Biotherm Aqua Glow Super Concentrate ✨

studenoga 19, 2020

biotherm-aqua-glow-super-concentrate-notino_hr
 
Prošloga ljeta Biotherm je na tržište lansirao liniju Super Concentrate Aqua fluida. U kolekciji  se nalaze tri različita fluida namjenjena generaciji Z : Glow, Bounce & Pure. Bounce fluid namjenjen je za suhu kožu lica kojoj će pružiti potrebnu dozu hidratizacije pomoću hijaluronske kiseline, a Pure će masnoj koži uz salicilnu kiselinu pomoći u borbi protiv prekomjerenog lučenja sebuma. Biotherm Fluid kojeg sam ja odabrala je Glow namjenjen normalnom tipu kože - intenzivno hidratizira i posvjetljuje umornu isušenu kožu (vitamin C) te ujednačava njezin ten. Dakle - svaki od koncentrata sadrži spoj inovativne tehnologije i fantastične teksture koji će zajedno pomoći u svakom problemu kože koji zahvaća mlađe generacije. Za zreliju kožu lica, Biotherm je osmislio Life Plankton eliksir koji sadrži najveću koncentraciju aktivnog sastojka Life Plankton (5%) čija je glavna uloga pomlađivanje i jačanje kože lica.
 
biotherm-aqua-glow-super-concentrate-fluid-notino_hr
 
Biotherm Aqua Glow Super Concentrate dolazi u simpatičnoj staklenoj bočici roze boje sa srebrnim detaljima te bijelim natpisima. Posvjetljujući fluid dozira se putem pumpice koja precizno istisne točno onoliku količinu koja je potrebna za nanošenje na čitavo lice. Iako simpatičnog izgleda, ova bočica nikako nije travel friendly zbog činjenice da fluid dolazi bez ikakvog čepa koji bi trebao spriječiti eventualno curenje proizvoda. U bočici se nalazi 50mL proizvoda koje bi trebalo potrošiti unutar 12 mjeseci.
 
biotherm-aqua-glow-notino_hr

Tekstura Biotherm Aqua Glow Super Concentrate posvjetljujućeg fluida je dosta gusta, kremasta. Očekivala sam prozračniju formulu na kakvu sam navikla kod sličnih proizvoda, no ugodno sam iznenađena. Potrebno je vrlo malo Aqua Glow fluida za ravnomjerno nanošenje na cijelo lice.  Proizvod se vrlo lako umasirava u kožu te se ubrzo i upija, bez masnih ili ljepljivih tragova.
 
U vrhunskom sastavu Biotherm fluida kombiniraju se aktivni sastojak Life Plankton s francuskih Pirineja (intenzivno hidratizira i regenerira), ekstrakt fermentiranog čaja (djeluje protiv preuranjenog starenja) te vitamin C (ujednačava ten i ima „brightening” efekt). Osim ta tri fantastična sastojka, fluid sadrži i :  

✨esencijalne ceramide – jačanje zaštitnog filma kože
✨vitamin B7 – pruža elastičnost i svjež izgled

✨pčelinji vosak – omekšava kožu
✨glicerin – štiti kožu od isušivanja
 
biotherm-aqua-glow-fluid-notino_hr

Nakon dva tjedna korištenja Biotherm Aqua Glow Super Concentrate fluida primjetila sam kako je moj ten ujednačeniji te blistaviji. Fluid sam koristila dva puta dnevno : nakon umivanja ujutro te kao završni korak noćne rutine njege lica. Aqua Glow je moje lice učinio blistavim te svježijim - sve što mi je potrebno u ovo sivo i hladno doba godine. Osim fantastičnih pogodnosti koje pruža koži, ovaj fluid toliko dobro miriši da jednostavno poziva na što češće korištenje. Nisam sigurna o kojem je točno mirisu riječ, no svakako miriši ugodno i svježe sa slatkastim notama. Također moram spomenuti da Aqua glow fluidi ne sadrže parabene niti umjetna bojila te su pogodni i za osjetljivu kožu.

Jesi li već isprobala neki od Biotherm proizvoda ? Kakvi su tvoji dojmovi ? 

Hvala na čitanju, xoxo 

potpis-autorice

You Might Also Like

1 komentari

  1. Jako primamljivo se čini, baš me zanima kako bi se ponašao na mojoj koži

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)