✨ L'oreal Paris Bonjour Nudista BB krema ✨

srpnja 14, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila recenziju L'oreal Paris Bonjour Nudista BB kreme. Prije otprilike dva tjedna pokazala sam Vam Notino PR paketić u kojemu sam na testiranje dobila novitete iz "Wake Up and Glow" kolekcije. Prva na redu za recenziju je upravo BB krema, a o preostala tri proizvoda (bronzer, paleta highlightera i tekući highlighter) moći ćete čitati svake subote u sedmom mjesecu. U kolekciji se nalazi i "Life is a Peach" rumenilo koje meni osobno nije bilo previše interesantno (ne nosim baš rumenila). Mislim da će ovo biti fantastična kolekcija s odličnim proizvodima za ljetno šminkanje te imam vrlo visoka očekivanja u vezi ovih noviteta. Ukoliko Vas zanima da li je BB krema ispunila moja očekivanja - nastavite s čitanjem !

O L'oreal Paris brendu ste već mogli čitati na mom blogu : recenzija Infallible Blush Paint 'Pinks' palete rumenila | True Match tekući puder & korektor


" It’s time to skip the snooze button and wake up your skin with a luminous, radiant glow. Introducing NEW Bonjour Nudista Skin Tint, for your ultimate no-makeup makeup look" 

Dostupnost : Notino.hr
Količina : 30 mL
Sastav : Aqua / Water, Glycerin, Dicaprylyl Ether, Alcohol Denat., Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Myristyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Stearyl Alcohol, coconut Oil, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Xanthan Gum, Myristyl Glucoside, Cetearyl Glucoside, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Tocopherol, Salicylic Acid, Potassium Sorbate, Parfum / Fragrance, Maltodextrin, Neohesperidin Dihydrochalcone, Sodium Phytate, Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil, Limonene, Linalool, Camellia Sinensis Leaf Extract, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citric Acid, [+/- May Contain: Ci 77891 / Titanium Dioxide, Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 / Iron Oxides]. (F.I.L. B212809/1)


L'oreal Paris Bonjour Nudista BB krema se nalazi u bež plastičnoj tubici sa rose-gold čepom. Proizvod se dozira na način da ga istiskujete iz tubice - moram primjetiti da je doziranje izuzetno precizno (zbog uskog otvora) te ne izlazi previše proizvoda nego željena količina. Dizajn je vrlo ženstven i minimalistički - sve ono što ja preferiram.


Bonjour Nudista BB krema dolazi u pet nijansi (Light, Medium, Medium Light, Medium Dark & Dark), a na Notinu su dostupne dvije nijanse (Light, Medium). Pošto je trenutno ljeto i 'uhvatila' sam nešto boje, odlučila sam se za 'Medium' nijansu. Swatch na GIF-u iznad je dosta taman, no uslikala sam vam kako nijansa izgleda na izravnom Suncu i u hladu (+ najrealniji prikaz nijanse). Formula BB kreme je na prvu dosta kruta, a nakon što je počnete razmazivati ona postaje kremaste teksture. Tekstura BB kreme je toliko lagana da se niti ne osjeti na licu - idealna formula za ljetne vrućine ! Što se nanošenja tiče, mislim da se najbolji rezultat dobije kada kremu nanosite kistom za tekuću podlogu ili prstima. Ja sam navikla na blendanje tekuće podloge beauty blenderom, no kada sam to pokušala s ovim proizvodom pojavili su mi se patchy dijelovi. Tako da Vam toplo preporučujem nanošenje kistom (*moj omiljeni kist za nanošenje pudera je Real Techniques expert face brush).


Na lijevoj slici iznad možete vidjeti moje 'golo' lice, a na desnoj je tanak sloj Bonjour Nudista BB kreme. Kao što možete i primjetiti - moć prekrivanja je dosta lagana i slaba. Upravo bih zato ovaj proizvod preporučila osobama koje nemaju većih problema s kožom lica, a u potrazi su za laganom bazom za šminkanje po ovim ljetnim vrućinama. Bonjour Nudista BB krema doista je vrlo lagana na licu, a idealna je pologa za šminkanje praškastim proizvodima (dobar bronzer i highlighter su sve što vam treba za savršeni summer look!). Što se trajanja tiče, krema na licu izdrži gotovo cijeli dan (uz povremeno blotanje T-zone). Bonjour Nudista BB krema je postala moj omiljeni odabir za 'no-makeup' dane ! Na licu izgleda vrlo prirodno i prozračno te naglašava prirodan sjaj kože. Sve u svemu, riječ je o jednoj vrlo dobroj drogerijskoj BB kremici :)

L'oreal Paris Bonjour Nudista BB kremu (kao i ostatak WakeUp and Glow kolekcije) možete pronaći na Notino.hr internet parfumeriji po znatno jeftinijim cijenama u usporedbi s drogerijskim : KLIK.

Hvala na čitanju, xoxo
PR* proizvod

You Might Also Like

1 komentari

  1. Mene uopće nije dojmila😕
    Toliko je loša da je vise ni ne zelim isprobavati..prvo nanošenje je bilo bas loše. Toliko loše da sam ju odmah skinula.
    Prekrivanje je nikakvo.
    Istaknuo mi svaku poru. Bljak
    Izbor nijansi katastrofa.
    Al zato su im tekući hajlajt i paleta san snova

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)