✨Chopard Wish✨

studenoga 29, 2018



Znate li onaj osjećaj kada šetate ulicom, a ljudi vas zaustavljaju i ispituju koji to parfem nosite ? Jedan od tako moćnih parfema je i Wish Chopard o kojemu ću vam danas pisati svoje dojmove. Chopard je švicarski brend nastao davne 1860. godine, a poznat je po izradi luksuznih satova, nakita i parfema. Najpoznatiji ženski Chopard parfem je definitivno Wish : orijentalno-gurmanska poslastica koja vas ne može ostaviti ravnodušnima.  Uz Wish parfem nema kompromisa ; ili će vas oduševiti ili pak razočarati. Ako vas zanima kakav je dojam ostavio na mene, nastavite s čitanjem.



Chopard Wish parfem dolazi u kraljevsko plavoj kutijici sa srebrnim natpisom. No, pravo iznenađenje slijedi nakon što otvorite kutijicu - parfem se nalazi u prekrasnoj bočici dijamantnog oblika sa srebrnim čepom. Dizajn bočice je vrlo elegantan i efektan, uz dozu mističnost (podsjeća me na bočice u kojima se skladište čarobni napitci). Bočica je prozirna, a parfem blijedo plave boje.

✨ Glava (prva faza parfema) : jantar, karamel, pačuli, sandalovina, vanilija
✨ Srce (druga faza parfema) : kokos, kozja krv, ogrozd, šumske jagode
✨ Baza (zadnja faza parfema): heliotrop, ljubičica, med, mlijeko, orhideja


Kada sam prvi puta pomirisala Wish parfem, ostala sam razočarana. Miris je bio težak i zagušljiv te sam pomislila kako ovo nikako nije parfem za mene. No, nakon nekoliko minuta desilo se čudo - parfem se pretvorio slatkasti miris prepun raznih aroma koje se savršeno stapljaju u cjelinu. Također sam primjetila da su nijanse parfem kod svakog korištenja drugačije ; varira od cvjetnog i puderastog, pa do oštrog mirisa. Definitivno najposebniji parfem u mojoj kolekciji koji kao da se mijenja uz moje raspoloženje. Upravo bih vam stoga preporučila da ne osuđujete ovaj parfem na prvo korištenje - tek nekoliko minuta nakon što ga nanesete, on će se 'aklimatizirati'. Nakon što se početna nota slegne, ostati će divan miris karamele i meda, s mrvicom vanilije.

Parfem je izrazito jak te ga je dovoljno jednom špricnuti, preporučujem vam da ne pretjerujete jer će vas početi boljeti glava od njegove snage. Dakle, vodite se citatom "manje je više". Miris se na koži zadržava više od 12h, a na kosi i odjeći do nekoliko dana.


Wish Chopard je jedan od onih parfema koje u početku nisam mogla podnijeti, a nakon nekoliko šansi i ponovnog pokušavanja - uvukao mi se pod kožu. Miris je topao, voćan, nježan i romantičan, a u isto vrijeme karakteran. Parfem bih preporučila modernim ženama koje točno znaju što žele. Wish je definitivno večernji parfem (idealan za svečane događaje i posebne prilike), a najviše mu odgovara hladniji dio godine. Savršeno se stopio uz temperature ispod ništice, debele vunene džempere i nježne, blagdanske trenutke.  Wish je luksuzan parfem koji će vas ugrijati svojom mirisnom toplinom. Mene je očarao slojevitošću i mjenjanja nota kako vrijeme korištenja protiće - svakako imate moje tople preporuke za ovo čudo :) 


✨ IDEJA ZA BOŽIĆNE POKLONE ✨

Ukoliko ste u potrazi za savršenim Božićnim poklonom koji će definitivno ostaviti dojam, preporučujem vam Chopard Wish parfem. Na Notino internet parfumeriji možete birati između različitih miltiraža (kao i cijena) ; 75, 50, 30, 5 ili 1 mL. Na Notinu također možete naručiti Wish mlijeko za tijelo, gel za tuširanje sa šljokicama te poklon set (parfemska voda + gel za tuširanje). Uz narudžbu odaberite i poklon pakiranje koje će dodati dozu luksuznosti i elegancije.

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)