✨ MOTD #8: Birthday Glam✨

studenoga 26, 2017

Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za večeras sam Vam pripremila jedan MOTD post (MOTD je skraćenica za 'Makeup Of The Day'). Na ovakve postove ste već mogli naletjeti na mom blogu, no odlučila sam da ću češće objavljivati postove ovog tipa (barem jednom na tjedan). Dakle, za one koji nisu upoznati s ovim konceptom, objaviti ću par sličica svoje šminke te navesti proizvode koje sam koristila. Danas sam proslavila 21. rođendan pa sam se malo jače našminkala - nabacila šljokice i masu highlightera. Ofkors - sve je u rozom tonu pošto mi je to najdraža boja. Nadam se da će Vam se look svidjeti, pišite mi svoje dojmove u komentarima.


LICE
💎 Nivea Baby krema
💎 TrendItUp primer
💎 Revlon Colorstay tekući puder (+alverde pigment za potamnjivanje pudera)
💎 Catrice camouflage korektor u nijansi '10'
💎 MUR Golden Lights highlighter
💎 w7 Honolulu bronzer
💎 Avon fiksator 
💎 Rimmel Stay Matte puder u kamenu

OČI
💎 wetnwild primer za kapke
💎 Carli Bybel paleta sjenila
💎 DIY pressed glitter
💎 Rimmel Wonder'fully real maskara
💎 Ardell Demi Wispies
💎 MUR paleta za obrve

USNE
💎 Labello (original plavi)
💎 TheBalm Meet Matt(e) Hughes 'Faithful'


Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)