Oriflame Stockholm kolekcija

rujna 30, 2020


Oriflame nam je ponovno lansirao nešto sasvim novo i drugačije - Stockholm kolekciju ! The One Stockholm kolekcija inspirirana je jedinstvenom energijom grada Stockholoma koji uvijek u suvremenom ozračju presreće trendove sutrašnjice. Kolekcija obiluje snažnim formulacijama i trendi nijansama koje inspiriraju na isprobavanje novog, odvažnog izgleda koji će vas definitivno izdvojiti iz mase. U Oriflame The One Stockholm kolekciji nalaze se Lash Extension maskara za produljivanje trepavica, sjenila za kapke u sticku, tekući puder, lakovi za nokte te ruževi. S obzirom da sam dobila PR paket koji sadrži sve proizvode iz ove kolekcije, u nastavku posta ću vam napisati svoje sažete dojmove nakon 2 tjedna korištenja.

Proizvodi iz The One Stockholm kolekcije stigli su mi unutar dva nessesera - veliki rozi i nešto manji plavi. Jako zgodna i domišljata ideja za slanje proizvoda ! Nesseseri su uvijek poželjni te sam im odmah našla i namjenu - manji plavi je postao stanarom moje omiljene torbice te u njemu držim sve kozmetičke proizvode koji bi mi mogli zatrebati izvan kuće, dok je rozi nesseser zbog svoje veličine postao moj omiljeni suputnik za putovanja. Nesseseri su vrlo kvalitetno izrađeni te sam vrlo ugodno iznenađena. Bravo Oriflame !


Prvi proizvod je ujedno i onaj o kojemu imam najviše za ispričati - The One STHLM Colour Unlimited sjenilo za kapke u sticku. Isprobala sam mnogo proizvoda na ovu foru od raznih brendova i iskreno, niti jedan me se nije dojmio. Najviše volim koristiti obična sjenila u kamenu ili eventualno tekuća. Nisam baš imala visoka očekivanja niti za Oriflame verziju, no već prilikom prvog swatcha primjetila sam da ovaj proizvod nije ni po čemu jednak verzijama koje sam do sada isprobala. Ovo se sjenilo u dodiru s kožom pretvara u kremastu fantaziju, kožom kliže poput maslaca ujedno ostavljajući visokopigmentiranu liniju.


The One STHLM sjenilo možete koristiti na razne načine : kao highlighter u unutarnjem dijelu oka, na waterlineu, na cijeloj površini kapka ili samo kao tuš. Savršeno se snalazi u svakoj od tih uloga. Sjenilo dolazi u 13 nijansi od kojih sam ja dobila 5 : Cool Sand, Calid Pink, Full Burgundy, Sun Gold & Mystic Blue.  Sve nijanse sadrže sitan shimmer koji će dodatno komplementirati vašoj boji očiju. Ako vas zanima koja mi se nijansa najviše dojmila, ne mogu se odlučiti. Cool Sand je prekrasna hladna nijansa boje pijeska koja savršeno izgleda u waterlineu te kao highlighter, savršeno će se uklopiti u svaki dnevni makeup look. Sun Gold je topla nijansica koja izgleda kao tekuće zlato ! Zlatne nijanse na kapcima su trenutno veliki hit u beauty svijetu te smatram da savršeno izgledaju na svaku boju očiju, a pogotovo smeđu. Calid Pink je prekrasna pinky nijansa koju sam najčešće koristila kao highlighter u unutrašnjem dijelu oka ili unutar waterlinea za blistavi efekt. Full Burgundy je nijansa na koju mi je prva asocijacija bila - jesen ! Topla bordo nijansa koja je dušu dala za hladniji dio godine. I za kraj, Mystic Blue - nijansa koju sam prvu isprobala i koja me prva i oduševila. Mystic Blue je plave nijanse sa sitnim shimmerom koji se presijava i to izgleda doista čarobno.


