Beauty favoriti 2016.godine

prosinca 17, 2016


Heej svima! Priznajem da sam zapostavila blog u zadnje vrijeme. Razlog tomu je '100 days of makeup' izazov na instagramu. Ukoliko još niste čule za taj izazov riječ je o tome da svaki dan objavite sliku svojeg make upa. Jedino pravilo je da se ne smijete ponavljati, znači svaki dan neki novi look. Stvarno sam se posvetila tome i moram vam priznati da mi to oduzima dosta vremena. Prođe cijela vječnost dok se ja našminkam i uslikam :D Slobodno škicnite moj profil @chanelandrebel te me podržite lajkom ili komentarom :) Nego vratimo se mi na temu ovoga posta. Pošto nam se bliži kraj 2016. godine odlučila sam vam pokazati svoje ovogodišnje favorite; proizvode koje sam često i s ljubavlju koristila.

  • Catrice HD liquid coverage 

Sigurna sam da ste barem jednom naletjeli na recenziju ovog pudera. Cijela je blogosfera brujila o njemu i većinom su to bile pozitivne recenzije. Nakon svih tih silnih recenzija morala sam i ja vidjeti o čemu je riječ. E pa drage moje, ovo je definitivno najbolji catrice puder kojeg sam ja isprobala. Prekrivanje je odlično, dugo stoji na licu i cijenovno je dostupan svima (cijena mu iznosi 60HRK). Sviđa mi se i doziranje na kapaljku. Ako još niste našle svoj savršeni puder svakako isprobajte HD Liquid Coverage. Sigurna sam da nećete požaliti :)

  • Catrice liquid camuflage

Korektor koji mi je obilježio 2016.g. je svakako catrice liquid camouflage. Ovaj korektor je najbolji korektor kojeg sam imala prilike isprobati. Koristim ga kako bi prekrila prištiće, podočnjake te kod konturiranja . Prekivanje je on point, lako se blenda i vodootporan je. Ma divota od korektora! :) Priznajem vam da od kada sam njega isprobala nisam kupila niti jedan drugi korektor. Stalno iznova kupujem liquid kamuflažu :) Definitivno moj holy grail proizvod.

  • 'I <3 Stage' essence baza 


Moja omiljena drogerijska baza za sjenila je essence i<3stage. Nažalost, izbačena je iz asortimana. :(
Cijena joj je bila oko 20HRK, a svoj je posao obavljala majstorski. Sjenilo je i nakon 6h nošenja ostalo na mjestu, nije bilo nakupljanja u pregibu oka.  Stvarno šteta što je više ne proizvode. Nadam se da ću joj u 2017. naći neku pristojnu zamjenu :D

  • Jessup kistovi


Na PinkPandi su Jessup kistovi često na akciji te sam ja ugrabila čak tri seta. Riječ je o jako kvalitetnim i dobrim kistovima. Ne ispadaju im dlačice, nakon pranja ne promjene formu i besprijekorno rade svoj posao. Jako sam zadovoljna njima! Preporučujem vam da lajkate Pink Pandu na fejsu te ih kupite na akciji za 70ak kn radi uštede ;) (inače im je cijena oko 250KN)

  • I Heart Definition paleta & Midnight Masquerade iluminator


Ako ste pročitali barem jedan post na ovom blogu znate da sam zaluđena bronzerima i highliterima. Paletica koju sam najviše koristila ove godine je I Heart Definition. Stalno sam ju nosila po torbama, na posao, kod dečka... ma svugdje! Bila je moj vjerni pratioc ove godine i nadam se da će se druženje nastaviti.
Sva tri proizvoda (bronzer, rumenilo i highliter) su izuzetno pigmentirana i njima se lako barata. Dovoljno govori činjenica da sam dotakla dno na paleti, to je kod mene izuzetno rijedak slučaj :D
Htjela bi pohvaliti i ovaj essence iluminator kojeg koristim svaki dan. Nažalost također je  riječ o limitiranom izdanju :( (essence LE kolekcija za noć vještica). Njega koristim kao bazu za highliter i tek tada dobijem rezultat kakvog volim! Što reći, obožavam šljaštiti! :D


