✨ Xpel Argan Oil Serum za lice ✨

studenoga 28, 2018


Kombinacija hladnog zimskog vjetra i svakodnevnog grijanja nikako ne odgovara mojoj koži. Koža mi je vrlo suha i gruba na dodir - zbog toga se konstantno mazuckam raznoraznim kremicama i pijem ogromne količine tekućina. Što se tijela tiče, već sam pronašla svoj holy grail proizvod koji čini čuda za moju suhu kožu ; Elizabeth Arden Green Tea Drops. No, nikako nisam imala sreće u misiji pronalaska savršenog seruma za lice koji će hidratizirati i činiti kožu mekom i glatkom. Rješenje mojoj patnji pronašla sam u proizvodu za kojeg sam imala vrlo niska očekivanja - Argan Oil night repair serum. Ako te zanima nešto više o ovom čudu u bočici, nastavi s čitanjem.


Argan Oil night repair serum dolazi u tamnoj staklenoj bočici sa zlatnim natpisom i čepom. Proizvod se dozira putem pipete što je ujedno i moj omiljeni način doziranja. Razloga zašto ima više, a glavni su higijena i praktičnost. Još jedan razlog zašto volim proizvode s pipetom je taj što cijeli proces doziranja čini glamuroznijim. Iako se 30mL količinski čini malo, proizvod će vam trajati mjescima -  dovoljna su dva pritiska na pipetu kako biste dobili dovoljnu količinu za nanošenje na lice i vrat. Proizvod se preporučuje potrošiti unutar 12 mjeseci od otvaranja.
 
Sam proizvod je bjelkaste boje i kremaste, a istovremeno tekuće teksture. Argan noćni serum se vrlo lako razmazuje i upija u kožu. Na početku je pomalo ljepljive teksture, no to se svojstvo gubi već nakon nekoliko sekundi.  Stvar koja me već na prvo korištenje oduševila jest miris proizvoda. Neodoljivo ulje argana jedan je od mojih najdražih mirisa, pogotovo što se njege kose tiče. Miris je dosta jak i na licu se zadrži do 20ak minuta :)


Način na koji se ovaj noćni serum koristi je da pipetom istisnete nekoliko pumpica proizvoda na ruku i zatim umasirate na očišćenu kožu lica i vrata. Proizvod se vrlo lako razmazuje, a radi mirisa je cijeli proces relaksirajuć - savršeno za opuštanje prije spavanja. Jutro nakon korištenja seruma, koža je nestvarno glatka. Već dugo nisam doživjela da mi neki proizvod (osim grubog pilinga) čini kožu ovako glatkom i mekanom poput svile.

PS* Argan oil night repair serum je drogerijska verzija Estee Lauder Advanced Night Recover Synchronised Recovery Complex II. serum. Osim što su vrlo slični izgledom, gotovo su jednaki i djelovanjem. No, Xpel verzija je mnogo pristupačnija i budget friendly :)


Sve u svemu, Argan oil night repair serum je fantastičan proizvod za kojeg vam toplo preporučujem da ga isprobate. Ne sumnjam da će vas oduševiti ! Serum je postao glavan član u mojoj noćnoj rutini njege lica te ću ga definitivno nastaviti kupovati i dalje. (Trenutno je serum na akcijskoj cijeni -62% te je 30mL proizvoda samo 12,90 HRK, a 50mL 39,80).

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)