✨Royal and Langnickel Chique Rose-Gold set kistova✨

studenoga 21, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. U današnjem postu pisati ću vam o jednom 6u1 setu kistova za šminkanje. U mom dugogodišnjem druženju sa šminkom i kozmetikom shvatila sam da bez dobrog alata, nema ni zanata. Uzalud vam visoko pigmentirana šminka, ako je nemate s čime nanjeti i još bitnije - izblendati ! Rekla bih da je za dobar makeup look šminka zaslužna svega 40% - no, bez kistova i spužvica ništa od toga. Dakle, ako planirate uložiti u nešto kvalitetno, neka to budu kistovi. Do sada sam isprobala masu kistova i trenutni favoriti su mi Real Techniques i Jessup. No, iako sam zadovoljna trenutnom kolekcijom, volim isprobavati i eksperimentirati s novim proizvodima (zato se i bavim blogom, jel). Na Notino webshopu sam vidjela divan rose-gold set Royal and Lagnickel kistova. Pošto nikada nisam čula za navedeni brend, išla sam istraživati o čemu je točno riječ. Na njihovoj stranici sam pročitala da se ta tvrtka prvenstveno bavi izradom art materijala, a odnedavno i kistovima za šminkanje. Bacila sam oko na nekoliko recenzija koje su bile pozitivne i odlučila isprobati nešto od njihovog asortimana. Na Notino webshopu možete birati između nekoliko setova kistova (istaknula bih preslatke mermaid i ovalne kistove!), a ja sam se odlučila za rose-gold set. 


Royal and Langnickel Chique Rose-Gold set kistova dolazi u plastičnoj prozirnoj ambalaži koja sa strane ima tamnoplave ombre prugice. Unutar ambalaže nalazi se pet kistova (tri veća i dva manja) te matte bijela zip torbica nalik na kožnu. Pakiranje je vrlo zgodno - savršeno bi izgledalo ispod Božićnog drvca kao poklon. Jako mi se sviđa što se uz kistove dobije torbica ; torbicu možete koristiti za spremanje kistova kod kuće ili prilikom putovanja.

U Royal and Langnickel Chique Rose-Gold setu kistova nalazi se pet kistova od kojih su tri veća ; za nanošenje pudera u kamenu, za rumenilo te za konturiranje. Dva manja kista su kosi kist za popunjavanje obrva te kist za nanošenje korektora.  


Kistovi imaju rose-gold metallic drške te bijele, sintetičke dlačice. Dizajn je vrlo elegantan i ženstven ; baš po mom ukusu. Kistovi su 100% vegan što bi značilo da prilikom izrade istih nisu korišteni nikakvi proizvodi životinjskog porijekla. Što se dlačica tiče, one su ultra mekane i fluffy. Kistovi fantastično nanose praškaste proizvode, kao i one u kremastom obliku.

Kistove sam već nekoliko puta prala i nisam primjetila nikakvo ispadanje dlačica niti promjenu oblika. Savjetuje se da se kistovi peru nježnim šamponom i mlakom vodom. Nakon pranja vratiti u uobičajeni oblik te ostaviti da se osuše u vodoravnom položaju.


Već sam se nekoliko puta opekla prilikom kupnje šminke jer je većina proizvodima u divim pakiranjima daleko lošije kvalitete. Nisam imala velika očekivanja za ovaj set, no moram vam reći da sam ostala iznenađena. Royal and Lagnickel kistovi su definitivno najbolji u mojoj kolekciji (skinuli su s trona Jessup i Real Techniques) - cjenovno pristupačni, a fantastične kvalitete. Još nisam isprobala kistove sa tako mekanim i fluffy dlačicama ! Sve vam govori činjenica da mi je Prismatic Smokey eyes set kistova za šminkanje očiju na Christmas wishlisti. 

Drage moje, ako ste u potrazi za kvalitetnim, a cjenovno pristupačnim kistovima - ovo je pravi izbor za vas. Imate moje tople preporuke !

🔥 BLACK FRIDAY NA NOTINU JE ZAPOČEO 🔥
https://www.notino.hr/black-friday/
Pravo je vrijeme da počastiš sebe ili dragu osobu jer te na Notinu čekaju fantastični popusti (do 25% na određene brendove) : KLIK ! Sve što moraš učiniti je staviti nekoliko proizvoda u košaricu i upisati kod 'bf25hr' ! Let the shopping begin🎉 PS Za sve narudžbe iznad 222kn - BESPLATNA DOSTAVA.


Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)