✨ Balea BB krema [recenzija] ✨

srpnja 18, 2017



Hej svima, dobrodošli na moj novi post. ✨ Danas Vam tipkam o Balea BB kremici koju koristim i testiram zadnjih dva tjedna. Ukoliko me pratite preko instagrama [@chanelandrebel] onda vjerojatno znate moje stajalište o ovom proizvodu kao i o BB kremama općenito. Dakle - do sada baš i nisam imala sreće s BB kremama. Isprobala sam ih stvarno masu, ali sve su me razočarale. No, stvarno ne volim nositi pudere ljeti stoga sam odlučila dati šansu još jednoj BB kremi. Ako vas zanima da li se ova kremica također našla u 'flop' kategoriji ili me oduševila - nastavite s čitanjem.


"Matirajuća tonirana dnevna krema s mirisom marakuje i UV zaštitom, za svijetli do srednje svijetli ten. Uputa za uporabu : ujutro nanijeti na očišćenu kožu lica, vrata i dekoltea te nježno razmazati, izbjegavati područje oko očiju. " 


Balea BB krema dolazi u kartonskoj kutijici na kojoj pišu osnovne informacije o proizvodu kao i rok upotrebe. Unutar kutije nalazi se preslatka tubica pastelno rozo-plavog dizajna.  Proizvod se dozira pomoću rupice koje je dovoljno precizna da ne izađe previše proizvoda. U tubici se nalazi 50mL proizvoda, a cijena je 18 HRK.


Kada sam istisnula proizvod iz tube primijetila sam kako je dosta guste teksture, no veoma se lako razmazuje. BB krema se brzo upije te stopi s kožom (nema efekta maske). Proizvod je veoma lagan na koži te ima slabo do srednje prekrivanje. Što se trajanja tiče rekla bih da se bez primera i fiksatora na licu zadržava par sati. Miris marakuje je dosta intenzivan te se dugo zadržava, ne gubi se pri apliciranju kao kod većine takvih proizvoda.


BB kremica ima divan dewy finish sa kojim sam opsjednuta u zadnje vrijeme. Nisam primjetila da naglašava pore ili suhe dijelove na licu. Krema se stvarno divno stopi s kožom te joj daje zdravi glow! Upravo radi toga mislim da je savršena za mladenačku kožu lica (te suhu/normalnu/mješovitu kožu). Odlično se ponaša i sa ostalim proizvodima koje sam nanjela na lice (rumenilo, bronzer, highlighter). Sve u svemu mislim da je ovo odličan proizvod i preporučujem ga svima koji su do sada imali problema sa pronalaženjem savršene BB kreme. Za cijenu od 18KN ovo je i više nego odličan proizvod! BTW osim BB kreme, na licu imam nekoliko proizvoda iz provocatrice LE kolekcije (klik za recenziju) : cushion puder za usne u nijansi 'Berry Bow' , 'Berry Bow' rumenilo & Lash dust u kombinaciji sa essence volume stylist 18h maskarom. Obrve su popunjene wet'n'wild paletom za obrve, a bronzer je essence sun club.

Eto, to bi bili moji dojmovi o Balea BB kremici. Jeste li isprobale ovu kremu?
Koji su vaši dojmovi?

xoxo, Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)