✨ Favoriti [lipanj] ✨

srpnja 03, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Za danas sam vam pripremila jedno lagano ljetno štivo - lipanjske favorite. Odlučila sam favorite svesti na minimum i pokazati vam samo one proizvode koje sam stvarno koristila svakodnevno te su me oduševili. Pokazat ću vam isključivo dekorativne proizvode (i zlatni maslac lol) , no ako ste zainteresirane napisat ću i drugi dio s preparativom. 😊💋


Paleta sjenila koju trenutno najviše koristim je MakeUp Revolution Mermaids Vs. Unicorns. Ukoliko me pratite preko instagrama mogli ste vidjeti swatcheve sjenila : KLIK. Kao što možete i vidjeti, paleta je brutalno pigmentirana, sjenila su mekana te se bez problema blendaju. Paletu možete naručiti preko Pink Pande (link za kupnju) te se isplati svake lipe! 
Što se obrva tiče, moj holy grail proizvod je maybelline color tattoo sjenilo u nijansi 'permanent taupe'. Jedino se uz njega ne moram bojati da će mi se obrve otopiti po ovim paklenim vrućinama. 😂😂
Trenutno omiljeni highlighter mi je essence prismatic rainbow čiju recenziju možete čitati ovdje : KLIK.
Odličan drogerijski proizvod kojeg koristim na dnevnoj bazi! Najčešće pomiješam prve tri nijanse (crvena, breskvasta i žuta) te dobijem divan, zlaćani glow. Toplo preporučujem svim highlighteroholičarkama.
Essence the false lashes maskara je i dalje moj favorit. Isprobala sam obje verzije 'dramatic volume' i 'extreme volume&curl' no zadovoljnija sam upravo sa volume & curl verzijom. Mislim da je ovo najbolja essence maskara do sada!


O Biovitalis zlatnom maslacu ste također već mogle čitati ovdje : KLIK. Riječ je o odličnom proizvodu za brže tamnjenje napravljenom od 100% prirodnih sastojaka. Lako se razmazuje te brzo upija u kožu. Još jedan ogromni plus ima zbog toga što ostavlja sitne šljokice po tijelu. Treba li išta drugo nadodati?!  😀 
Titulu omiljenog fiksatora odnio je MakeUp Revolution Pro Fix oil control fiksator uz pomoć kojega šminka traje cijeli dan i noć. Oduševljena sam ovim fiksatorom te mu dajem ocjenu 5/5!
Konačno imam lijepe i duge nokte pa eksperimentiram s raznim lakovima. No, primijetila sam da je avon mark gel shine daleko bolji od drugih lakova u tom cjenovnom rangu. Jedino uz njega dobijem efekt geliranih noktiju, a na noktima traje i do tjedan dana! (ovo piše osoba kojoj se već drugi dan lak počinje guliti sa noktiju).


Ljeti izbjegavam teške ruževe (kroz dan, jel) te na usnama najčešće nosim kombinaciju olovke za usne i labella. Essence liplineri su jako kremasti i pigmentirani pa u kombinaciji sa labellom ustvari dobijem hidratantni ruž! 😀 Boje koje preferiram ljeti su hot pink, crvena te narančasta!


Moj omiljeni ljetni tekući puder je definitivno Maybelline Affinitone u nijansi 17 rose beige. Jako je lagan i ugodan na koži te ima prirodan glowy finish. Uz njega, dio moje svakodnevne rutine postao je i rimmel stay matte puder u kamenu. O njemu sam vam tipkala ovdje : KLIK. Kupila sam ga prije nekoliko tjedana i od tada ga koristim baš svaki dan. Obožavam ga jer uz njega ne moram brinuti o masnoj T-zoni!
Rumenilo koje sam najviše koristila je wet'n'wild Melow Wine. Već sam u nekoliko navrata rekla kako wet'n'wild ima najbolja drogerijska rumenila te još uvijek stojim iza te tvrdnje. Melow Wine je divno,matt smećkasto rumenilo odlično za cure koje preferiraju prirodniji look.


I to bi bilo to za lipanjske favorite! Koje ste proizvode vi obožavale prošlog mjeseca?
Hvala na čitanju, xoxo Tina


You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)