✨ Guerlain Kiss Kiss Matte ruž ✨

studenoga 20, 2018


Dobar ruž za usne proizvod je koji će vam u trenu podignuti sampouzadnje i začiniti svaki makeup look ! Ovaj se čudesan proizvod koristi još od doba starih Egipćana, a njegova je popularnost godinama samo rasla i rasla. Smatram da u današnje doba ne postoji žena koja u kozmetičkoj torbici nema barem jedan ruž. Ja se vodim motom 'sakupi ih sve' i trenutno u kolekciji imam više od 80 ruževa ; od nude i roskastih do neon ljubičastih i crnih varijanti. Moja je trenutna kolekcija u potpunosti drogerijskog ranga (dominiraju NYX i Golden Rose ruževi) te sam se više vodila kvantitetom nego kvalitetom. Možete misliti koliko sam se obradovala kada sam u Lijepa.hr paketiću vidjela Guerlain ruž i danas ćete po prvi puta na Chanel&Rebel beauty blogu čitati o high end ružu.


Guerlain KissKiss Matte ruž za usne dolazi u kartonskoj, crnoj ambalaži na kojoj se nalazi natpis zlatne boje. Pakiranje je vrlo minimalističko, a elegantno. Unutar kartonske kutijice nalazi se ruž u zlatnoj, kockastoj ambalaži sa sitnim shimmerom. Na dnu ambalaže je ispisan natpis brenda, a na poklopcu se nalazi logo. Jako mi se sviđa ambalaža koja je vrlo kreativna i posebna - definitivno se izdvaja u moru dosadnih, crnih ambalaža za ruževe. Također moram spomenuti i da je ambalaža dosta teža u usporedbi sa drogerijskim ruževima. Sviđa mi se i detalj ugraviranog natpisa 'Kiss Kiss' na sam ruž - preslatko !


Količina : 3,5 g
Nijanse : 30 ( na Lijepa.hr dostupno je 10 nijansi, uz testere)


Nijansa Guerlain Kiss Kiss ruža koju ja imam je 'Crazy Nude' - divna mesnato roza nijansa koja savršeno pristaje svim tonovima kože. Formula ruža je vrlo kremasta i glatka, a suši se u matte finish. Primjetila sam lagano prenošenje na hranu i čaše, no prenošenje je doista minimalno u odnosu na drogerijske verzije ruževa. Što se pigmentacije tiče, ruž je visoko pigmentiran i bez problema se nadograđuje. Tekstura ruža na usnama je vrlo ugodna i ne isušuje - čak štoviše, rekla bih da je dosta hidratantan. Upravo zbog toga smatram da je ovo idealan ruž za hladniji dio godine. Što se trajnosti tiče, ruž izdrži do 10 sati. Potrebno ga je nadograditi nakon ića i pića, no i taj proces prolazi bez ikakvih problema i grudica. Još jedan ogroman plus ide božanstvenom mirisu : kombinacija vanilije i zavodljivog šumskog voća. Mmm.  

Na slikama iznad možete vidjeti kako KissKiss ruž u nijansi 'Crazy Nude' izgleda na usnama. 


Guerlain Kiss Kiss Matte ruž je u potpunosti opravdao svoju cijenu! Smatram da svaka šminkoholičarka u kolekciji mora imati jedan high end ruž kojeg će koristiti na posebne i važne dane. Zbog divne shimmer zlatne amabalaže, ovo je idealan Božićni poklon. Sve u svemu, oduševljena sam s ovim ružem zbog njegove fantastične pigmentacije, ugodnog osjećaja na usnama i dugotrajnosti. Drage moje, imate tople preporuke za Kiss Kiss Matte ruž !

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

3 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)