Idući proizvod koji me u potpunosti očarao je Illuskin Aquaboost tekući puder. Bočica ovog pudera sadrži uobičajenih 30 mL, a možete birati između 8 nijansi. Nijanse koje ja imam su Light ivory Neutral (nešto svjetlija neutralna nijansa koju ću koristiti kada izgubim ovaj osunčani ljetni ten) te Natural Beige Neutral (nešto tamnija nijansa koja mi sada u potpunosti odgovara). Illuskin Aquaboost sadrži SPF 20 koji štiti našu kožu od štetnih Sunčevih zraka, no svejedno se preporučuje korištenje dodatne SPF zaštite za njen maksimalni učinak. Puder je namijenjen normalnoj i suhoj koži lica te pruža srednji stupanj prekrivanja. The One Illuskin Aquaboost tekući puder poseban je po svome glavnom sastojku : voda ledenjaka koja je inkapsulirana u liposome za učinkovito prodiranje u kožu i dugotrajnu hidrataciju (i do 8h). Puder licu daje blistavost i rosnu svježinu - idealan finish za hladnije doba godine. Tekstura pudera me podsjetila na mousse jer je vrlo kremast, no lako se razmazje i blenda te se savršeno stapa sa kožom. Izgleda vrlo prirodno te koži daje blistavi efekt. Još jedan fantastičan tekući puder iz Oriflame radionice - oduševljena sam :) !


The One Colour Stylist Lustrous su ruževi koji dolaze u čak 10 trendi nijansi. Nijanse su podijeljene na tri kategorije hladne (3 nijanse), neutralne (4 nijanse) te tople (3 nijanse). Ruževi su podijeljeni u kategorije kako bi što lakše mogli odabrati svoju idealnu nijansu, sudeći po vašem podtonu. Osobe koje imaju plave ili ljubičaste žile na zapešću trebale bi odabrati ruževe hladnog podtona, plavozelene žile znače da imate neutralan podton, a maslinasto zelene da ste vlasnica toplog podtona. Ja sam na testiranje dobila dvije nijansice neutralnog podtona ('Classy Red' & 'Sleek Pink') te jednu hladnog podtona (Stylish Blush). Ruževi su prekrasne teksture koja me podsjeća na ultrapigmentirani balzam za usne ; hidratantni sastojci  hranjive formule uz postojanu boju. Sadrže više od 40% reflektirajućih ulja za sjajnu i blistavu završnicu. Ruževi imaju i oštar vrh koji savršeno definira usne - nema potrebe za olovkom za usne.


The One Stockholm Gloss N' Wear su lakovi za nokte sa očaravajućim sjajem. Gloss'n'wear lakovi obogaćeni su Colour Command pigmentima koji pružaju bogatsvo boja visokog sjaj dok Care kompleks (ulje oraha, kakao maslac i glikolna kiselina) regenerira nokte. Formula se suši u trenutku, a nokti izgledaju blistavo i njegovano. Možete birati između čak 23 trendi vibrantnih nijansi koji će privlačiti poglede !Nijanse koje možete vidjeti na slikama su : Clover Love Shimmer (nude pinky), Mystic Aqua Shimmer (plava) te 'Ruby Rouge Cream' (bordo).

I za kraj - maskara ! The One Lash Extension maskara je najekstremnija inovacija koja trenutačno produljuje i podiže trepavice. Revolucionarna Oriflame formulacija s Lash Lenght kompleksom djeluje u sinergiji s dvoslojnom četkicom za produljivanje trepavica da bi trenutačno istaknula njihov izgled. Maskara ekstremno podiže trepavice i daje im volumen bez grudica. Dugotrajna je te se ne razmazuje.


Na slikama ispod možete vidjeti proizvode iz Stockholm kolekcije u akciji ! Look lijevo : Illuskin Aquaboost puder u nijansi 'Natural Beige Neutral' x Lash Extension maskara x sjenilo u sticku 'Calid Pink' 

Look desno : Illuskin Aquaboost puder u nijansi 'Natural Beige Neutral' x Lash Extension maskara x sjenilo u sticku 'Mystic Blue'

Jeste li već isprobale nešto iz Stockholm kolekcije?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)