✨ MakeUp Revolution Duo Brow Definer ✨

listopada 01, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila recenziju MakeUp Revolution Duo Brow Definera. Obrve su korak u šminkanju koji nikada ne preskačem (ali doslovno nikad lol) ; razlog tome je taj što su moje prirodne obrve vrlo rijetke i tanke te mi nikako ne pašu na tamniju kosu. U zadnje vrijeme obrve iscrtavam MakeUp Revolution pomadom za obrve u nijansi Ash Brown (recenzija), a zatim ih popunim wet'n'wild paleticom (svijetlija nijansa na početak obrve, a tamnija na kraj iliti rep obrve). Tu sam rutinu u potpunosti usavršila, no odlučila sam dati šansu i nekim novim proizvodima ; tko zna što propuštam, jel. Na Notinu sam uočila Duo Brow Definer olovku za obrve, bacila oko na nekoliko recenzija - i odlučila je isprobati !


Dakle, MakeUp Revolution Duo Brow Definer dolazi u bijeloj, plastičnoj kutijici na kojoj su ispisane osnovne informacije o proizvodu. Olovka za obrve dolazi u mat crnoj ambalaži na kojoj se nalaze metalic zlatna slova. S jedne strane nalazi se četkica (eng. spoolie), a sa druge strane nalazi se sam proizvod tj. olovka za obrve. Duo Brow Definer olovku možete pronaći u dvije nijanse ; Medium Brown & Dark Brown.

✨ Dostupnost : Notino
✨ Količina : 0.15 g
✨ Sastav : (Castor) Seed Oil, Petrolatum, Octyldodecanol, (Carnauba) Wax, Ethylhexyl Palmitate, Beeswax, Microcrystalline Wax, Talc, Silica, Ozokerite, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine May Contain: (+/-) TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499

Swatch MakeUp Revolution Duo Brow Definer olovke u nijansi 'Medium Brown'

Slika lijevo - tek nanešen proizvod, slika desno - stanje nakon 10h nošenja

Moji kriteriji kod proizvoda za popunjavanje obrva su : dugotrajnost (da se proizvod ne razmazuje tokom dana), kremasta formula i pigmentiranost te preciznost (osobno preferiram nešto tanje obrve). MakeUp Revolution Duo Brow Definer zadovoljio je sva tri kriterija ! Moram priznati da sam bila pomalo skeptična u vezi ovog proizvoda pošto su me slični u prošlosti razočarali, no ovaj je proizvod čista čarolija : olovka je tako kremasta da bih prije rekla da je ovo pomada u olovci. Jako mi se sviđa precizan aplikator u obliku trokuta jer je s njime jako lako iscrtati oštar rep obrve kao i napraviti imitaciju dlačica. Četkica je također jako praktična te je koristim za češljanje i uređivanje obrva prije popunjavanja kao i nakon za nešto prirodniji izgled. Ne mogu vjerovati da je ovaj proizvod tako povoljne cijene - definitivno je bolji i od sličnih proizvoda luksuznijih brendova ! Jedina zamjerka ide jako siromašnom izboru nijansi, mislim da svakako nedostaje svjetlija nijansa za plavuše / svijetliju kosu i ten. Kako god, oprositit ću mu i to zbog savršene kvalitete. MakeUp Revolution me u zadnje vrijeme ne prestaje iznenađivati ; doslovno svaki proizvod koji isprobam me oduševi i obori s nogu ! Recenziju ću završiti s toplom preporukom da skoknete do Notino webshopa i dodate Duo Brow Definer u košaricu - zahvaliti ćete mi kasnije ;)

Koji je Vaš omiljeni proizvod za popunjavanje obrva ?

PR* proizvod

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)