Testiranje GOSH proizvoda | primer & fiksacijski puder

listopada 26, 2020

gosh-proizvodi-notino_hr

S obzirom na činjenicu da sam već dugi niz godina u svijetu šminke, isprobala sam stvarno jako puno proizvoda raznih brendova. S godinama korištenja, primijetila sam da je većina proizvoda identičnog djelovanja - mijenjaju se samo ambalaže, dok efekt na licu bude gotovo isti. Ne sjećam se kada me posljednji put neki proizvod u potpunosti oduševio i ostavio bez teksta. No, prije nekoliko dana se i to ponovno desilo. Dakle priča ide ovako : naručila sam dva Gosh proizvoda sa Notino internet parfumerije. Gosh je danski brend kozmetike s kojima sam se već susrela prije godinu dana (ili možda i više) kada sam isprobala njihov tekući ruž. Gosh Liquid Matte Lips je klasičan tekući ruž za usne : brzo se suši u matte finish ostavljajući visokopigmentiranu nijansu na usnama. Jako dobar proizvod, no ništa revolucionarno. S obzirom na pozitivno iskustvo, odlučila sam isprobati još nešto od njihovog asortimana. Odlučila sam se za primer te fiksacijski puder u prahu. Proizvode sam testirala cijeli mjesec ; za kreiranje svakodnevne šminke, večernje te čak i Halloween maske ! Moje dojmove o Gosh proizvodima za lice možeš pročitati u nastavku recenzije.

gosh-primer-plus-notino_hr

GOSH Cosmetics je kozmetička marka koja postoji već 27 godina te se može pronaći u 66 država širom svijeta. Sjedište tvrtke nalazi se u Danskoj gdje proizvodi i nastaju, a poznati su po pristupačnim cijenama te odličnim teksturama koje osvajaju već na prvu. Gosh proizvodi kreirani su kako bi zadovoljili veći broj korisnika, koji pak žele kreirati unikatan ali statement izgled. Ovaj kozmetički brend prati trendove i potrebe tržišta te svake sezone izbacuju proizvode po željama i očekivanjima korisnika. Gosh Cosmetics je veganski brend te ne testira proizvode na životinjama. Također je i dermatološki ispitan, što ga čini idealnim i za osobe sa osjetljivom kožom (u sastavu proizvoda nema parabena).

gosh-primer-i-fiksacijski-puder-notino_hr

 Gosh Primer Plus Skin Adaptor Anti-pollution Chameleon naziv je za primer čija je osnovna zadaća zagladiti lice i pripremiti ga za daljnje nanošenje šminke. Primer dolazi u jednostavnoj crnoj ambalaži te se dozira pomoću pumpice. Sam proizvod je bjelkaste boje te je tekuće teksture koja se vrlo lako razmazuje te upija u kožu. 10ak sekundi nakon nanošenja  vizualno ćete moći primjetiti kako vam je primer 'izblurao' lice. Lice doslovce izgleda fotošopirano, a puder na njega sjeda poput otopljenog maslaca. Nikada do sada nisam isprobala ništa slično i mislim da je ovo revolucionarni proizvod ! Također - primer je držao šminku pod kontrolom cijeli dan, bez da je puder igdje nestao i bez masnih dijelova. Iskreno - do sada nisam vjerovala u primere. Da, većina njih pruži koži lagani sjaj i hidratizaciju - no ovo je nešto sasvim drugačije. Toplo vam preporučujem ovaj proizvod pogotovo ako imate neki svečani događaj ili slikanje gdje vam šminka mora izgledati tip-top. 

Gosh Prime'n'Set naziv je za dva u jedan proizvod za lice : primer te fiksacijski puder. Proizvod sam koristila na oba načina i ne mogu se odlučiti koji mi je draži ! Najčešće fiksacijske pudere koristim kao završni dio šminkanja, za setiranje cjelokupnog looka. No ovo čudo također možete koristiti i prije tekućeg pudera - pružiti će licu porculanski efekt te će puder još ljepše izgledati ! Ja sam ga koristila nakon Primer Plus primera te za 'baking' metodu nakon tekućeg pudera i korektora i rezultat je bio magičan. Moje lice nikada nije izgledalo tako dobro ! Doslovce sam se gledala u ogledalu i čudila rezultatima. Korištenjem ova dva proizvoda dobiti ćete efekt fotošopirane kože uživo - bez pora, bora ili masnih dijelova. WOW!! Doslovce sam oduševljena te ću definitivno isprobati još proizvoda iz Gosh asortimana.

gosh-dekorativni-proizvodi-na-licu-notino_hr

S obzirom da nam stiže najstrašnija noć u godini, Halloween iliti Noć Vještica, odlučila sam vam priložiti jedan svoj makeup look kojeg možete lako rekreirati. Sve što vam je potrebno je dobar primer, tekući puder, maskara (i umjetne trepavice!), sjenila (opcionalno), umjetna krv te ljepilo i blazinica koju ćete trgati na male dijelove i lijepiti oko usta. Blazinice kasnije pofarbajte puderom kako bi izgledalo poput kože, te se poigrajte sjenilima kako bi kreirali efekt 'potrgane' kože. Kasnije samo dodajte umjetnu krv kako bi sve izgledalo realističnije ! Sa Gosh primerom i fiksacijskim puderom biti ćete sigurne da će vaša Halloween maska biti na mjestu cijelu noć. 

 

Koji je vaš omiljeni primer ? Jeste li već isprobale nešto od Gosh kozmetike ?

Hvala na čitanju, xoxo

potpis-autorice

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)