✨ MakeUp Revolution noviteti : Multi Liner olovka & Glow Hearts 'lightening' highlighter ✨

kolovoza 18, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila još jednu double recenziju MakeUp Revolution noviteta : Multi Liner olovke za oči i usne & Glow Hearts pečenog highlightera u nijansi 'Lightening'. Već ste svi jako dobro upoznati s činjenicom da obožavam MakeUp Revolution i jednostavno ne mogu odoljeti njihovim novitetima : u vezi MUR proizvoda se držim poslovice 'sakupi ih sve' [sve recenzije MakeUp Revolution proizvoda na mom blogu možete pročitati ovdje KLIK]. U današnjem postu predstaviti ću Vam jednu jako interesantnu olovku koja budi nostalgiju za djetinstvom te novi pečeni highlighter. Bez daljnjeg odugovlačenja, krenimo na post !

Škicni i recenziju NOVE MakeUp Revolution SophX 'Extra Spice' palete sjenila & ruža u nijansi 'Fudge' : KLIK.



I Heart Revolution Glow Hearts nalaze se u preslatkom pakiranju u obliku srca. Pakiranje je metalik rose-gold boje s rozim natpisom. Glow Hearts pečeni highlighteri dolaze u tri nijanse : Radiance, Lightening & Hidden. Ja sam se odlučila za nijansu 'Lightening' koja je ujedno i najsvjetljija nijansa - highlighter je boje šampanjca & hladnog podtona te sadrži velike čestice glittera. Radiance je nešto tamnija verzija Lightening nijanse i vuče na breskvasto-rozu boju te je vrlo suptilan. Hidden je najtamnija brončana nijansa sa zlatnim odsjajem te mislim da bi fantastično izgledao na nešto tamnijoj koži !

✨ Dostupnost : Notino.hr
✨ Količina : 10 g
✨ Sastav : Mica, Calcium Sodium Borosilicate, Silica, Nylon-12, Magnesium Sluminum Silicate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Dimethicone, Tin Oxide, Phenoxyethanol, Methylparaben, (+/-) CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850


MakeUp Revolution Glow Hearts pečeni highlighter je drugačiji od svih u mojoj kolekciji. Pitate se zašto? - zato što me na prvi swatch razočarao, a to se rijetko kada dešava s highlighterima. Dakle, pošto sam veliki obožavatelj MakeUp Revolution kozmetike i mogu sa sigurnošću reći da su njihovi highlighteri daleko bolji od većine u istom cjenovnom rangu, ostala sam šokirana kada sam prvi puta isprobala ovaj proizvod. Od 'swatcha' nije ostalo ništa osim velikih čestica glittera WTF? No, kada sam ga nanjela na lice situacija se u potpunosti promjenila ! Dobila sam najposebniji i najdivniji glow ikada - hladan, icy finish prepun glittera WOW! Mislim da bi obožavateljice suptilnog glowa trebale preskočiti ovaj proizvod jer se doslovce vidi iz Svemira, pogotovo krupne čestice glittera ! Lightening highlighter izgleda magično samostalno kao i u kombinaciji sa MUR tekućim highlighter u nijansi 'Liquid Starlight'. Ne mogu vjerovati koliko različito izgleda na licu u usporedbi sa swatchem - ugodno sam iznenađena !

PS Glow Hearts highlighter sadrži krupne čestice glittera te upravo radi toga fantastično izgleda na tijelu ; ja ga nanosim na ključne kosti, ramena & dekolte. Rezultat je sjajna koža kojoj bi i Edward Cullen pozavidio ;)




I Heart Revolution Multi Liner je olovka koja u sebi sadrži četiri različite nijanse : tri nijanse su olovke za oči, a jedna je namijenjena za iscrtavanje usana !  Multi Liner me u startu oduševio sa svojim dizajnom koji budi nostalgiju za djetinstvom - sigurna sam da je većina Vas upravo ovakve kemijske koristila u vrtiću / osnovnoj školi. Dakle, kemijska se koristi na način da pritisnete jedan od gumbića iznad i povućete prema dolje. Nakon toga okrećete kemijsku u smjeru nacrtane strelice - već nakon par okretaja primjetiti ćete kako se na dnu pojavljuje proizvod.  Multi Liner dolazi u dvije verzije : Nude & Brights ! Brights verzija sadrži plavu, ljubičastu, mint & srebrnu nijansu, a Nude crnu, smeđu, bež i rozu. 

✨ Dostupnost : Notino.hr
✨ Količina : 4 x 0,1 g
✨ Sastav : Ethylhexyl Palmitate, Tridecyl Trimellitate, Ozokerite, Beeswax, Carnauba Wax, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Petrolatum, Polyethylene, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate, (+/-) Polyethylene Terephthalate, Polyurethane Coating, Mica, Calcium Aluminum Borosilicate, Tin Oxide, CI 77891, CI 77007, CI 42090:2, CI 15850:1, CI 77019, CI 75470, CI 77289, CI 77000


Na slici ispod možete vidjeti swatcheve svih četiri nijansi iz Multi Liner olovke te swatch Glow Hearts highlightera u nijansi 'Lightening'.


MakeUp Revolution Multi Liner olovka me u startu oduševila svojim izgledom te sam je upravo radi toga i htjela u mojoj kolekciji, no zapravo me oduševila svojom kvalitetom ! Kao što možete i vidjeti na slici iznad - nijanse su vrlo pigmentirane i kremaste ! Na waterlineu traju čitav dan, a i izdržljivost liplinera je fantastično. Mislim da je ovaj proizvod izuzetno praktičan i odličan za putovanja. Što se highlightera tiče - obožavam ga ! Iako sam očekivala totalnu drugačiji proizvod, moram priznati da mi se doista svidio ! Još jednom napominjem da bi ove velike čestice glittera nekome mogle prestavljati problem - no, ako ste prava highlighteroholičarka poput mene onda će i Vas oduševiti!

MUR Multi liner olovka & Glow Heart highlighter su Chanel&Rebel approved !

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)