✨L'oreal True Match tekući puder & korektor [recenzija]✨

lipnja 23, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila jedan vrlo uzbudljivi post - double recenziju L'oreal True Match proizvoda. L'oreal je drogerijski brend kozmetike koji me gotovo nikada nije razočarao. L'oreal proizvodi koje bih Vam svakako preporučila jesu Infaillible Blush Paint paleta rumenila u nijansi 'Pinks', False Lash Xfiber Xtreme Resist maskaru te proizvode za kosu (trenutno koristim Elseve Extraordinary Oil liniju s kokosom i moram priznati da mi se jako sviđa). No, vratimo se mi na zvijezde današnjeg posta : True Match tekući puder i korektor ! Pripremila sam Vam podugačku recenziju, pa neću duljiti već u samom uvodu. Krenimo na post !


✨  Dostupnost : Notino.hr
✨  Količina : 30mL | 6,8 mL
✨ Sastav : [tekući puder] AQUA/WATER, ISODODECANE, CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERIN, CYCLOHEXASILOXANE, PEG-10 DIMETHICONE, METHYL METHACRYLATECROSSPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, ISOEICOSANE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, HEXYL LAURATE, C9-15 FLUOROALCOHOL PHOSPHATES/C9-15 FLUOROALCOHOL PHOSPHATE, ISOSTEARYL NEOPENTANOATE, DIAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TOCOPHEROL, PANTHENOL, METHICONE, MAY CONTAIN: [+/- CI 77891/TITANIUM DIOXIDE, CI77491, CI 77499, CI 77492/IRON OXIDES, MICA, CI 19140/YELLOW 5 LAKE, CI 15850/RED 7] FIL B35880/1

[korektor] CYCLOPENTASILOXANE, AQUA / WATER, PROPANEDIOL, ALCOHOL DENAT., GLYCERIN, PHENYLTRIMETHICONE, PEG -10 DIMETHICONE, BIS - PEG / PPG -14 / 14 DIMETHICONE, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, MAGNESIUM SULFATE, TALC, PHENOX YETHANOL, NYLON-12, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, DIMETHICONE, CAPRYLYL GLYCOL, CAFFEINE, STEARETH-20, ALUMINUM HYDROXIDE, CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE, N-HYDROXYSUCCINIMIDE, POTASSIUM SORBATE, PALMITOYL OLIGOPEPTIDE, CHRYSIN, PALMITOYL TETRAPEPTIDE-7, [+/- MAY CONTAIN: CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499/ IRON OXIDES, CI 77163/ BISMUTH OXYCHLORIDE] F.I.L. B205614/1.


"Tekući puder koji se savršeno stapa s bojom i teksturom kože. Nijanse su savršeno prilagođene prirodnim tonovima kože te se stapaju s kožom ne ostavljajući vidljive prijelaze." L'oreal Paris

L'oreal True Match tekući puder dolazi u staklenoj bočici te se dozira pomoću pumpice. Pakiranje je uobičajeno za L'oreal proizvode - simple&sleek. Jako mi se sviđa doziranje pumpicom jer je ono vrlo precizno te se ne istiskuje previše proizvoda, no problem se javlja kada vam ostane mala količina proizvoda. Pumpica se ne može odvojiti pa je nemoguće u potpunosti iskoristiti proizvod, zbog čega dolazi do nepotrebnog bacanja tekućeg pudera.


"True Match korektor se idealno prilagođava boji i tipu tena. Prikriva nepravilnosti , fleke i ujednačava ten. Prijatno klizi pri nanošenju i pruža odličnu bazu za šmikanje. Traje i do 16 sati. Za dugotrajnu šminku." - L'oreal Paris

L'oreal True Match korektor dolazi u identičnom pakiranju poput True Match tekućeg pudera : prozirna ambalaža sa metalik srebrnim čepom. Aplikator korektora je spužavasti te je dosta dugačak u usporedbi s aplikatorima drugih tekućih korektora. Zbog duljine aplikatora, korektor se vrlo lako nanosi na željena područja (ispod očiju, čelo, brada, nos i problematični dijelovi lica).


Na slici iznad možete vidjeti swatcheve True Match proizvoda u sjeni te na izravnom Suncu. Swatch iznad je True Match tekući puder, a swatch ispod korektor. Iznenadila me tekstura oba proizvoda pošto je onda dosta tekuća i lagana. Odmah sam na prvu stekla dojam kako je riječ o proizvodima slabe prekrivne moći, no prevarila sam se - moć prekrivanja je srednja, no dodavanjem slojeva možete postići potpunu prekrivenost. Također je važno spomenuti i da se proizvod bez problema nadograđuje bez cakey izgleda.


Na slici iznad možete vidjeti kako puder izgleda na licu. Namjerno sam slikala problematičan dio lica (ispod obraza) koji je dosta dehidriran jer mi većina pudera na tom mjestu dodatno istakne suhoću. No, True Match je napravio upravo suprotan učinak - zakamuflirao je sitne prištiće i žilice kao i suhoću lica. WOW!

True Match puder je nevjerojatno lagan na licu te daje flawless, ali u isto vrijeme i vrlo prirodan finish. Jako mi se sviđa što se puder u potpunosti stopi s kožom te uopće ne izgleda kao tekuća podloga - kako bi Ameri rekli; your face, but better ! Iduća činjenica koja me izula iz cipela jest širok raspon nijansi ! Na Notino webshopu možete birati između čak 14 nijansi. No, četrnaest nijansi zvuči poprilično zastrašujuće, kako izabrati idealnu nijansu kada je toliki izbor ?! Pomoći će vam svakako ova tablica, bitno je samo da znate svoj podton (neutralan, topli ili hladni). Tablica će vam također odati koja je vaša idealna nijansa rumenila, highlightera i korektora - fora, jelda?  Nijansa koju sam ja odabrala jest 2N Vanilla i moram priznati da je ovo stvarno moj true match. 


Iako na tablici piše da bi mi najviše odgovarao korektor u nijansi 2N, ja sam se odlučila za 1N! Tekuće korektore većinom ne koristim za sakrivanje nedostataka, nego posvjetljivanje lica pa preferiram nešto svjetlije nijanse. Na slici lijevo možete vidjeti kako moje oko izgleda bez ikakve šminke, a na desnoj sam nanjela True Match korektor i setirala ga. Korektor ima srednje prekrivanje što meni u potpunost odgovara, no ako Vas muče teški podočnjaci - preskočite ovaj proizvod.


Na slici iznad možete vidjeti kako puder i korektor izgledaju u kombinaciji (lijeva slika je fotkana u hladu, a desna na izravnom Suncu). Sve u svemu, toplo Vam preporučujem True Match puder - ne znam kako sam do sada živjela bez njega! Puder je nestvarno lagane teksture, neprimjetan je na licu, sadrži SPF te traje cijeli dan (i do 16h!).  Obožavam taj prirodan, a u isto vrijeme flawless finish na licu. Definitivno je zaslužio titulu najboljeg drogerijskog pudera. Što se korektora tiče, ostavio me ravnodušnom - kada ga tek nanesem ispod očiju dosta je guste teksture, no čim ga počnem blendati on gubi na moći prekrivanja. No s druge strane, nisam primjetila nikakvo nadraživanje očiju niti uvlačenje u borice tako da bih ovaj korektor preporučila osobama koje nemaju pretjeranih problema s podočnjacima. True Match tekući puder zaslužio je čistu peticu, a korektor solidnu trojku.

Jeste li vi isprobale True Match proizvode ? Kakvi su Vaši dojmovi ?

PR* proizvodi

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)