✨ Recenzija Zaful odjeće #1 ✨

listopada 10, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila prvu recenziju Zaful proizvoda. U ovome postu moći ćete pročitati moje iskrene dojmove o proizvodima koje mi je Zaful poslao : traper jaknu, žutu bluzu s motivima cvijeća, čipkasti top i trakice koje se nose uz grudnjak. Svi su proizvodi stigli u Zaful matte plastičnim vrećicama na zip koje su vrlo praktične i koristim ih za pomoć pri pakiranju za putovanja. U ovome ću Vam postu pokazati kako proizvodi izgledaju te moje iskrene dojmove - trudila sam se sažeti post kako ne bi bio ubitačno dug i dosadan. Ako Vas zanima nešto o čemu u postu nisam pisala, svakako to napišite u komentarima.



Oduvijek sam htjela ove trakice koje se nose uz grudnjak i kada sam ih vidjela na Zaful webshopu za samo 3.77$ odlučila sam konačno ih nabaviti. Kada sam ih tek otvorila malo sam se zbunila i nisam znala kako se točno zakopčava. No, ustvari je vrlo jednostavno - sve što treba je zakopčati naramenice za donji dio (baš poput grudnjaka). Jako mi se sviđa ovaj proizvod jer svakoj odjevnoj kombinaciji daje grunge štih. Trakice najčešće kombiniram uz majice i haljine nešto otvorenijeg dekoltea. KLIK za pregled proizvoda.


Dobra traper jakna je must have svake garderobe - možete je kombinirati u svako doba godine ; u topliji dio godine uz lepšave haljinice, a kada zahladni uz šarene pulovere i vestice. Na Zafulu možete birati između masu različitih modela, a ja sam se odlučila za svijetliju distressed traper cropped jaknicu. Jakna ima nešto šire rukave te podsjeća na stil 80ih. Od detalja istiću se 'potrgani' dijelovi, kao i niz gumbića na leđima. Odličan komad odjeće kojeg nosim gotovo svaki dan od kada sam ga dobila. KLIK za pregled/narudžbu jaknice.



Treći proizvod koji sam dobila je ovaj divan crni čipkasti topić. Ovakav je proizvod izrazito svestran : ja ga nosim u kombinaciji sa suknjom za izlaske i u kombinaciji sa hlačama visokog struka & sakoa (obožavam buissnes casual stil !). Ovaj me proizvod iskreno najviše i oduševio - očekivala sam nešto tipa obične potkošulje, no topić je čista suprotnost ! S unutrašnje strane nalazi se 'svileni' materijal koji je vrlo ugodan i nježan na koži, a s prednje strane nalazi se kvalitetna čipka. Top baš i nije rastezljiv, no sa strane se nalazi zip koji Vam omogućava lakše oblaćenje tj. skidanje artikla. KLIK za pregled/narudžbu proizvoda.

PS* Ja inače nosim S/M, a uzela sam veličinu L - mislim da sam ispak trebala uzeti M jer mi je mrvicu prevelik, pogotovo u predjelu dekoltea.



I za kraj recenzije sam ostavila jednu divnu, ljetnu bluzicu. Ova je bluza izrazito laganog (pomalo prozirnog) materijala te se nosi preko ramena. Rukavi su high-low te se na njima nalaze cvijetni motivi. Bluza je fantastična te sam je obožavala nositi na vruće ljetne dane! Rukavi su vrlo efektni te sam jako zadovoljna dobivenim. Jedina mana ide tome što je pomalo prozirna, no ako ispod nosite bijeli grudnjak nema nekih većih problema ;) KLIK ovdje za pregled/narudžbu artikla.


Iskreno, bila sam dosta skeptična što se tiče kvalitete Zaful proizvoda. Pogledala sam brdo negativnih recenzija na raznim društvenim platformama - no iskreno, ja sam prezadovoljna sa Zafulom. Isporuka je jaaako brza (paket mi je stigao već za tjedan dana),a proizvodi su identični onima na fotografijama. Kvaliteta artikala je identična onima u high street dućanima, a cijene su dosta niže. Svakako ću nastaviti isprobavati Zaful proizvode, te će ovo postati serijal postova.

Ukoliko se odlučite za kupnju, koristite kod :  ZFSally 

Jeste li već naručivale sa Zafula ? Kakvi su Vaši dojmovi ?

 PR* proizvodi

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Moram prizat da me se dojmil cipkasti top ali i ove trakice kao dodatak grudnjaku. definitivno cu pogledat, hvala na linkovima :)

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)