✨ To Save haul [kistovi, umjetne trepavice, jednokratni aplikatori za nanošenje maskare i ruževa]✨

svibnja 16, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila nešto drugačiji post nego inače. Pokazat ću Vam koje sam to stvarčice naručila sa stranice ToSave. Pretpostavljam da većina Vas prvi put čuje za navedenu stranicu pa ću Vam napisati nekoliko informacija o istoj, a zatim krećemo na kratke recenzije proizvoda. 😀

ToSave je kineska veleprodajna platforma koja je fokusirana na beauty&fashion proizvode. Proizvodi su izrazito pristupačne cijene, čak mislim da imaju najjeftinije proizvode u usporedbi sa konkurentnim/sličnim stranicama. Moram priznati da sam prvi puta čula za ovu platformu nakon što sam dobila mail njihovog PR menadžera s upitom da li želim isprobati i recenzirati njihove proizvode. Naravno, odmah sam išla guglati i vidjela sam da baš i nema puno recenzija o ovoj stranici. S dozom sumnje i straha, ipak sam se odlučila za nekoliko stvarčica i one su stigle već za desetak dana. Proizvodi su stigli identični kakvima ih predstavljaju na stranici, bez greške! Čak štoviše, bila sam ugodno iznenađena kvalitetom. Odlučila sam se za umjetne trepavice, set marble kistova te jednokratne aplikatore za nanošenje maskare i ruževa. U nastavku posta napisat ću Vam dojmove o svakom proizvodu pojedinačno. Pa, krenimo!



Umjetne trepavice su definitivno moja slaba točka. Ne mogu zamisliti look bez trepki, bio on večernji ili dnevni. Upravo zbog tog razloga, morala sam naručiti jedan set umjetnih trepavica. Osobno preferiram trepavice dramatičnijeg izgleda, pa sam se odlučila za "5 Pairs Handmade Messy Natural Cross False Fake Eyelashes Eye Lashes Makeup". Trepavice su vrlo ugodne za nošenje te super izgledaju na oku - pružaju dramatičan volumen i dodatnu dužinu, baš kakve ja i volim! 😀 Jako mi se sviđa i što imaju prozirnu trakicu pa izgledaju prirodnije na oku. Moja ocjena za ovaj proizvod je 5/5 !



Drugi proizvod u ovom ToSave haulu su jednokratni aplikatori za nanošenje ruževa / sjajila i sl. Pošto sam se ozbiljnije počela baviti šminkanjem, jednokratni aplikatori su MUST u kozmetičkom koferu ! Mislila sam Vam napisati detaljan post o tome, pa sada neću duljiti. U paketiću sam dobila 50 aplikatora koje se sastoje od crne drške i bijele spužvice koja je koso rezana pa omogućava vrlo precizan nanos. Sve u svemu, sasvim solidan proizvod - točno ono što sam i htjela. Ocjena je također 5/5.



Odlučila sam se i za jednokratne aplikatore za nanošenje maskare iz gore navedenog razloga (higijena prilikom šminkanja klijentica, jel). Odlučila sam se za " 50 PCS Disposable Eyelash Brush Mascara Wands Applicator Sopplers Makeup Tool"  i moram Vam priznati da sasvim dobro obavljaju svoj posao. Aplikatori su klasičnog izgleda (ostaviti ću Vam link gdje možete čekirati četkicu ovdje KLIK) i idealne dužine za precizno nanošenje. Kao što sam već i spomenula, planiram Vam napisati opsežan post o higijeni prilikom šminkanja klijentica te ću Vam tada malo više opisati kako ustvari koristiti ove proizvode i neke trikove !



I za kraj sam ostavila proizvod oko kojeg sam bila najuzbuđenija ! Kistovi sa marble dizajnom su na mojoj wishlisti već mjesecima i konačno sam se odlučila počastiti njima. U ovome setu nalazi se deset kistova ; pet za lice i pet za oči. Prva stvar koja me iznenadila je ta da su kistovi nešto manji nego što sam očekivala (cca 15.5 x 12 x 1.2cm) . No, za to sam si sama kriva jer nisam dobro pogledala dimenzije ! 😀 Dlačice su sintetičke, no vrlo mekane i ugodne. Odlično nanose i blendaju proizvode u kamenu, no snalaze se i sa kremastim varijantama.  Kistove sam oprala već dva puta (kada sam tek otvorila paket i nakon testiranja) i dlačice su ostale netaknute, bez opadanja ! Sve u svemu, vrlo sam zadovoljna ovim setom kistova i mislim da su zbog veličine idealni za putovanja. Moja ocjena za ovaj set je 4,8/5 !

Kako Vam se sviđa ovaj tip posta ? Jeste li za da nastavim isprobavati ToSave stvarčice?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)