Noelle oval brushes [recenzija]

veljače 27, 2017


Hej svima. Ukoliko imate profil na instagramu (ili jutubu) sigurna sam da ste barem jednom vidjele tutorial u kojemu cure koriste ove neobične kistove. Trenutno je cijeli beauty svijet opčinjen ovalnim kistovima. Moram vam priznati da sam nekoliko mjeseci uspješno izbjegavala kupnju, no nedavno sam ipak pokleknula. Morala sam vidjeti oko čega je nastao cijeli taj hype pa sam se zaputila do omiljene Bipe gdje sam kupila Noelle set ovalnih kistova :D  Ako vas zanima da li žalim za potrošenih 150 KN ili su me kistovi oduševili, nastavite čitati...


Noelle set dolazi u jednostavnoj bijeloj kutijici na kojoj ne piše previše informacija o samim kistovima, osim da su napravljeni od 100% sintetičke dlake te način na koji ih treba održavati (prati sapunom u toploj vodi, osušiti na zraku). Unutar kutijice nalazi se pet kistova različitih veličina. Svi kistovi napravljeni su od ravno rezane guste dlake, dok su drške plastične i savitljive.  Pošto su ovo multifunkcionalni kistovi, u nastavku posta ću vam objasniti za koje svrhe ih ja koristim tj. u obavljanju kojeg posla su se pokazali najboljim.

1. Kist radi kojega sam se i odlučila na kupnju seta je upravo ovaj. Najveći kist namjenjen je za nanošenje tekućeg pudera na lice i moram vam priznati da svoj posao radi savršeno! Nanošenje je brzo, a upijanje proizvoda minimalno. Jedina mana ovoga kista je ta što je drška jako savitljiva i tanka - imam osjećaj da će se pri jačem pritisku slomiti.


2. Drugi kist u setu savršen je za nanošenje rumenila i/ili highlightanje lica (naglašavanje najviših dijelova lica).  Mislim da bi se dobro snašao i u konturiranju lica.


3. U samoj sredini seta nalazi se kist koji me oduševio. Ovaj mališan odličan je za konturiranje lica. Osobno preferiram tanje i preciznije konture pa mi je on trenutno top kist za kremasto konturiranje. Primjetila sam da dosta djevojaka koristi ovaj kist za nanošenje sjenila, no ja imam jako male oči tako da to ne bi najbolje funkcioniralo.



4. Ovom kistu nisam mogla naći namjenu pa sam malo guglala i vidjela da bi pomoću njega mogla nanositi tuš. Ja tuš u gelu nanosim isključivo kosim kistićem tako da ovo nisam ni isprobala. No, ovaj kist je odličan za konturiranje nosa.


5. Posljednji kist u setu koristim za nanošenje ruža. Naravno, prvo usne obrubim olovkom te onda popunim ružem. Primjetila sam da mi je puno lakše nanjeti ruž ( pogotovo ruževe iz Freedom Naked palete) ovim kistićem nego klasičnim kistovima za nanošenje ruževa. Ovaj kist odličan je i za blendanje sjenila ;)


Što se pranja tiče nisam primjetila nikakvo gubljenje dlačica ili promjenu oblika. ( Za one koje ne znaju, kistove perem isključivo tvrdim Becutan sapunom. )
Ovaj je set dobio prolaznu ocjenu : oduševljena sam sa četiri kista dok me je ovo čudo za tuš pomalo i razočaralo te smatram da je moglo i bez njega.
Cijena od 150kn je dosta za samo pet kista, pa vam preporučujem da potražite jeftinije verzije na ebayu ili sličnim stranicama.

Iako sam možda mogla jeftinije proći, ja sam zadovoljna kupljenim i nastaviti ću se družiti sa ovim Noelle setom - pogotovo sa najvećim i srednjim kistom. 

Do čitanja,
xoxo Tina

You Might Also Like

4 komentari

  1. naručila sam s ebaya set od 10 kom za 16$.
    čekam da dođu.
    u zadnje vrijeme nešto čitam da skuplje stvari ne dođu pa me strah da ni moje neće.. (naručila sam i ovalne kistove,ali i Jessup kistove za 21&-sniženi sa 27)..
    jeftinije stvari dođu, i došle su neke,ali ovo još ne :O
    a Becutan je zakon, koristila sam ga i ja za pranje spužvica. potrošila sam ga, pa moram novi kupiti..
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da su ti ipak stigli, kako ti se sviđaju ti sa ebaya? Svakako javi dojmove :) Daaa, najbolji je Becutan za kistiće hihi

      Izbriši
  2. imam i ja te kistove, i kupila sam ih iz istog razloga kao ti. Izbjegavala sam ih i bili su mi jako ruzni, onda sam u Bipi poklela da vidim cemu tolika hype oko njih... Ja drugi koristim za tekuci puder jer mi je prakticniji, a treci za nanosenje i blendanje concealera te za kremaste bronzere.. Ja sam njima odusevljena :) i da, ja problem kod savijanja rijesavam tako da ih drzim za poleđinu glave, tako sam skuzila da odma i makeup na licu ljepse izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo isprobala sam treći kist za blendanje korektora i odličan mi je za tu svrhu! :D Da, i ja sam ih počela držati za glavu jer me strah da drška ne pukne :)

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)