✨ MakeUp Revolution Fast Base✨

rujna 16, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. U današnjem postu predstavit ću Vam MakeUp Revolution Fast Base pudere u dvije nijanse : F4 & F6. Posebnost Fast Base pudera je u tome što je riječ o puderima u sticku te je ovo moj prvi susret s proizvodom tog tipa. Na blogu sam recenzirala masu tekućih podloga, a danas ću Vam po prvi put pisati dojmove o puderu u sticku. Pošto sam pudere dobila nedavno i koristila ih tek nekoliko puta, ovo će ustvari biti moji prvi dojmovi o proizvodu. Dakle, u nastavku posta napisat ću Vam osnovne informacije o proizvodu, na koji način se najbolje nanosi i blenda te moje iskrene dojmove.  


MakeUp Revolution Fast Base puderi dolaze u matte bež, sleek pakiranju sa rose gold detaljima - vrlo minimalistički, a lijepo - baš po mojem guštu. Da biste došli do samog proizvoda, potrebno je rotirati ambalažu kao što biste to napravili sa npr. klasičnim ruževima. U jednom pakiranju dobije se 6,2 g proizvoda.

✨ Dostupnost : Notino.hr
✨ Sastav : Ethylhexyl Palmitate, Hydrogenated Polydecene, Synthetic Wax, Cera Microcristallina, Tridecyl Trimellitate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Nylon-12, Polyethylene, Triethoxycaprylylsilane, Propylparaben, BHT (+/-) CI 77891, CI 77491, CI 77499, CI 77492


Fast Base puder u sticku dolazi u čak 18 različitih nijansi, a na Notinu je dostupno njih čak 10. Smatram da bi se mnogi brendovi mogli ugledati na MakeUp Revolution te se potruditi u ponudu uvrstiti čim više nijansi kako bi svi tj. barem većina nas mogli pronaći svoju idealnu.

Vodič za nijanse :
F1 fair / neutral undertone            F4 light / neutral undertone                   
F2 fair / yellow undertone            F5 light / pink undertone                   
F3 fair / pink undertone                F6 light, medium / yellow undertone 

F7 medium / peach undertone       F11 medium, dark / beige undertone
F8 medium / yellow undertone      F12 medium / dark neutral undertone
F9 medium / peach undertone        F13 dak / warm undertone
F10 medium / golden undertone    F14 dark / cool undetone

F15  dark / neutral undertone       F17 dark / neutral undertone
F16  dark / warm undertone         F18  dark / warm undertone

[KLIK OVDJE za pregled swatcheva svih 18 nijansi]


Nijanse koje ja imam su F4 (light, neutral undertone ) & F6 ( light / medium, yellow undertone). Na slici iznad možete vidjeti swatcheve obje nijanse na ruci (F6 iznad, F4 ispod), a na slici ispod kako puderi izgledaju na licu (slika lijevo je F6 nijansa, a slika desno F4).


MakeUp Revolution Fast Base puderi su dosta guste teksture, no vrlo se lako radi sa njima - blendaju se bez ikakvog problema. Pudere nanosim na način da povučem nekoliko linija na područje cijelog lica (kao što je vidljivo na slici iznad), a zatim Real Techniquest kistom za tekuću bazu blendam. Ako je potrebno, uzimam i RT spužvicu kako bih skinula višak proizvoda i kožu učinila besprijekornom. Potrebno je vrlo malo pudera za prekrivanje cijelog lica jer ionako ima visoku moć prekrivanja pa ga niti ne treba nadograđivati. Također, ako pretjerujete s količinom pudera dobiti ćete cakey efekt. 

Fast Base puder je nevjerojatno LAGAN na koži, uopće nemam osjećaj da imam puder na licu ! Zbog toga me podsjetio na L'oreal Paris True Match puder : oboje imaju vrlo visoku moć prekrivanja, a neprimjetni su na licu. Kada se puder tek nanese na kožu daje lagani glow, no kada ga setirate on postaje mat. Puder na licu traje čitav dan bez prosijavanja ili nestajanja s pojedinih dijelova lica (poput nosa, čela i brade). Jako mi se sviđa što Fast Base ne naglašava suhe dijelove kože te smatram da je idealan za suhu / normalnu kožu. Što se masne kože tiče, mislim da bi također mogao funkcionirati uz povremeno matiranje T-zone.


Na slici iznad možete vidjeti Makeup Revolution Fast Base pudere u akciji ! Na području čela, ispod očiju, brade i nosa koristila sam F4 nijansu, a na vanjske dijelove lica F6. Nijanse su se savršeno stopile i napravile fantastičnu bazu za praškaste proizvode. Kao što možete i vidjeti, puderi su u potpunosti maskirali prištiće na bradu i iznad obrva te učinili moje lice besprijekornim !

Fast Base je još jedan MakeUp Revolution proizvod koji je vrijedan Vaše pažnje. Po izrazito niskoj cijeni, ovaj puder pruža fantastično prekrivanje te uz njega možete zaboraviti na tamne podočnjake i prištiće. Puder je vrlo lagan na licu, a u isto vrijeme pruža full coverage - definitivno proizvod koji može parirati i HE puderima ! Jedina zamjerka ide tome što mi je naglasio mitesere na licu, no još nisam naišla na puder koji to ne radi. Toplo Vam preporučujem ovaj puder - još uvijek ne mogu vjerovati da je tako povoljne cijene ! Recenziju ću završiti sa savjetom : trk na Notino po svoju nijansu.

Jeste li već isprobale MUR Fast Base pudere ? Kakvi su Vaši dojmovi ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Slažem se, ja ga koristim već nekoliko mjeseci i stvarno mi je odličan. Voljela bi samo da je još mrvicu dugotrajniji na mojoj koži. Ali s druge strane, mislim da u našim drogerijama ne možemo pronaći neki puder koji ima toliko lijepo prekrivanje! 🙌

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)