✨ Rimmel lasting finish 25H breathable korektor ✨

kolovoza 25, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila recenziju novog Rimmel Lasting Finish 25H breathable korektora. Rimmel London je definitivno jedan od mojih omiljenih drogerijskih brendova, stoga ne čudi činjenica da u kolekciji imam većinu njihovog asortimana. O dosta proizvoda sam već pisala recenzije (KLIK za pregled Rimmel recenzija), a nekoliko proizvoda tek čeka svoj red ! Sve u svemu, Rimmel proizvodi me gotovo nikada nisu razočarali pa sam jedva dočekala isprobati i njihov novi korektor. U kolekciji već imam Lasting finish 25H breathable tekući puder koji me se vrlo dojmio i najdraži mi je dnevni puder, pa sam morala isprobati i odgovarajući korektor. Ako Vas zanima nešto više o ovome novitetu, nastavite s čitanjem.



Rimmel Lasting Finish 25H Breathable korektor dolazi u prozirno-srebrnoj, plastičnoj tubici.  Na tubici se nalazi i naziv crvene boje te osnovne informacije o proizvodu (lagan na koži, srednja prekrivna moć i sl.). Proizvod se dozira pomoću spužvastog aplikatora (vidljivo na slici ispod) kakvog imaju i Maybelline Age Rewind te essence get picture ready! korektori. Na početku nisam imala problema sa takvim aplikatorima, no s vremenom sam shvatila da spužva upija previše proizvoda pa sam je na sva tri proizvoda skinula. Moram priznati da se korektori duplo manje troše od kako nema spužvastih aplikatora. Lasting Finish 25h breathable korektor možete naručiti na Notino webshopu gdje možete birati između tri nijanse : Light Ivory, Fair & Light.


DOSTUPNOST : Notino.hr
KOLIČINA : 7 mL
SASTAV : aqua/water/eau, cyclopentasiloxane, butylene glycol, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, talc, ethylhexyl methoxycinnamate, trimethylsiloxysilicate, silica silylate, sodium pca, acrylates/c12-22 alkyl methacrylate copolymer, c12-15 alkyl ethylhexanoate, magnesium sulfate, zinc stearate, dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer, bis-peg/ppg-14/14 dimethicone, amodimethicone, laureth-7, lecithin, perfluorodecalin, tribehenin, methylparaben, triethoxycaprylylsilane, phenoxyethanol, disteardimonium hectorite, trihydroxystearin, dimethiconol, xanthan gum, propylparaben, propylene glycol, tocopheryl acetate, propylene carbonate, hydroxyethylcellulose, laureth-4, saccharomyces/ zinc ferment, saccharomyces/calcium ferment, saccharomyces/copper ferment, saccharomyces/iron ferment, saccharomyces/magnesium ferment, saccharomyces/manganese ferment, saccharomyces/potassium ferment, bht, caprylyl glycol, chlorphenesin, pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, sorbic acid, [may contain/peut contenir/+/-:titanium dioxide (ci 77891), iron oxides (ci 77491, ci 77492, ci 77499)].


Rimmel Lasting Finish 25H Breathable korektor je vrlo neobične formule : na prvu mi je izgledao dosta tekuće, no kada sam ga počela razmazivati on je postao kremast. Korektor koristim na način da istisnem mrvicu korektora na plosnati kistić, a zatim nanesem na lice (podočnjaci, nos, brada i čelo). Nakon toga uzmimam moju omiljenu real techniques spužvicu i blendam dok se u potpunosti ne stopi sa tekućom podlogom. Ne bih Vam preporučila da 'blendate' spužvastim aplikatorom jer je to nemoguće - jedino što ćete napraviti je totalan nered na licu i brdo 'linija'.

Zamjerka koju imam u vezi doziranja ovog korektora je ta da proizvod konstantno curi iz ambalaže i zaprlja sve moguće! Na čepu se nalazi plastičan dio koji zatvara tu rupicu i onemogućuje curenje proizvoda, no kada skinete čep nastaje show program. Znam da je većini to ne bitno, ali eto - moram spomenuti jer sam osoba koja voli da joj je šminka uredna i čista (lagani OCD lol).


Na slici lijevo možete vidjeti područje moga oka bez imalo šminke, na slici u sredini nanjela sam korektor, a na slici desno setirala okoloočno područje baby puderom. Korektor se vrlo lako nanosi i blenda te na licu izgleda vrlo prirodno : daje čak i lagani glow koži. Moć prekrivanja je srednja, no možete je nadograditi do potpune - bez nakupljanja proizvoda u boricama oko očiju. Vrlo je lagan na koži, a daje prirodan (i u isto vrijeme flawless) finish koži.

Nedavno sam googlala recenzije o ovom korektoru i začudila sam koliko su ga ljudi popljuvali. Smatram da je korektor ispunio sve ono što je i obećao : vrlo je lagan na koži, a pruža srednju prekrivnu moć. Nije mi jasno ćemu onda tolike negativne ocjene lol. Nigdje ne piše kako ovaj korektor prekriva i najteže podočnjake ili probleme s kožom. Idealan je za osobe sa 'normalnim' tenom koje samo žele posvjetliti kožu (iliti ljudi s kožom poput mene). Doslovce je identičan 25H Breathable puderu te zajedno izgledaju fantastično na koži. Ako imate probleme s kožom i tražite korektor koji će ih u potpunosti kamuflirati - preskočite ovaj proizvod. Meni se korektor doista svidio, na dnevnoj bazi ne volim 'tešku' cakey šminku stoga mi je ovaj korektor fantastičan.

I PS ne shvaćam tu opsesiju sa šminkom koja ima potpunu moć prekrivanja. Takvi proizvodi fantastično izgledaju na fotkama (noćni izlasci, svečane prilike i sl.), ali uživo / na dnevnoj bazi je druga priča. Pogotovo ne shvaćam ćemu takvo maltretiranje kože ako ona nema većih nedostataka u smisli akni, podočnjaka i sl.? Smatram da je ovaj korektor neopravdano dobio sve one loše ocjene - fantastično obavlja posao za kojeg je i namijenjen te Vam ga toplo preporučujem.

Koji je Vaš omiljeni drogerijski korektor ? Pišite mi u komentare.

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)