✨Rimmel noviteti✨

studenoga 19, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam vam pripremila grupnu recenziju Rimmel noviteta ; pisati ću o dva tekuća ruža, o jednom rumenilu te o maskari. O Rimmel kozmetici vjerno pišem već godinama, od samoga početka bloga. Nije tajna da mi je upravo Rimmel London jedan od najdražih brendova ikad ; obožavam njihove tekuće pudere, praškaste proizvode, ruževe i maskare. Mislim da me niti jedan proizvod do sada nije razočarao. Osim izuzetne kvalitete, Rimmel proizvode odlikuju i vrlo pristupačne cijene. Prije otprilike mjesec dana, na moju je adresu stigao paketić s nekoliko Rimmel noviteta. Proizvode sam temeljito testirala i konačno je stiglo vrijeme da vam napišem svoje iskrene dojmove.


Rimmel Scandaleyes Wow Wings maskara dolazi u ljubičastoj amabalaži sa holo natpisom. Dizajn maskare mi je divan, a moram priznati da je i holo natpis izrađen vrlo kvalitetno - nakon cjelomjesečnog korištenja i nošenja po torbicama, nigdje nema ni ogrebotine. Četkica maskare je razlog zašto obožavam ovaj proizvod - lagano je uvijena te se s jedne strane nalaze male i guste čekinje, a sa druge nešto duže sa većim razmakom. Upravo ovakav raspored čekinja je savršen za savršeno nanošenje - bez problema možete našminkati i najnedostupnije trepavice. Formula maskare je na početku bila nešto vodenastija, no nakon što se mrvicu stvrdne (već nakon 2-3 korištenja) dobiti ćete savršenu formulu za fantastičan volumen i uvijenost trepavica. Maskara se osuši već 10ak sekundi nakon nanošenja te izdrži na trepavicama i do 12h bez ikakvog razmazivanja.


Novitet koji me najviše zaintrigirao je Rimmel Provocalips 16HR kissproof ruž. Dakle, riječ je o proizvodu koji se nanosi u dva koraka ; najprije nanosite tekući ruž koji se ubrzo suši u matte finish, a zatim glossy završni sloj (na ambalaži je označeno što je prvi korak, a što drugi). Tekući matt ruževi su odlične trajnosti i fantastične pigmentacije, no mana im je što jako isušuju usne. S ovim Rimmel proizvodom možete zaboraviti na taj problem - glossy top coat će zaključati boju, dodati joj sjaj i hidratizirati vaše usne. Ono što me najviše oduševilo je to što se kod ića, pića i poljubaca skida samo top coat dok ruž ostaje netaknut i do 16h WOW ! Provocalips 16HR tekući ruž dolazi u čak 16 nijansi te svakako planiram kupiti još nekoliko verzija (KLIK ako te zanima kako Kiss-Off nijansa izgleda na usnama).


Rumenilo je makeup proizvod kojeg sam dugo vremena izbjegavala; smatrala sam da mi nikako ne stoji i da me previše pomlađuje. No, otkada sam isprobala Rimmel Maxi Blush rumenilo stvar se u potpunosti preokrenula - ne mogu zamisliti dan bez nanošenja ovog proizvoda. Maxi Blush rumenila dolaze u četiri nijanse, a ja sam dobila 004 Sweet Cheeks. Riječ je o breskvastoj nijansu kakvu ja osobno vjerojatno ne bih odabrala, no baš mi je drago da su mi poslali ovakvu boju da malo izađem iz rutine. Formula rumenila je glatka poput svile i fantastične pigmentacije - divno rumenilo po vrlo pristupačnoj cijeni.

PS Maxi Blush rumenilo u nijansi '004 Sweet Cheeks' & Provocalips 16h kissproof ruž u nijansi 'Kiss Off' savršeno izgledaju u kombinaciji ! Uskoro na instagramu 


I, kao šećer na kraju, vrijeme je da vam predstavim Rimmel Stay Satin tekući ruž. Stay Satin ruževi su najposebniji tekući ruževi koje sam probala - odlične pigmentacije, vrlo kremaste formule i satenskog finisha. Ruževi su ugodni na usnama i ne isušuju, a u isto vrijeme odlikuje ih i fantastična trajnost. Formula je kao stvorena za hladniji dio godine te za osobe koje imaju problema sa izrazito suhim usnama (aka ja trenutno). Možete birati između 14 nijansi Stay Satin ruževa ; od sivih i ljubičastih pa do nude i roskastih. Nijansa koju ja imam je 'obsession' - prekrasna barbie pink nijansa. Ako ste ikada zalutale na moj instagram profil onda znate da su mi upravo ovakve nijanse omiljene.
 

Na slikama iznad možete vidjeti swatcheve tri Rimmel noviteta : (s lijeva na desno) Provocalips 16HR KISSPROOF u nijansi 'Kiss Off' x Stay Satin u nijansi 'Obsession' x Maxi Blush u nijansi '004 Sweet Cheeks'

Ponavljam, Rimmel proizvodi su mi među dražima, ali ovi noviteti su next level. Očekivala sam mnogo, dobila sam još i više - definitivno ću se počastiti s još nekoliko nijansi svakog od proizvoda, eto toliko sam oduševljena ! Što se maskare tiče, reći ću vam samo da sam pronašla svoj holy grail proizvod. Drage moje, imate moje tople preporuke za svaki od ovih proizvoda. Savjetujem vam da požurite do najbliže drogerije i počastite se.

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

2 komentari

  1. Odličan post o novitetima, ja također izbjegavam rumenila u širokom luku, ne sviđa mi se kako mi stoje haha! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Provocalips ruž mi izgleda jako interesantno :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)