✨La Croa proizvodi za kosu✨

studenoga 03, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam vam pripremila recenziju La Croa proizvoda za njegu kose. La Croa je inovativni hrvatski bred kozmetike koju odlikuju pomno birani prirodni sastojci (tradicionalne, ali i moderne kozmetologije) čija je namjena štititi, njegovati i regenerirati kosu i kožu. U La Croa asortimanu nalazi se četrdesetak pomno i ciljano osmišljenih proizvoda koji dolaze u luksuznoj zlatnoj amabalaži - pri prvom pogledu na La Croa proizvode jasno je da čitav tim ljudi vodi brigu o svakom, pa i najmanjem detalju. Na blogu sam vam već pisala o La Croa proizvodima, točnije o balzamu za brzo tamnjenje & losionu za sunčanje (recenziju možete pročitati ovdje KLIK). No, zvijezde današnjeg posta su proizvodi za njegu kose ; pisati ću Vam o šamponu i regeneratoru za obojenu kosu, hranjivom ulju za kosu te čak četiri maske za kosu. 


La Croa Color šampon i regenerator namjenjeni su za obojenu kosu ili kosu s pramenovima. Dvojac je obogaćen uljima argana, makadamije i monoi de tahiti te prahom rubina, zlata i dijamanta. Kao što sam već i spomenula u uvodu posta, La Croa proizvodi prepoznatljivi su po luksuznoj, zlatnoj amabalaži. Jako mi se sviđa dizajn kao i samo doziranje proizvoda (pogotovo pumpica na regeneratoru). Jedan pritisak na pumpicu regneratora idealna je doza za nanošenje na vrhove kose. Šampon je, kako to i inače biva, nešto gušće teksture od regeneratora. No, formula je vrlo lagana te ne otežava kosu. La Croa Color dvojac idealan je za moju kosu (obojana, sa suhim vrhovima i masnim vlasištem) - pruža joj svilenkasti sjaj, intenzivnu njegu i očuvanje boje. Primjetila sam i da mi se kosa manje masti od kada koristim ovaj šampon (inače mi već drugi dan bude masno vlasište, no s upotrebom ovog šampona kosa je čista i do 3-4 dana). No, iako je šampon odličan - moram Vam priznati da me regenerator oduševio. Muku mučim sa suhim vrhovima kose i jedino ih ovo čudo drži pod kontrolom - zagladi ih i u isto vrijeme pruža fantastičnu njegu. I zadnja činjenica koju jednostavno moram spomenuti je miris. Ako ste ikada imali prilike pomirisati monoi de tahiti, sveto polinezijsko ulje, onda znate da je to nebesko slatki miris koji će Vas u sekundi odvesti na tropski otok. Miris se na kosi zadržava skoro čitav dan, što je doista pohvalno. La Croa Color dvojac od mene dobiva čistu peticu !

La Croa Color šampon za kosu dolazi u ambalaži od 300mL i košta 39.90 HRK, a Color regenerator u ambalaži od 200mL te mu je cijena 44.90 HRK (cijena je smiješna kada je usporedite sa kvalitetom proizvoda, pomeli su i dvostruko skuplju konkurenciju). La Croa Color proizvodi trenutno su dostupni samo u njihovom webshopu.


Ljubazan La Croa PR tim poslao mi je i čak šest testera hranjivog ulja za kosu kako bih ga što bolje isprobala i recenzirala. La Croa hranjivo ulje za kosu je obogaćeno uljem argana, makadamije, mrkve, lana te vitaminom E. Proizvod se može koristiti na dva načina ; na ručnikom osušenu kosu nakon pranja (bez ispiranja!) ili na suhu kosu za postizanje blistavog sjaja. Ulje je vrlo lagane, gotovo svilenkaste teksture te ne otežava niti ne sljepljuje kosu. Hranjivo ulje olakšava raščešljavanje te oštećenu, suhu i ispucalu kosu čini mekom i njegovanom. Kao što sam već i ranije spomenula, muku mučim sa suhim i ispucalim vrhovima. Upravo zbog toga, veliki sam obožavatelj ulja za kosu. Ništa tako dobro ne kamuflira i u isto vrijeme hrani kosu, kao što to rade ulja. Do sada mi je favorit bio Orofluido Elixir, no La Croa verzija skinula ga je s trona ! Definitivno sam odlučila kupiti full size proizvod jer je ovo doslovno čudo u bočici : em vrhunski njeguje kosu, em miriši boženstveno. 

La Croa hranjivo ulje za kosu možete kupiti u dvije verzije ; ambalaža od 20mL košta 36.90 HRK, a a cijena 100 mL proizvoda je 119.90 HRK. Dostupno u La Croa webshopu te u Mulleru. 


Recenziju ću završiti sa kratkim osvrtom na La Croa maske za kosu. Dobila sam četiri testera : Volume, Repair, Nourishing i Color. U testeru se nalazi 25mL proizvoda što mi je bilo dovoljno za osam korištenja (jedan tester, dva korištenja jel). 

Volumen maska je obogaćena uljem argana i kolagenom, te pruža dodatni volumen i hidratizaciju tanke i beživotne kose. Formula maske čini kosu lepršavom, sjajnom i punom volumena od korijena do vrhova. 
Repair maska je namijenjena oštećenoj i kemijski tretiranoj kosi. Njena formula oporavlja kosu od korijena do vrhova te čini kosu sjajnom, elastičnom i fleksibilnom. 
Nourishing maska je namjenjena za normalnu i suhu kosu - nakon korištenja kosa je meka, zdrava i blistavo sjajna.
Color maska namjenjena je za obojenu kosu ili kosu s pramenovima - intenzivno hrani i njeguje kosu uz očuvanje boje.

Maske se koriste na način da najprije operete kosu, a zatim na vlažnu kosu nanesete masku - najprije u vlasište, a zatim po cijeloj dužini kose s posebnim naglaskom na vrhove. Masku na kosi držite 5-10 minuta, a zatim ispirete toplom vodom (*savjet plus za vrlo oštećenu kosu - masku pomiješajte s malo arganovog ulja te tu smjesu držite na kosi cca 20 minuta, korisiti barem 1-2x tjedno). Moji favoriti su Repair i Nourishing maskice za kosu koje su idealne za moj tip kose. Maske možete kupiti u Mulleru ili na La Croa webshopu po sljedećoj cijeni ; 25mL 14.90 HRK, 200mL 79.90 HRK.


La Croa proizvodi za kosu su mi definitivno najbolje otkriće u skorije vrijeme. Ne znam koja me kategorija proizvoda više oduševila : šampon, regenerator, ulje ili maske. Riječ o cjenovno pristupačnim proizvodima koji po kvaliteti mogu konkurirati daleko skupljim verzijama. Dizajn je vrlo luksuzan i elegantan, miris božanstven, a moć njege čudesna. Definitivno ću nastaviti s isprobavanjem La Croa asortimana, već duže vrijeme pikiram 10u1 masku u spreju i mislim da ću se počastiti s istom za rođendan.😀 Sve u svemu - toplo vam preporučujem da skoknete na La Croa webshopu i počastite se, Vaša kosa će Vam sigurno biti zahvalna.
 
Jeste li već isprobale neki od La Croa proizvoda ? Kakvi su Vaši dojmovi ?

 PR* proizvodi 

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)