✨ Pregled kolekcije : Essence palette mania✨

studenoga 05, 2018


Essence palete te pretvaraju u pravu rock zvijezdu , kraljicu plesnog podija ili prirodnu ljepoticu u trenu. Visoko pigmentirane teksture, sjajni i mat efekti - sjaje u crvenim, ljubičastim i nude tonovima: s četiri nove palete sjenila za oči lako je stvoriti dnevni kao i večernji make-up stil koji će zasigurno privlačiti poglede! Srce svake ljepotice će zakucati brže uz 24 savršeno usklađene nijanse - dostupne po senzacionalnoj cijeni!

Svaka paleta sadrži 24 modernih sjenila za oči koja se mogu međusobno kombinirati kako bi stvorila
izglede koji oduzimaju dah. Nježna i dugotrajna tekstura sadrži metalik i mat efekt visoko pigmentacije.

✨ Eye Got This - Rock Look paleta sjenila za oči✨
79,90 HRK

✨ Eye Flirt - Party Look paleta sjenila za oči✨
79,90 HRK
✨ Yes, Eye Can - Natural Look paleta sjenila za oči✨
79,90 HRK

✨Get Cheeky - paleta rumenila & highlightera✨

71,90 HRK

Paleta sadrži rumenilo i highlighter sa 10 nijansi koje se mogu međusobno miješati za besprijekoran i
svjež look. Nježna i dugotrajna tekstura sadrži metalik i mat efekt visoke pigmentacije. 


Dakle essence cosmetics - ostavili ste me bez riječi ! Palete izgledaju prekrasno - da ne znam o kojem je brendu riječ, na osnovu slika zaključila bih da su ovo noviteti neke high end kozmetike. Definitivno ću kupiti 'Get Cheeky' paletu highlightera (wow, kako neobično za mene), a ne sumnjam da će i neka od paleta sjenila zalutati u moju kolekciju. Kakvi su vaši dojmovi ? Koja vam je paleta zapela za oko?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Danas sam ih vidjela u Dm-u i jedva se suzdržala od kupnje :D mislim da sutra idem po jednu jer me stvarno zanima kakve će mi biti

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)