✨ San prirodna kozmetika : dnevna hidratantna i vitaminska krema za lice✨

lipnja 12, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila double recenziju San kremica za lice. Sigurno ste primjetili kako sam u zadnje vrijeme krenula sa testiranjem i korištenjem prirodne kozmetike, a razloga zašto ima mnogo. Odlučila sam izbaciti proizvode prepune parabena i silikona te svojoj koži (i kosi) pružiti ono najbolje iz prirode. Pošto sam u zadnje vrijeme dobila dosta proizvoda prirodne kozmetike, odlučila sam kreirati i podtemu 'PRIRODNA KOZMETIKA' gdje ćete moći čitati više o toj temi. Nego, vratimo se na temu današnjeg posta, a to je recenzija dvaju San proizvoda. San je prirodna kozmetika čiji su proizvodi izrađeni u Hrvatskoj ( Baza je u Međimurju, u Čakovcu) prema originalnoj recepturi mr.sc. Jagode Ćerić mag.pharm. Na testiranje sam dobila dvije kremice (hidratantnu dnevnu i vitaminsku) te TROPIC maslac za tijelo o kojem ću Vam također pisati uskoro. Proizvode sam koristila gotovo svakog dana od kada sam ih dobila te je stiglo vrijeme da i oni osvanu na blogu. Krenimo na recenziju !


✨  SAN Basic Dnevna hidratantna krema za lice ✨

"SAN dnevna hidratantna krema za lice njeguje, štiti, hrani i pomlađuje vašu kožu. Prilagođena je njezi normalne i suhe, dehidrirane kože, a njena brzoupijajuća svojstva i bogatstvo vitamina i antioksidansa čine je idealnom za svakodnevnu uporabu te je odlična podloga za šminku. Njeni aktivni sastojci, bademovo i maslinovo ulje, ulje pšeničnih klica te ekstrakt crvenih algi, bogat su izvor vitamina i antioksidansa, potpuno hrane vašu kožu i pružaju joj svakodnevnu potrebnu njegu, dok je istovremeno štite od štetnih slobodnih radikala. Crvena alga djeluje kao prirodno antiage sredstvo, zadržava vlažnost kože i potiče nastanak kolagena, proteina koji čuva strukturu kože. Masna podloga s kakao i shea maslacima dodatno zadržava prirodnu vlažnost kože i pruža joj potrebnu vanjsku zaštitu, a čista esencijalna ulja daju kremi ugodan miris i antibakterijska svojstva. Dnevna hidratantna krema ima lagane i prozračne, citronske note."

✨ Dostupnost : San webshop
✨ Cijena : 58.90 HRK
✨ Sastav :  Aqua (Voda), Olea europea fruit oil (Maslinovo ulje)Prunus amygdalus dulcis oil (Bademovo ulje), Glycerin (Vegetable), Petrolatum, Theobroma cacao seed butter (Kakao maslac)Butyrospermum parkii butter (Shea/Karite maslac)Citrus aurantium dulcis peel oil (Eterično ulje slatke naranče)Algae extract (Ekstrakt crvenih algi), Cholesterol, Triticum vulgare oil (Ulje pšeničnih klica), Tocopherol (Vitamin E), Lanolin, Urea, Cera alba (Pčelinji vosak)Citrus limun peel oil (Eterično ulje limuna), Dehydroacetic acid*, Benzyl alcohol*, limonene**, citral**, linalool**

* eko konzervans
** sastavnice prirodnih eteričnih ulja



✨  SAN Basic Vitaminska krema za lice ✨

"Bogata krema namijenjena suhoj i normalnoj koži za intenzivnu njegu kože lica i vrata te za zaglađivanje prvih bora. Pregršt vitamina i antioksidansa iz kvalitetnih biljnih ulja i maslaca osiguravaju njegu i najzahtjevnije kože, te usporavaju njeno starenje. Vitaminski koktel hladno tiještenih ulja avokada i pšeničnih klica te ulja sjemenki grožđa i badema nahranit će vašu kožu esencijalnim masnim kiselinama, antioksidansima i vitaminima. Steroli iz ulja avokada čine kožu glatkom poput bebine, daju joj baršunasti sjaj i štite od preuranjenog starenja. Provitamin B5 (dekspantenol) i ekstrakt morskih crvenih algi vlaže vašu kožu, čine je elastičnom i savršeno mekom. Hladno tiješteno ulje avokada daje kremi blijedu žućkasto-zelenu boju, a macerat vanilije i eterično ulje slatke naranče miris koji podsjeća na puding, sladoled ili kolač. Treba odoljeti porivu da se ova krema ne pojede prije nego li se nanese na lice!"

✨ Dostupnost : San webshop
✨ Cijena : 67.90 HRK
✨ Sastav : Aqua (Voda), Prunus amygdalus dulcis oil (Bademovo ulje), Vitis vinifera seed oil (Ulje sjemenki grožđa), Glycerin (Vegetable), Petrolatum, Persea gratissima oil (Ulje avokada)Butyrospermum parkii butter (Shea/Karite maslac)Theobroma cacao seed butter (Kakao maslac)Algae extract (Crvene alge)Panthenol (Provitamin B5), Cholesterol, Tritici vulgare oil (Ulje pšeničnih klica), Tocopherol acetate (Vitamin E), Lanolin, Vanilla plantifolia flower extract, Cera alba (Pčelinji vosak), Dehydroacetic acid*, Benzyl alcohol*, citronelol**, citral**, linalool**, limonene**, geraniol**

* ekološki konzervans
** sastavnice prirodnih eteričnih ulja


San kreme za lice dolaze u simpatičnim, šarenim kartonskim kutijicama. Na kutijicama su ispisane najvažnije informacije o proizvodu te su iscrtani motivi sastojaka (avokado, bademi). Kremice pak dolaze u plastičnim lončićima od 50 mL. Jako mi se sviđa što unutar lončića dolazi i zaštitan dio koji pomaže u zaštiti proizvoda.  Na SAN webshopu piše kako se kremice mogu koristiti u kombinaciji (za njegu mlađe kože) te sam ih na taj način i koristila - dnevnu, hidratantnu kremicu nanosila sam ujutro nakon umivanja, a vitaminsku prije spavanja. Obje kreme se vrlo brzo upijaju te ne ostavljaju masni film na licu. Upravo zbog toga je dnevna krema idealna podloga prije šminkanja. Nakon nekoliko dana korištenja ove kombinacije, primjetila sam kako je moja koža glatka, meka i vidno hidratizirana (čak i suhi dijelovi ispod obraza).  Što se mirisa tiče, ove su kremice san snova za korištenje. Doslovce sam se morala kontrolirati da ne pojedem kremu prije nanošenja 😀  Sve u svemu, SAN kremice su me ugodno iznenadile te ću svakako isprobati još nešto iz njihovog asortimana. San proizvode možete škicnuti na sljedećem linku : KLIK. Toplo Vam preporučujem ove proizvode za njegu normalne do suhe kože lica. Mene su oduševili, sigurna sam da će i Vas.

 Jeste li već isprobale nešto od SAN proizvoda ? Kakvi su Vaši dojmovi?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)