✨Avon Rare Pearls✨

rujna 22, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila jedan mirišljavi post - recenziju Avon Rare Pearls toaletne vode. Mislim da je ovo prva recenzija Avon parfema na blogu, što je vrlo čudno jer jako volim njihove toaletne vode tj. parfeme. Avon je u beauty svijetu vrlo poznat po cjenovno pristupačnim, a fantastičnim parfemima. Njihova je ponuda široka i smatram da će svaki parfemoljubac naći svojeg idealnog. Isprobala sam stvarno puno Avon toaletnih voda (do sada mi je favoriti bio Luck la Vie), a konačno je na red stigao i Rare Pearls - cvjetni parfem kao stvoren za romantične duše, a predstavljen je još davne 2004.g. 


"Vječan i romantičan, ovaj dragocjeni miris odiše tonovima kremaste magnolije, svježinom ružina drveta i senzualnošću sandalovine." - Avon

visoke note / glava (šire se odmah nakon nanošenja) - brazilsko drvo ruže, med, papar, šljiva
niske note / baza (najdulja i posljednja faza parfema) - mošus, pačuli, sandalovina
srednje note / srce (nastaje nekoliko min nakon što visoke nestanu) - magnolija


Avon Rare Pearls toaletna voda dolazi u blijedo ljubičastom kartonu, a unutra se nalazi bijela (gotovo boja slonovače) bočica mutnog stakla - vrlo elegantno i profinjeno pakiranje ! Pakiranje odiše finoćom, da na bočici ne piše Avon, pomislila bih da je riječ o nekom daleko skupljem brendu. U bočici se nalazi 50mL proizvoda, a Rare Pearls je dostupan na Notino internet parfumeriji.


Avon Rare Pearls jedna je od onih toaletnih voda u čiji se miris zaljubite na prvi špric ! Na prvu je miris vrlo intenzivan : jak miris zrelih šljiva prelivenih medom u kombinaciji s paprom koji daje notu oštrine. No, kada Rare Pearls mrvicu odstoji - tek tada postaje idealnim romantičnim i ženstvenim mirisom. Intenzivan miris šljive i papra postaje nježniji, a tada na scenu dolaze magnolija, sandalovina i mošus. Avon Rare Pearls me iznenadio svojom trajnošću - parfem sam nanjela ujutro, a izdržao je skroz do kasnih popodnevnih sati. Takva trajnost, pogotovo po tako niskoj cijeni, je za svaku pohvalu (miris je na odjeći trajao i do nekoliko dana wow)! Ovaj bih parfem preporučila osjećajnim i zavodljivim, a u isto vrijeme jakim ženama - upravo je takav i ovaj parfem; jak i osebujan, a u isto vrijeme ženstven i nježan. Upravo je radi svog intenziteta Rare Pearls stvoren za  hladnije, zimsko doba godine te se jedva čekam češće družiti s njim. 

Toplo Vam preporučujem Avon Rare Pearls toaletnu vodu jer je njen miris vrlo intenzivan (a da od njega ne dobijete migrenu), a trajnost joj je odlična. Mislim da bi se pored ovog mališana, mnogi skuplji parfemi mogli posramiti. Toplo Vam preporučujem da požurite na Notino webshop i počastite se ovom elegancijom u bočici koja će Vam idealno pristajati na ove kišne i hladne jeseni (KLIK za narudžbu).  

Koji je Vaš omiljeni Avon parfem?

PR* proizvod

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Ja sam dugo koristila ovaj parfem i bila sam jako zadovoljna kvalitetom, međutim to sad nije ni blizu. Kupila sam sad dva komada, mirisna nota slaba. To nije više onaj parfem. Molim vas odgovor zasto on vise nije kao prije. Lp.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)