  • Top proizvodi za oči


1. Salted Caramel paleta: 
I Heart Makeup 'Salted Caramel' paleta je definitivno moja omiljena paleta ikad. Pripremam vam posebnu recenziju pa vam sada neću previše pričati o njoj. Dovoljno je da kažem da ju koristim svaki dan od kada sam je dobila. Prvo što ćete primjetiti kada otvorite paletu je suptilan miris karamele. Opće poznata činjenica je da padam na slatka pakiranja i na slatkaste mirise. Znala sam da ću ovu paletu obožavati čim sam pročitala prvu recenziju o njoj. U paleti se nalaze neutralne nijanse te je stoga savršena za svakodnevni mejk ap. Više o njoj uskoro ;)

2. The False Lashes maskara:
Omiljena maskara ove godine mi je essence The False Lashes. Essence maskare mi uvijek odgovaraju, no ova je daleko bolja od svih do sada. Nakon što stavim ovu maskaru na svoje ravne trepavice one postanu duge i guste. Ne trusi se niti razmazuje. Svakako top maskara 2016.godine.

3. NYX 'Milk' olovka:
NYX Jumbo olovka u nijansi 'Milk' dugo mi je bila na wishlisti. Nedavno sam ju konačno kupila i ostala oduševljena. Ovu debeljucu najviše koristim kao bazu za sjenila. Pomoću nje i najslabije pigmentirana sjenila budu pigmentirana! :D Ovo je i jedina olovka koja na mojem waterline-u (ne znam hrv.naziv) izdrži više od 5h. Inače se uvijek razmrlja već nakon pola sata.

  • Top proizvodi za usne

Moj omiljeni balzam za usne je Labello orginal. Uvijek ga koristim prije nanošenja ruževa (pogotovo tekućih) kako bi zaštitio moje usne od dodatnog isušivanja. Nakon što ga natrackam na usne one su mekane i glatke. Sviđa mi se što ne ostavlja nikakav trag na usnama te je ugodnog mirisa. 
Omiljeni tekući ruž mi je svakako NYX Lingerie u nijansi 'Teddy'. Ako me pratite na instagramu mogli ste primjetiti da ga staaalno nosim. Obožavam tople smeđe nijanse a Teddy je upravo takav. Trajnost mu je prolazna, ne isušuje previše te je divan! :D Rekla bih da je dupe za Kylie tekuće ruževe. Hm.
Što se tiče klasičnih ruževa, ove godine najviše sam nosila essence Matt u nijansi 08 te Avon  ....
Swatcheve možete vidjeti ispod. Ovaj zadnji swatch je essence olovka za usne u nijansi 'Frappucino'. Također sam ovisna o njoj te ju stalno nosim. Najdivnija smeđa nude olovka IKAD. 
*Šlape na svinjice su slučajno upale :P


 Hm, iako sam rekla da mi je 'Frappucino' omiljena nijansa, moram tu staviti svoju kolekciju essence olovka za usne. Ove godine sam ih nosila skoro svaki dan i ne mogu biti zadovoljnija njima. Za tako jeftinu cijenu ovo su izuzetno kvalitetne olovke. Ako još niste (a vjerujem da nema takvih :P) MORATE isprobati ove olovke. Sigurna sam da ćete naći neku savršenu za vas. 



Eto, to bi bili moji ovogodišnji mejk ap favoriti. Ako želite, napisati ću vam post i o omiljenim preparativnim proizvodima ( hidratantnim kremama, losionima, šamponima itd), a možda i o omiljenim fashion stvarčicama. 

Imate li neki od ovih proizvoda? Koji su vaši ovogodišnji beauty favoriti?

https://www.instagram.com/p/BOE9Hwiho9E/?taken-by=tinatroha

Morala sam vam pokazati i nove fluffy papuče koje sam jučer kupila. Definitivno i one ulaze u ovogodišnje favorite. Nikad mekanije papuče nisam imala. Imam osjećaj da hodam po oblacima kada sam u njima. So fluffy I'm gonna die. Jelda da su preslatke? :D



Čitamo se uskoro! 
xoxo, Tina

You Might Also Like

6 komentari

  1. aaa koliko essence olovakaa, a mislila sam da ih ja imam puno!
    catrice puder i tekuci korektor - pun pogodak.
    odličaan post!

    mfashionfreak♥blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, moram ih sakupiti sve! :D
      Hvala ti puno Mihaela! :*

      Izbriši
  2. lijepi favoriti :D a ovih danas idem i ja kupiti taj hvaljeni Catrice puder :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš moje preporuke! :D Sigurna sam da će te oduševiti.

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)