✨ HUGE MAKEUP REVOLUTION COLLECTION✨

travnja 04, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Danas ću Vam konačno pokazati svoju MakeUp Revolution kolekciju. Prije svega vas moram upozoriti da sam svjesna da imam problem - no, jednostavno ne mogu odoljeti kupnji kada je MakeUp Revolution u pitanju. Ovaj brend je definitivno moj omiljeni brend šminke : proizvodi su vrhunske kvalitete, cijene su dosta jeftine, a pakiranja PRESLATKA!  Još jedna stvar koja me oduševila je ta što MUR i njegove srodne tvrtke (IHeartMakeup, Freedom...) proizvode jeftinije verzije high end proizvoda koje su almost iste kvalitete! Neću previše duljiti, ovaj post će ionako biti jako dug (sa puno sličica). 
Stoga krenimo na razgledavanje moje kolekcije 🙂 💄


Krenimo prvo od čokoladnih paleta 🍫. U mojoj kolekciji se nalaze tri : Salted Caramel, I heart Chocolate i Pink Fizz. Najstarija od njih je I heart Chocolate koja je dupe popularne Too Faced 'Chocolate Bar' palete. Moram Vam priznati da sam neko vrijeme bila opsjednuta njome - koristila sam je svaki dan, čak sam i dotakla pan na nekim sjenilima (što je veoma čudno za mene). Nakon toga sam naručila još dvije čokolade : Pink Fizz sadrži hladnije, shimmer nijanse dok je Salted Caramel na toplijoj strani. Osim što su brutalno pigmentirane, ove palete imaju i blagi miris : SC miriši na karamelu, PF na jagode, a IHC na čokoladu. Cijena jedne palete je 97,99 HRK na PinkPandi, a mojoj kolekciji će se uskoro pridružiti  Golden Bar te Naked Chocolate.


U kolekciji imam i nekoliko mono sjenila (s lijeva na desno) : I won't be alone, Dirty Cash, Get Ready! i Candy Frosted. Za mono sjenilima rijetko kada posežem pošto preferiram palete, no ova su sjenila jako pigmentirana, ne truse se te se lako blendaju. Na instagramu ste mogli vidjeti i look koji sam kreirala koristeći ova sjenila : KLIK1 i KLIK2. Cijena jednog sjenila je 14,90 HRK.


Moja omiljena paleta za popunjavanje obrva je upravo ova u nijansi Medium to Dark. Paleta se sastoji od voska, velikog highlightera, četri sjenila te dva kremasta sjenila. U paleti sam dobila i olovku za crtanje obrva te dva kistića, no nisam baš oduševljena njima. O Naked paleti ruževa već sam vam pričala. Recenziju možete pročitati ovdje : KLIK.Cijena palete za obrve je 97 HRK, a palete ruževa 119 HRK.

Ukoliko nekog zanima koji je moj holy grail highlighter, odgovor je : MUR Vivid Highlighter u nijansi 'Golden Lights'. Definitivno najbolji highlighter kojeg sam imala prilike isprobati.  Blushing Hearts rumenilo baš i ne koristim jer nisam fan rumenila, no tako je slatko da sam ga morala kupiti! Trenutno mi služi kao dekoracija na slikama haha.
Paleta za konturiranje sadrži highlighter, rumenilo i bronzer. Obožavam je, kao što možete vidjeti dotakla sam i pan (osim na rumenilu ofc hahah). Kad smo kod obožavanja, oduševio me i njihov bronzer kojeg koristim na dnevnoj bazi. Proizvod s kojim baš i nisam najzadovoljnija je Banana luxury powder puder, a o njemu možete čitati i ovdje : KLIK.


Veliki sam fan I💗Makeup tekućih ruževa te sam kupila čak 5 nijansi. Pripremila sam vam detaljnu recenziju o njima, pa sada neću duljiti. Taj post očekujte u roku par dana. Bliss i Luscious su moji omiljeni ljetni ruževi. Najčešće nanesem Luscious na usne, a bliss stavim samo na sredinu kako bi usne vizualno povećala.


Došli smo i do mog omiljenog dijela kolekcije: highlight paleta, paleta rumenila te paleta za konturiranje. Favorit mi je svakako Golden Sugar paleta, highlighteri u ovoj paleti su savršeni! Moram priznati da su me i bronzeri ugodno iznenadili. Rumenila baš i nebih nazvala rumenilima, više su na highlighter strani. Paletu koju najmanje koristim je 'Cream Blush', kupila sam ju ustvari za šminkanje klijentica. Cream Contour paleta je najbolja paleta za konturiranje IKADD i često posežem za njom. Cijena jedne palete je 94 HRK.


Razmišljala sam da li da uvrstim i Freedom proizvode u ovaj post, no mislim da su IHeartMakeup i Freedom ubiti sestrinske tvrtke MUR-a (ispravite me ako griješim). Na slici iznad možete vidjeti sve Freedom ruževe koje imam [10 Freedom, 3 MUR, 5 I<3Makeup] Freedom ruževe možete kupiti u setu od 5 ruža po cijeni od 52 HRK -> KLIK


Krenimo na dio posta oko kojeg ste vjerovatno najuzbuđeniji, a to je : MUR kolekcija paleta.
Na slici iznad možete vidjeti Iconic 1 (koja mi je pala na pod i razbila se :( ), Iconic 3 te Mermaids vs. Unicorns. Na dnevnoj bazi najviše koristim Iconic 3, no u zadnje vrijeme sve više posežem za Mermaids vs. Unicorns paletom. :D recenzija o njoj uskoroooo... Cijena ovih paleta je oko 45HRK


Palete koje ne dobivaju dovoljno ljubavi od mene su Welcome to The Pleasuredome i Give them Nightmares. Ubiti, WTP sam često koristila prošlog ljeta (jer sam jedino nju ponjela na sezonu) i tako sam je se zasitila da sada odmara na dnu kolekcije. Što se tiče GTN palete, uzela sam ju za pretprošli Halloween pošto je bila Limited Edition paleta. Ova paleta sadrži predivne zagasito ljubičaste i zelenkaste nijanse, no nikako da dođe na red :(

MUR: Welcome to the Pleasuredome
 MUR: Give Them Nightmares

Doslovno sam poludila za Fortune Favours the Brave i Flawless paletama (kao i većina blogosfere) i kupila ih čim su se pojavile na Pink Pandi. Nemam pojma zašto, ali koristila sam ih možda par puta i totalno zaboravila na njih. Potruditi ću se da ih koristim više jer sadrže stvarno divne nijanse 🙂


I za kraj sam ostavila paleticu koja me naprosto oduševila. Riječ je o divnoj 'no photos please' paleti o kojoj se premalo piše. Mislim da je ovo jedna od boljih paleta na našim prostorima, pogotovo za tu cijenu. Sadrži deset shimmer nijansi koje su tako pigmentirane da podsjećaju na pigment! Stvarno nisam imala prilike isprobati toliko dobra shimmer sjenila, oduševljena saaaaam. Najbolji rezultat postići ćete kada našpricate kistić fiksatorom,tada će sjenila dobiti metalik fiish. Big like od mene! Cijena palete je 59 HRK. ( Uz paletu, dobiti ćete i mali primer kako bi sjenila ostala na kapku cijeli dan ;) )
O I'm Flawless puderu možete čitati ovdje, da se ne ponavljam : KLIK.

 

Došli smo na kraj moje trenutne kolekcije MUR proizvoda. Koji su vaši omiljeni MUR proizvodi? 
Hvala na čitanju, xoxo





Sve proizvode možete kupiti putem Pink Pande. 

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)