Kérastase Nutritive 8H Magic Night Serum za kosu ✨

studenoga 03, 2020

Kérastase-Nutritive-8H-Magic-Night-Serum-notino_hr


Volim eksperimentirati s raznim bojama kose te sam do sada bila vlasnica crne, plave, crvene, ljubičaste i roze kose. Kada osjetim potrebu promijeniti nešto, uvijek krenem od kose! 🥺 Prije nekoliko sam mjeseci odlučila ponovno napraviti malu transformaciju i svoju sam tamnu smeđu s balayage pramenovima pretvorila u plavu ! Iako sam jako zadovoljna sa bojom te je ispala baš onako kako sam zamislila, često farbanje ostavilo je posljedice u smislu kvalitete vlasi. Moja je kosa postala izrazito suha te oštećena na vrhovima. Krenula sam u potragu za proizvodom koji će je vratiti u stanje prije farbanja i naletjela na intrigantni Kérastase serum koji bi preko noći trebao oporaviti kosu. Dakle - beauty sleep za kosu ! 💤 Taj me opis proizvoda u startu oduševio te sam jednostavno morala isprobati da li je to stvarno tako.


Kérastase-Nutritive-8H-Magic-Night-Serum-za-kosu-notino_hr


Kérastase je jedan od najpoznatijih brendova za njegu kose u čije se proizvode kunu i najbolji svjetski frizeri. Kerastase proizvodi napravljeni su po najstrožim kriterijima te će svakodnevno oblikovanje i stiliziranje kose pretvoriti u pravi osobni luksuz. Možete birati između različitih kolekcija proizvoda koje su osmišljene za točno određeni tip kose : kompleksna njega za oštećenu kosu, proizvodi za maksimalnu gustoću, za brži rast kose i protiv opadanja (Kerastase Genesis), za obojanu kosu, za frizzy neposlušnu kosu i mnoge druge.

Kolekcija koja je prilagođena za suhu i oštećenu kosu je Kerastase Nutritive. Nutritive kolekcija sadrži apsolutno sve proizvode za potpunu regeneraciju kose ; hranjive šampone, intenzivne maske, termo zaštitno mlijeko te noćni serum. Proizvod koji sam ja htjela isprobati jest Kerastase Nutritive 8H Magic Night Serum za kosu. Ovaj se proizvod nanosi prije spavanja na suhu ili mokru kosu. Dakle, dok spavate, ovaj će vam čudesan proizvod pružiti potrebnu hidratizaciju. Mješavina raznih vitamina i ekstrakta korijena perunike pružiti će kosi i do 8h hidratizacije. Osim što hrani kosu, serum će je učiniti i mekanom, sjajnom te olakšati raščešljavanje.


Kérastase-Nutritive-Serum-za-kosu-notino_hr

Formula Nutritive 8H Magic Night seruma za kosu je dosta gusta, no u dodiru s toplinom jagodica prstiju pretvara se u svilenkastu teksturu. Serum se vrlo lako nanosi na kosu, bila ona mokra ili suha. Primjetila sam i da se brzo upija, bez ljepljivog osjećaja ili mrlja na jastuku. Ja sam ga najčešće koristila uvečer na vlažnu kosu koju sam zatim smotala u punđu. Ujutro bi kosa doista bila mekša i vidno nahranjena. 8 sati nakon korištenja ovog proizvoda, prethodno suha i oštećena kosa bila je vrlo mekana i svilenkasta. Oštećene vrhove je također uspio kamuflirati i zagladiti. Serum sam do sada koristila cca šest puta i kosa mi je u sve boljem i boljem stanju. Doista sam oduševljena ovim čudom te vam ga definitivno preporučujem, ako imate suhu i oštećenu kosu.


Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Djeluje fenomenalno kao i većina njihovih proizvoda, svakako ide na wish listu :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)