje sam najviše koristila ovaj mjesec !
Ovoga puta nema flopova pošto me ove godine niti jedan proizvod nije razočarao (kucam o drvo). 🙂
BTW danas se nakon nekoliko mjeseci konačno pojavilo sunce u Gorskom Kotaru pa ću iskoristiti dan za fotkanje stvari za nadolazeće postove. Nadam se da vam se sviđaju 'what's in my bag' postovi pošto je taj sljedeći na redu 💗


Paleta sjenila koju sam ovaj mjesec najviše koristila je I<3Makeup 'I Heart Chocolate' paleta 🍫. Ovu paletu imam već godinama i obožavam je koristiti za dnevne lookove. Sigurna sam da ste već upoznate sa čokoladnim paleticama pa neću duljiti o njoj. Mogu vam samo reći da je odlično pigmentirana i miriši na čokoladu. Bolje ne može ;) (Link za kupnju : KLIK )


Moj omiljeni tekući puder i ovoga mjeseca je catrice HD LIQUID COVERAGE. Puno sam puta pisala o njemu i već znate da je ovaj malac pravi drogerijski dragulj 💎. Nema toga što ovaj puder (u kombinaciji sa kamuflažom) neće prekriti. Dugotrajan je i pruža matt finish. Ukoliko ga do sada niste isprobale, što čekate?!  :D
Kad smo već kod kamuflaža, moj ovomjesečni favorit je i essence camouflage puder u kamenu. Recenziju možete pročitati ovdje : KLIK. U favoritima se našao i Makeup Revolution Banana puder u prahu. Ja sam ga uglavnom koristila kod bakinga. I da, ne kužim čemu toliko hejta na baking metodu? 😰😱 U zadnje vrijeme sve češće viđam postove na tu temu. Moram podhitno napisati 'MakeUp Basics' post na tu temu. Hahaha (Link za kupnju: KLIK)


Moj omiljeni highliter ovoga mjeseca bio je  ✨ Makeup Revolution Vivid Baked highliter u nijansi 'Golden Lights' ✨ . Mislim da je ovo čak i najbolji highliter kojega sam ja imala prilike isprobati. Nosim ga konstantno, no ukoliko niste ovisnik o glowu kao ja, preporučujem vam da ga koristite isključivo za izlaske jer je jaaako pigmentiran. (Link za kupnju : KLIK)
Što se tiče proizvoda za usne, tu su se našla dva pomalo neobična izbora za mene : Lip Lava 'Forgiven' te Golden Rose desetka. Neobičan izbor zbog toga što preferiram tamnije nijanse ruževa, no u zadnje vrijeme naprosto obožavam nude ruževe, pogotovo tekuće. Ovi ruževi su jako ugodni na usnama, izdrže iće i piće te ne isušuju usne. ( Link za kupnju: LL, GR )


Maskare koje sam ovaj mjesec najviše koristila jesu : essence rock'n'doll te avon infinitize. Rock'n'doll maskaru imam već neko vrijeme i stvarno sam zadovoljna volumenom koji pruža mojim trepavicama. Svakako ću je kupiti ponovo! Infinitize maskaru sam dobila u setu (KLIK), ali nisam baš imala neka velika očekivanja. Razlog tomu je što mi inače Avonove maskare ne odgovaraju. Ali... Ova je pun pogodak. Nisam imala nikakvih problema sa nanošenjem, a moje trepavice su bile duge i guste. Ova maskara mi je najveće ovomjesečno iznenađenje!


Mislim da ste nakon recenzije (KLIK) znali da će u favoritima završiti i 'hello beauty' spužvica. Svakako bacite pogled na recenziju te se zaputite u najbližu Bipu jer je ova spužvica to die for. Ugodno me iznenadilo i ovo Avon kremasto sjenilo u nijansi 'Bronzed Gold'. Njegova tekstura je nešto drugačija od ostalih kremastih sjenila. Naime, čim ga stavite na kapak on se osuši i ne mrda dok ga ne odlučite ukloniti. Ovo sjenilo je odlično za one dane kad vam se neda eksperimentirati sa šminkom. Nabacite Bronzed gold, malo maskare i spremne ste! Imam i nijansu 'White Gold' i fenomenalni su. Svakako ću naručiti još neku nijansu.
U ove hladne zimske dane all time favorit za njegu usana mi je obični plavi Labello.


I na kraju, moji omiljeni proizvodi za preparativu. Pošto nemam nekih problema sa kožom lica ovo su ujedno i moja tri proizvoda za jutarnju/noćnu rutinu. Balea 'piling' sa mirisom maline je moja omiljena umivalica ikad. Ne bih je baš preporučila za piling pošto su zrnca u gelu jako blaga no, kao gel za umivanje je odlična. Nakon što sam umila lice, nanosim svoju omiljenu garnier micelarnu sa kojom uklonim ostatke šminke te ostale nečistoće. I na kraju moje rutine dolazi tonik. Tonik kojeg u zadnje vrijeme obožavam je afrodita Clean Phase tonik za normalnu/masnu kožu. Hijaluronskom kiselinom i ekstraktom limuna kožu istovremeno vlaži, vraća joj prirodni pH i osvježava je. Nakon ova tri koraka nanesem nivea baby kremu u debelom sloju i spremna sam za dan/spavanje haha ✨

Eto, to bi bili moji favoriti za siječanj 2017.g. Jeste li isprobale nešto od ovih proizvoda? 
Kakvi su vaši dojmovi?

xoxo, Tina


You Might Also Like

6 komentari

  1. Kupila sam hello beauty blender i savršen je!A ovo ostalo nisam jos isprobala!;)

    OdgovoriIzbriši
  2. imam ovu cokoladnu paletu, meni je isto tako odlicna.. ja inace ne pisem favorite, ali isto tako mi je prezanimljivo za citati ih

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od svih čokoladnih paleta su mi najbolje ova 'I Heart Chocolate' i 'Salted Caramel'. Da, prezanimljivi su za čitanje :D

      Izbriši
  3. Ova Baleina umivalica može poslužiti kao peeling ako se nanese u maloj količini koja će tek prekriti kožu lica, e onda ta zrnca bolje dolaze do izražaja i dobro ispilingiraju kožu. Moj favoriti za ovaj mjesec su: L'Oreal infallible mat puder, Golden rose velvet mat ruž broj 11, te I <3 makeup blushing hearts u nijansi Bursting with love, ujedno mi služi i kao rumenilo i kao highlighter.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je svejedno preblaga za piling. Imam samo jedan I<3makeup rumenilo (nijansa 'Blushing Hearts') i prezadovoljna sam njime!

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)