✨Roberto Cavalli Nero Assoluto✨

studenoga 08, 2018


Plinije, antički pisac i ugledan znanstvenik, jednom je prilikom izjavio kako  je uživanje u parfemima jedan od najelegantnijih i najčasnijih užitaka u životu. U potpunosti se slažem sa tom izjavom te smatram da bez parfema nikada nismo u potpunosti dotjerani. Moja ovisnost o parfemima seže u najranije djetinjstvo te mislim da sam isprobala mali milijun različitih parfema i toaletnih voda. Otkrila sam da mi najbolje pašu orijentalne, drvenaste arome te slatkasti, cvjetni mirisi. Na Chanel and Rebel beauty blogu nalazi se nekoliko recenzija parfema, a toj se kategoriji pridružuje i današnji post. Predstaviti ću vam Roberto Cavalli Nero Assoluto parfemsku vodu koja se nedavno pojavila na mojoj adresi, a ubrzo nakon toga zasjela na tron najdražih parfema koje sam imala prilike isprobati. Ako vas zanimaju osnovne informacije o parfemu te moji iskreni dojmovi, nastavi s čitanjem.


Roberto Cavalli Nero Assoluto parfemska voda dolazi u crnoj, kartonskoj kutijici s motivom leopard uzorka. Bočica parfema je također crne boje, a čep i natpis su zlatne boje. Na vrhu čepa nalazi se logo Roberto Cavalli brenda, a na dnu obruč s leopard uzorkom. Već pri prvom pogledu na dizajn možete zaključiti kako je riječ o elegantnom, a moćnom parfemu. Dizajn parfema u potpunosti odgovara mirisu - kombinacija cvjetnih i drvenih nota uz dozu vanilije, koja mu daje slatkoću.

visoke note / glava (šire se odmah nakon nanošenja) - orhideja, limun
niske note / baza (najdulja i posljednja faza parfema) - ebanovina, drvenasti tonovi
srednje note / srce (nastaje nekoliko min nakon što visoke nestanu) - vanilija


Roberto Cavalli Nero Assoluto jedan je od onih parfema koji će već pri prvom korištenju ostaviti snažan utisak. Najprije će vas osvježiti miris orhideje i limuna, a zatim drvenaste note u kombinaciji s vanilijom omotati u veo elegancije. Nero Assoluto je elegantan, sofisticiran i ženstven,  a u isto vrijeme strastven i provokativan - idealan večernji parfem te vjerni pratioc za posebne prigode. Postojanost parfema je fantastična; na koži traje čitav dan, a na odjeći se osjeti i do nekoliko dana. Nero Assoluto će savršeno odgovarati elegantnim damama s divljnom stranom, koje točno znaju što žele

Nero Assoluto je parfem koji me doista oduševio u svakom segementu ; od elegantnog dizajna, pa do samog mirisa (obožavam kombinaciju drvenastih i cvjetnih tonova!). Bočica parfema prekrasno izgleda na polici uz ostatak kolekcije te se definitivno ističe svojom mističnom pojavom. Nero Assoluto od mene dobiva čistu peticu te ga toplo preporučujem svim ženama koje vole sofisticirane, a istovremeno provokativne parfeme. Naručiti ga možete putem Lijepa.hr webshopa ili kupiti u njihovog poslovnici (Point shopping centar, Zagreb).

Jeste li već isprobale neki od Roberto Cavalli parfema ? Kakvi su vaši dojmovi?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)