✨Oriflame noviteti✨

studenoga 21, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Prije svega - ispričavam se na neaktivnosti (što se bloga tiče, na instagramu visim 0-24 😂). U zadnje vrijeme sam doslovno ronila u obavezama pa mi je gotovo nemoguće bilo sjesti za računalo i napisat post. Nisam htijela objavljivati gluposti tek toliko da nešto objavim - nisam taj tip 'blogerke' 😃. Na blogu objavljujem samo sadržaj s kojim sam 100% zadovoljna (zbog tog razloga mi treba 3-4h za izradu jednog posta lol). Jučer sam se konačno riješila najveće obaveze pa sam sada ponovno sa Vama! Uglavnom - ljubazni PRovci iz Oriflamea i ovog su me mjeseca iznenadili sa nekoliko noviteta! Oriflame i ja smo već imali nekoliko suradnji (colourbox | no compromise ) pa slobodno pročitajte i te postove. Bez daljnjeg odugovlačenja - krenimo na mini recenzije iliti prve dojmove. 💋


U paketu su se nalazila tri proizvoda : The One Lip Sensational kremasti ruž za usne, The One High Impact Metallic olovka za kapke te Giordani Gold Marbleised sjenilo za kapke


Giordani Gold Marbleised sjenilo za kapke je proizvod koji me najviše zaintrigirao. Marbleised sjenilo je ustvari pigment koji sadrži mnoštvo shimmera te se može koristiti suho ili vlažno za intenzivniji efekt (kistić možete namočiti vodom, no preporučila bih vam fiksator). Prilikom swatchanja primijetila sam da je riječ o baked proizvodu koje je veoma pigmentirano te je dovoljna sasvim mala količina proizvoda za željeni efekt. Ovaj proizvod može se koristiti kao sjenilo, highlight ispod obrve, u unutarnjem dijelu oka, iznad jagodica, na nosu... Izgleda odlično u dnevnim lookovima kao i nešto jačim, večernjim!👌👌 Odličan multifunkcionalan proizvod koji se svakako mora naći i u vašoj kozmetičkoj torbici. Cijena mu je 74,90 HRK u aktualnom katalogu.


The One Lip Sensational kremasti ruž za usne 💋💄 - hibrid između tekućeg ruža i sjajila. Ukoliko imate izrazito suhe usne te ne preferirate osjećaj zatezanja i isušivanja klasičnih tekućih ruževa - onda je Whipped Cream pravi proizvod za Vas! Whipped Cream dolazi u osam sočnih nijansi koje su kremaste strukture te imaju glossy finish. Prekrivanje usna je potpuno, a osjećaj na usnama prozračan i ugodan (neljepljiva formula) ! Trajnost je do nekoliko sati (morate ga popraviti nakon jela) te ne isušuje ili zateže usne. Oduševljena sam ovim proizvodom te pikiram i ostale nijanse! Za cijenu od 54,90 HRK dobiti ćete 5ml proizvoda! Tople preporuke 👌👌 


  The One High Impact Metallic olovka za kapke - dolazi u četri metalik nijanse. Nijansa koju sam ja odabrala jest Dazzling Taupe pošto mislim da nemam ništa slično u kolekciji. Olovka je veoma kremasta, lako se nanosi i blenda te nisam primjetila da se razmazuje. Još jedan plus je taj što je olovka na odvrtanje pa ju nije potrebno šiljiti. 😃 Cijena je 19,90 HRK u aktualnom katalogu.


Swatchevi s lijeva na desno (bez blica, na direktnom svijetlu) : Metallic olovka u nijansi 'Dazzling Taupe', Whipped Cream tekući ruž u nijansi 'Raspberry Cheesecake' te Giordani Gold Marbleised sjenilo u nijansi 'Luxuriant Beige'. Ukoliko želite vidjeti kako ovi proizvodi izgledaju na licu : KLIK HIR.

Oriflame me još jednom uspio oduševiti ! Svi proizvodi koje sam dobila su odlične kvalitete te mi nije jasno zašto se u našoj blogosferi više ne tipka o ovom brendu. Sve u svemu - toplo Vam preporučujem ove proizvode, sigurna sam da će Vas oduševiti 😊😊

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)