VALENTINE'S DAY GIVEAWAY

veljače 08, 2017


Bok svima ! Ukoliko me pratite na fejsu ili instagramu mogle ste vidjeti da sam pripremila nekoliko stvarčica za darivanje povodom Valentinova. Stvari koje sam odabrala birane su na način da njima možete kreirati savršeni Valentine's day make up. Ukoliko biste i vi željeli sudjelovati u darivanju klik na link : OVDJE. U nastavku posta možete pobliže vidjeti proizvode koje darujem.
BTW pripremam vam post sa nekoliko make up lookova za Valentinovo pa očekujte takav post u petak, najkasnije subotu  ✨💄
  
❤  essence 'we<3red' ruž + pripadajuća olovka za usne


Sigurna sam da vam na spomen Valentinova prvo na pamet pada zavodljiva crvena boja. Crvena je boja vatre,ljubavi i strasti. Upravo zbog toga crveni ruž je savršeni izbor za najromantičniji dan u godini. Način na koji ćete nanjeti ova dva proizvoda su da crvenom olovkom obrubite usne (možete i preko linije usana kako bi one vizualno izgledale punije) te nakon toga nanesete crveni ruž. Kako bi ruž duže trajao, usne otisnite u maramicu te preko maramice (tanak sloj) nanesite transparenti puder. Nakon toga maknite maramicu i nanesite drugi sloj ruža.
  
❤  MakeUp Revolution 'Candy Frosted' & essence 'SPOOKTACULAR NIGHT' mono sjenila

Nakon što smo našminkali usne vrijeme je da se posvetimo očima. Izabrala sam vam dva mono sjenila : divno 'Candy Frosted' hot pink sjenilo idealno je za nanošenje na površinu kapka, dok essence 'spooktacular night' možete nanjeti na pregib kapka za smokey, mačkasti look.
*PS. jedino ove proizvode sam swatchala za potrebe bloga, nadam se da nikome ne smeta.

❤ MAKEUP REVOLUTION pigment 'Rivalry'


Ukoliko ne volite rozu boju na kapcima, imam rješenje i za to : nanesite zeleni pigment na kapak te u pregib 'spooktacular night'. Ako volite eksperimentirati sa šminkom i bojama, zelena i crvena se odlično slažu kao što možete vidjeti na slikama ispod.



❤ essence 'we are... awesome' rumenilo i highlighter

Kao šećer na kraju ostavila sam vam najslađi proizvod u ovome darivanju : essence 'we are..awesome' rumenilo sa highlighterom u obliku srca. Zaljubila sam se u ovom rumenilo čim sam ga vidjela i odlučila sam ga kupiti i za neku od mojih čitateljica. Jelda da je preeeslatko? 

Sve što morate napraviti kako bi osvojili ove proizvode je :
1. Lajkati moju stranicu (http://facebook.com/chanelandrebel) i pratiti me na instagram profilu ( https://www.instagram.com/chanelandrebel/ )
3. U komentare na toj objavi označiti dvije osobe


Molim Vas da ispunite sva tri pravila kako ne bi bilo diskvalifikacije. 
Želim Vam svima puno sreće. Igramo se do 12.02. 💋
xoxo, Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)