✨Pamper Sunday #2 : Elizavecca Power Ringer Fruit Deep maska✨

lipnja 24, 2018


Hej svima, dobrodošli na moj novi post ! Ako me pratite već neko vrijeme, onda znate da sam u ožujku prošle godine započela novi serijal pod imenom 'Pamper Sunday'. Glavna ideja iza Pamper Sunday serijala je posvetiti barem jedan dan u tjednu njezi tijela, lica i kose. Ja sam odlučila da će taj dan biti nedjelja, stoga ću svake nedjelje objaviti novi post takve tematike. 😀 Prije nekog vremena dobila sam paketić prepun Elizavecca proizvoda. Elizavecca je korejski brend kozmetike koji se proslavio Carbonated Bubble Clay maskom za lice o kojoj je brujao čitav youtube (čak i moja omiljena Tati!). Ja sam u paketiću dobila Power Ringer masku za lice, Goggles Eye Lock in Aqua masku, Bubble Blackboom pore pack masku i Galactomyces serum. Danas sam isprobala Power Ringer Fruits Deep maskicu o kojoj ću vam sada i tipkati. Paaa, krenimo na recenziju!


Elizavecca u ponudi ima set od 10 sheet maskica za lice pod nazivom Power Ringer : EGF Deep, Milk Deep, Vita Deep, Contella Asiatica Deep, Aqua Deep, Collagen Deep, Tea Tree Deep, Fruit Deep, Honey Deep i Red Ginseng Deep. Ja sam se odlučila za Fruit Deep maskicu jer obožavam voćne mirise i pakiranje mi je bilo najljepše. Elizavecca Power Ringer Fruit Deep maska dolazi u ljubičastom pakiranju na kojemu se nalaze motivi zeca, svinjice i maske spojene na koktel-infuziju - preslatko jelda ? 😀


Nakon što sam otvorila ambalažu i posegnula za maskom, iznenadilo me koliko je maska ustvari natopljena proizvodom - doslovce je curilo na sve strane. 😀 Nakon što sam izvadila masku, još je podosta tekućine ostalo u ambalaži. U planu mi je da danas navečer prije spavanja umasiram tekućinu na područje lica, vrata i dekoltea. To možete napraviti i sa drugim sheet maskama tj. tekućinom u koju je maska natopljena (jer zašto bacati sasvim dobar proizvod?).


Oblik tj. otvori maske baš i nisu stvoreni za moj oblik lica : oko nosa je ostalo podosta praznine, kao i na području ispod donje usne. Također, masku baš i nisam mogla normalno nanjeti pa su se pojavili ovi 'volani'.  Masku sam na licu držala nekih 25 minuta i smočila čitavu majicu, tijelo i pola kuće lol. 😀  Nakon što sam skinula sheet maskicu na licu je ostalo dosta tekućine koju sam umasirala u kožu. Na početku sam imala taj sticky osjećaj, no on se ubrzo izgubio. Moja koža je nakon maskice zasjala : dala mi je divan prirodan glow, a lice je bilo mekano i nježno. Power Ringer Fruit Deep maska mi se jako svidjela - jedina zamjerka ide tome što maska sadrži puno previše tekućine. Toplo Vam preporučujem ovaj proizvod, ja bi najradije naručila cijeli set od 10 maskica. 

Koristite li i vi sheet maske ? Koja je Vaša omiljena ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)