Proljetni makeup look

travnja 26, 2022

proljetni-look-notino_hr

S dolaskom toplijih proljetnih dana, vrijeme je za promjenu rutine šminkanja. Teške tekuće pudere sa visokom moći prekrivanja spremiti ćemo za jesen, a sada na scenu dolaze nešto laganije varijante. Osobno najviše volim tonirane kreme koje mi pružaju zdravi izgled kože uz prekrivanje sitnih nedostataka i ujednačenje tena. Moj su favorit definitivno CC kreme koje sadrže i SPF uz koje mogu bezbrižno uživati u toplim sunčanim danima bez brige o štetnom Sunčevom zračenju. Za nešto veće prekrivanje, na kritičnije zone nanosim korektor. Uz ovako laganu podlogu i ostatak bi šminke trebao biti odgovarajuće prozračan. Matte tekuće ruževe zamjenjuju glossy sjajila ili tinted balzami za usne, a umjesto teških kontura odaberite nježno rumenilo i highlighter... PUNO highlightera :) !  Na Notinu sam otkrila Clinique set koji je doslovno sve što vam treba za postizanje glowy proljetnog looka. U nastavku blogposta možete saznati moje dojmove kao i primjer makeup looka kojeg možete kreirati pomoću ova tri proizvoda.


clinique-ready-in-5-notino_hr

Clinique 'ready in 5' je mistake-proof set za brzinsku šminku 'on the go'. U setu se nalaze kremasti highlighter Chubby stick u nijansi '01 hefty highlight', Pop Splash sjajilo u nijansi '12 Rosewater pop' te High Impact maskara. Highlighter sadrži 3.6 g te je izuzetno suptilan, na koži izgleda vrlo prirodno. Chubby Stick je izuzetno kremaste i lagane formule te je vrlo ugodan na koži. Iako suptilan, možete ga nadograditi i dobiti nešto intenzivniji look, a možete ga koristiti i kao bazu prije highlightera u kamenu. Meni se sviđa što daje taj prirodan glow i obožavam ga koristiti za dnevne obaveze. PS osim na licu, highlighter možete koristiti i za naglašavanje ključne kosti te dekoltea :).

Sjajilo je make up proizvod kojeg sam cijeli život izbjegavala. Konstantno sam koristila matte tekuće ruževe i eventualno stavila mrvicu sjajila na samu sredinu usana za blistaviji izgled. No, prije otprilike godinu dana u meni se desio preokret i odlučila sam dati šansu sjajilima. Long story short, sada koristim samo njih ! Formula koja mi je najidealnija je ona koja daje ekstreman glow, a nema sticky formulu te se ne prenosi. Clinique Pop Splash je upravo takav - izuzetno sjajan i bez ljepljivog osjećaja na usnama. Postoji zaista velik izbor nijansi, a na Notino webshopu možete pronaći njih čak 12.

Izbor dobre maskare može biti izuzetno težak posao. Do sada sam isprobala mali milijun raznih verzije i mogu vam priznati da sam vrlo zahtjevna i izbirljiva što se tiče maskare. Glavni kriteriji su mi ti da mora pružati trepavicama dobar volumen (bez sljepljivanja), da se ne stvaraju grudice i da se ne razmazuje. Clinique High Impact maskara mi se već na prvu svidjela - kod nanošenja prvog sloja primjetila sam kako lijepo razdvaja trepavice te ih istrovremeno produžuje. Dobila sam suptilno naglašene trepavice, idealne za svakodnevne radne obaveze. Kod dodavanja drugog sloja moje su trepavice dobile i na volumenu. Postale su 2x gušće, bez sljepljivanja ili stvaranja grudica. Primjetila sam i da se maskara ne preslikava ili razmazuje.

clinique-ready-in-five-notino_hr
 

Na slici iznad možete vidjeli primjer makeup looka kojeg sam kreirala koristeći proizvode iz Clinique 'ready in 5' makeup seta. Postigla sam svjež, prirodan i prozračan look - idealan za ovo proljetno vrijeme. 'Ready in 5' makeup set idealan je i kao pratitelj za putovanja zbog svojih manjih pakiranja, a i činjenice da sa samo ova tri proizvoda možete kreirati idealni natural look. Oduševljena sam ovim setom te ga koristim na dnevnoj bazi, a pogotovo me oduševilo sjajilo kojeg planiram kupiti u još nekoliko nijansi. Vrhunski sjaj, mrvica boje, hidratacija usana te neljepljiva tekstura čine ovo sjajilo mojim holy grail proizvodom. 

Koji su vaši omiljeni proizvodi za postizanje svježeg proljetnog looka ? 

Hvala na čitanju, xoxo,

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)