✨ NYX "Can't Stop Won't Stop" puder & korektor ✨

travnja 26, 2019

nyx-cant-stop-wont-stop-notino

Potraga za savršenim tekućim puderom nerijetko je dug i iscrpljujući proces. Trenutno je na tržištu mali milijun različitih vrsti pudera što dodatno otežava odabir onog savršenog. Prije kupnje pudera vrlo je bitno istražiti svoje lice te saznati koji podton kože imate (neutralan, topli ili hladni). Najbolji način kako odrediti podton je prema boji žila na zapešću ruke - plave žile = hladan podton, ljubičaste žile = topli podton (ako boja varira, onda je riječ o neutralnom podtonu).  Također - jako je bitno i da birate puder sa karakteristikama koje će najbolje pristajati vašem tipu kože. Preporučuje se da osobe sa suhom kožom biraju hidratantne pudere dewy finisha, dok  će masnokožcima najviše odgovarati puderi matte finisha. Novi NYX "Can't Stop Won't Stop" puder preporučuje se svim tipovima kože, ali karakteristima najviše odgovara masnoj koži lica (matiranje T zone, minimaliziranje pora itd). Na društvenim se mrežama stvorila prava pomama za ovim puderom te korektorom iz iste linije te sam ih i ja odlučila isprobati. 😊

nyx-cant-stop-wont-stop

NYX Can't Stop Won't Stop tekući puder nalazi se u prozirnoj staklenoj bočici koja sadrži 30mL proizvoda.  Proizvod se dozira putem pumpice te su dovoljna dva pritiska na pumpicu kako biste dobili savršenu količinu za prekrivanje čitavog lica. Korektor dolazi u identičnom pakiranju - prozirna ambalaža sa crnim čepom i crnim natpisom. Korektor sadrži 3,5 ml proizvoda, što je malčice ispod prosjeka za ovaj tip proizvoda (MUR Conceal & Define 4 mL, Maybelline Age Rewind 6,8 mL, Catrice Camouflage 5mL). NYX Professional MakeUp je brend poznat po fantastičnom omjeru nijansi, a ni "Can't Stop Won't Stop" kolekcija nije izuzetak. Tekući puder dolazi u čak 45 NIJANSI (na Notino webshopu dostupno je 30 nijansi), a korektor u 24 (svih 24 nijansi dostupno je i na Notinu!). Impresivan raspon nijansi za drogerijski brend ! 

nyx-cant-stop-wont-stop-puder

S obzirom da su "Can't Stop Won't Stop" dvojac okarakterizirani kao matte proizvodi sa visokom moći prekrivanja, očekivala sam tešku i gustu formulu. No, formula je u potpunosti suprotna od mog očekivanja ! Tekući je puder dosta vodenaste i lagane teksture te se vrlo lako nanosi kistom kao i beauty spužvicom. Nisam primjetila nikakve poteškoće sa blendanjem te se odlično slaže u kombinaciji sa praškastim proizvodima. Puder ima srednju moć prekrivanja koja se može nadograditi do potpune, bez efekta maske. Bez problema je sakrio bubuljice na mojem čelu i bradi, a i minimalizirao je pore na nosu. 


nyx-cant-stop-wont-stop-puder



Kod prvog nanošenja pudera, primjetila sam da se vrlo brzo suši i potrebno je brzo raditi s njim kako nebiste završili s patchy dijelovima (mrljama) na licu. Odmah nakon blendanja, puder postaje  matte. Pošto nemam problema s masnom T-zonom, odlučila sam ne setirati lice i promatrati koliko će dugo puder ostati nepromjenjen. Također, u prvih nekoliko testiranja nisam koristila nikakvu bazu za lice (osim laganog sloja hidratantne kremice). Na mom instagram profilu u highlightu 'Test Zona' možete vidjeti kako se puder ponašao tokom 11osatnog testiranja. Tijekom testiranja primjetila sam da se u tom vremenskom periodu situacija na licu nije niti najmanje promijenila. NYX tvrdi kako "Wont' Stop Can't Stop" dvojac na licu može trajati i do 24h te smatram da je ta tvrdnja točna ! Ponvaljam - u jedanaest-satnom testiranju nisam primjetila nikakvu promjenu na licu te mislim da bi u tom stanju bio još dodatnih nekoliko sati. No ukoliko pak imate dosta masnu kožu, nakon svakih nekoliko sati nošenja morati ćete matirati lice puderom u kamenu. Jedina zamjerka koju sam pronašla ovom puderu jest ta što naglašava suhe dijelove lica, pogotovo područje oko nosa (klik). Način na koji sam riješila taj problem jest korištenjem hidratantne baze prije nanošenja pudera (preporučujem NYX Honey Dew Me Up bazu). U kombinaciji sa hidratantnom bazom, 'Can't Stop Won't Stop' puder čini moje lice besprijekornim ! Ako pak imate jako masnu kožu, preporučujem vam da bacite oko na Can't Stop Won't Stop matte bazu koja će vam još dodatno držati sebum pod kontrolom.


nyx-cant-stop-wont-stop-korektor


NYX Can't Stop Won't Stop korektor je nešto gušće formule od istoimenog pudera, no još uvijek se nalazi na laganijoj strani. Područje oko očiju mi je u dobrom stanju, jedini problem koji mogu izdvojiti su tamni podočnjaci. NYX korektor je taj problem sakrio bez muke ! Sviđa mi se što ima vrlo visoki stupanj prekrivanja te matte finish, a područje oko očiju ostaje hidratizirano. Trajanje korektora na licu, uz setiranje puderom u prahu, trajati će satima (cca 15h bez ikakvog popravljanja). Korektor se odlično snašao i u ulozi baze za sjenila te me iskreno oduševio svojim djelovanjem. Jedinu zamjerku koju sam mu pronašla jest militraža. Osoba sam koja korektore koristi svaki dan te ih jako brzo trošim. Mislim da je 3,5 mL jako malo proizvoda za tu cijenu, no s obzirom na djelovanje - oprošteno mu je !

nyx-cant-stop-wont-stop-korektor

Aplikator NYX "Can't Stop Won't Stop" korektora je spužvasti doe-foot koji je lagano nagnut u stranu. Aplikator je vrlo precizan te savršeno nanosi korektor čak i u nedostupnije dijelove lica (oko nosa, očiju i sl.). Količinski (i zbog vrlo visoke moći prekrivanja)  potrebno je izuzetno malo proizvoda za potpuno prekrivanje lica. Korektor je toliko dobar da sam ga često koristila i umjesto tekućeg pudera !  

nyx-cant-stop-wont-stop-swatch
 Swatch lijevo : Can't Stop Won't Stop puder | Swatch desno : Can't Stop Won't Stop korektor 

NYX "Cant Stop Won't Stop" tekući puder i korektor opravdali su hype i prašinu koja se podigla u vezi njih. Proizvodi su fantastične prekrivne moći, a na licu izgledaju besprijekorno - bez obzira nosite li ih par sati ili 24 ! Oduševljena sam :)

Hvala na čitanju, xoxo
chanel-and-rebel-potpis

You Might Also Like

1 komentari

  1. Kupila sam nadavno Gosh tekuci puder i prezadovoljna sam.Ne naglasava bore i ne "bjezi"sa lica. Tokom dana je podstojan, nema osjecaja tezine i savrseno sa stapa sa licem, pokriva i sitne nepravilnosti na licu. Uglavnom jako sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)