Lacoste Pour Femme Timeless 🌹

listopada 08, 2020

Lacoste-Pour-Femme-Timeless

 

Lacoste Timeless naziv je za duo parfema koji su inspirirani kratkim trenutkom koji može trajati vječno. Taj se trenutak nalazi na granici jave i sna te vam ova parfemska voda omogućuje da ga proživite intenzivno i sa savršenom elegancijom - koja nikada ne izlazi iz mode. Dakle, Lacoste Timeless dolazi u dvije varijante - L'Homme (za muškarce) te Pour Femme ( za žene). Parfemi su lansirani na tržište 2019e godine, a dizajneri mirisa su Oliver Cresp te Michel Girard. S uzbuđenjem sam čekala trenutak upoznavanja mirisnih pupoljaka s novim Lacoste parfemom, pošto mi je njihov originalni Pour Femme jedan od dražih mirisa u kolekciji. Osoba sam koja često mjenja preference što se parfema tiče. Volim nositi i cvjetne, orijentalno-začinske, drvenaste, voćne - uglavnom sve, ovisno o raspoloženju i cjelokupnom outfitu. No, nekako sam uvijek izbjegavala parfeme kojima je glavna mirisna nota bila ruža. Oduvijek sam ih povezivala sa nešto ozbiljnijim i elegantnijim gospođama te me nikada nisu previše privlačili. Sve dok nisam isprobala Lacoste Timeless koji mi je u potpunosti promjenio mišljenje !



Lacoste Pour Femme Timeless je orijentalni cvjetni miris koji je namijenjen za suvremenu i elegantnu ženu.  Na Notino webshopu možete odabrati između nekoliko militraža : 30, 50 i 90 ml. Parfem dolazi u ambalaži tipičnoj za Lacoste : prozirna staklena bočica pravokutnog oblika sa čepom u srebrnoj boji. Ambalaža je elegantna, no ujedno i sportska - baš poput njihovih parfema koji se savršeno stope uz elegantna izdanja, kao i uz casual svakodnevna događaja. 

Mirisne note Lacoste Pour Femme Timeless parfema otvaraju se uz zavodljive cvjetne note ruže, mandarine te bugarske ruže. Nakon par minuta javljaju se opojne note gardenije, cvijeta naranče te jasmina. U samoj se bazi pak nalaze drski tonovi sandalovine, pačuli te tamjana. Sve note zajedno stvaraju orijentalno-cvjetni miris koji će odgovarati većini ljubitelja parfema. Razlog tome je to što je parfem klasičnog mirisa te je kao takav idealan za poklon - s njime ne možete pogriješiti ! 

 


Parfem je zbog svojih glavnih akorda idealan za čitavu godinu : smatram da će se savršeno stopiti uz debele, zimske pulovere i kaputiće, kao i uz lepršave haljinice u ljetnim mjesecima. Također smatram da idealno pristaje kao partner uz svečane i elegantne prilike kao i uz svakodnevne casual verzije. Timeless parfem s mirisom ruže je dosta intenzivan miris, no u isto vrijeme ne guši niti ne izaziva glavobolje. No, budite sigurni da uz njega nećete proći nezapaženo - ovaj je mirisni bombončić pravi 'showstopper' te će se za vama definitivno okretati glave. Miris se na koži, kao i većina Lacoste parfema, zadržava jako dugo. Ukoliko ga kombinirate sa odgovarajućim Timeless mlijekom za tijelu, budite sigurni da ćete savršeno mirišati cijeli dan. Na odjeći se miris zadržava i do par dana - WOW !

Lacoste Pour Femme Timeless parfem mi se iznenađujuće jako svidio. Iako nisam veliki fan mirisa ruže, ovaj mi je parfem definitivno pokazao da u pravoj kombinaciji  mirisnih nota i ruža može biti vrhunski miris koji ne guši. Ruža u kozmetici mi recimo puno više odgovara negoli u parfemu (bar do isprobavanja ovog čuda!). Mislim da mi se parfem toliko svidio zbog baze u kojoj se nalaze drvene note i koje parfemu daju dozu drskosti. Sve u svemu, još jedan fantastični Lacoste parfem za kojeg smatram da će se mnogima svidjeti. Odlično pristaje uz razne prigode te sam sigurna da će, ukoliko se odlučite na kupnju, Timeless miris postati i vaš omiljeni parfem. :)

 

Volite li miris ruže ? Koji je vaš omiljeni parfem ?

Hvala na čitanju, xoxo 


You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)