✨ MakeUp Revolution : Re-Loaded Newtrals 2 ✨

lipnja 16, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila recenziju MakeUp Revolution Re-Loaded Newtrals 2 palete sjenila. Već sam nekoliko puta spomenula kako mi je upravo MakeUp Revolution najdraži brend dekorative. Proizvodi su cjenovno pristupačni svima, a kvalitetom su daleko bolji od drogerijske konkurencije. Upravo je MakeUp Revolution brend koji me prije skoro pet godina uveo u svijet šminkanja te u kolekciji imam preko 15 MUR paleta. Planirala sam napisati i updated 'MakeUpRevolution collection' post. Najnovija paleta u mojoj kolekciji je Re-Loaded Newtrals 2 : divna paletica za obožavateljice toplih, crvenkastih tonova! Krenimo s recenzijom.

Na slici su Maybelline SuperStay Matte Ink tekući ruževi čiju recenziju možete pročitati klikom na sljedeći link : KLIK.


MakeUp Revolution Re-loaded Newtrals 2 paleta dolazi u plastičnoj ambalaži koja se zatvara na klik. Plastika je vrlo čvrsta i kvalitetno izrađena pa je paleta idealan suputnik za putovanja. Razlika između Reloaded paleta i većine preostalih MUR paleta je u tome što uz nju ne dolazi nikakav aplikator niti ogledalo. Meni to ne predstavlja nikakav problem pošto ionako ne koristim dobivene aplikatore, a šminkam se uvijek uz vlastito ogledalo koje uvećava ! Dodatan plus što se pakiranja tiče ide činjenici što je gornji dio palete proziran te je tako uvelike lakše pronaći željenu paletu, ako imate hrpu paleta poput mene.

✨  Dostupnost : Notino webshop
✨  Količina : 15 x 1,1 g
✨  Sastav : Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Kaolin, Polybutene, Silica, Polyethylene, Calcium Sodium Borosilicate, Dimethicone, Methlyparaben, Propylparaben, May Contain (+/-) CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77742, CI 15850, CI 15985, CI 160350
VEGAN , CRUELTY FREE, GLUTEN FREE



MakeUp Revolution Re-Loaded Newtrals 2 paleta sadrži 15 nijansi sjenila matt i shimmer završetka. U paleti se nalazi i nekoliko nijansi foil završetka (treća nijansa u drugom redu, prva i druga nijansa u trećem redu) koje su savršene kremaste teksture. Paleta sadrži isključivo sjenila toplog podtona - roze, crvenkaste i narančaste nijanse - idealne ljetne boje !


Na slici iznad možete vidjeti swatcheve nijansi iz prvog i drugog reda palete, a na slici ispod nalaze se swatchevi trećeg reda. Sjenila su vrlo ugodne teksture te se lako nanose na kapke i međusobno blendaju. Kako to i inače biva, shimmer nijanse su nešto bolje pigmentirane u odnosu na matt nijanse. No, matt nijanse se vrlo lako nadograđuju bez patchy dijelova. Najveće iznenađenje u Reloaded Newtrals 2 paleti su definitivno tri foil finish nijanse koje izgledaju kao da su nanešene mokrim kistićem. Nisam primjetila nikakvo pretjerano trušenje, a sjenila su uz dobru bazu na kapcima izdržala cijeli, ljetni dan. Iskreno - nemam niti jedne zamjerke o ovoj paleti. Zapravo me začudila činjenica da je ovako dobra paleta toliko jeftina. Toplo Vam preporučujem da nabavite ovu divnu paletu jer je šminkanje s njom pravi užitak ! Već vidim da će ovo postati moj to-go ljetni proizvod.

MakeUp Revolution Re-Loaded Newtrals 2 dostupna je na Notino webshopu : KLIK ZA NARUDŽBU

Jeste li već isprobale ovu paletu ? Kakvi su Vaši dojmovi?

PR proizvod*

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)