✨Farmasi Tea Tree linija : SOS višenamjenski serum & krema za lice✨

kolovoza 13, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. U današnjem postu predstaviti ću Vam dva proizvoda iz Farmasi Tea Tree linije : SOS višenamjenski serum te kremu za lice ! Čajevac je biljka koja ima izuzetna antibakterijska i antiseptička svojstva stoga se preporučuje u njezi problematične kože. Ljekovita svojstva čajevca otkrili su starosjedioci Australije tj. aboridžini koji su ga koristili za premazivanje rana pri ozljedama, ubodima insekata i ugrizima. Farmasi u ponudi ima širok spektar proizvoda sa uljem čajevca kao glavnim sastojkom : deo roll on, kremu za lice, prirodni balzam, vlažne maramice, SOS višenamjenski serum, šampon za normalnu i masnu kosu, kremu za njegu kože, gel za tuširanje, pastu za zube, gel za umivanje, BB kremu & tonik za lice. Draga Mimi sa mimi farmasi cosmetics instagram profila poslala mi je dva proizvoda iz ove linije,  a u nastavku posta možete pročitati kakvi su moj dojmovi o njima !


Krema za problematičnu kožu s aknama

' Krema za lice obogaćena termalnom vodom, lagano hidratizira, otklanja akne i ožiljke te uravnotežuje kožu. Lako se apsorbira i sprečava nastanak mitisera. Za svakodnevno nanošenje. '

✨ Količina : 50 mL
✨ Cijena : 20 HRK


Farmasi krema za problematičnu kožu dolazi u simpatičnoj zelenoj tubici sa bijelim čepom. Krema se dozira putem dosta uskog otvora pa je stoga doziranje proizvoda precizno i vrlo higijenski, bez suvišnog bacanja i trošenja proizvoda. Tekstura kreme je izrazito lagana te se vrlo brzo upija u kožu. Zbog lagane teksture u potpunosti se upije u lice bez masnog traga. Krema je bijele boje, a prvo što ćete uz boju primjetiti je i divan miris čajevca koji u trenu osvježava lice.  

Dovoljna je sasvim mala količina za mazanje cijelog lica, pa će Vam ova tubica od 50mL dosta dugo trajati. Ja sam je koristila ujutro i navečer nakon čišćenja lica te moram priznati da je vrlo brzo počela djelovati - već nakon par dana bubuljice su bile vidno smanjene kao i mitiseri na nosu. Ugodan miris čajevca kao i njena odlična djelotvornost stavile su je na tron omiljenih mazalica koje koristim na dnevnoj bazi.

* Već sam nekoliko puta napomenula kako nemam većih problema s kožom, no prije cca 3 tjedna moja koža je doslovno poludila ! Pojavilo mi se čak nekoliko potkožnih prišteva na čelu, miteseri na nosu su bili gušći nego ikada, a brada prepuna prištića. Užas ! Prestala sam koristiti ikakvu šminku te sam odmah započela terapiju s farmasi linijom čajevca. Ljudi moji - već za nekoliko dana moja je koža blistala ! Moć čajevca je uistinu nevjerovatna.


Višenamjenski serum za prvu pomoć

'SOS višenamjenski serum s čistim uljem čajevca, pruža potrebnu njegu problematičnoj koži uz nevjerovatan pročišćavajući učinak. Za hitne slučajeve ! Čisti serum čajevca ciljano djeluje na oštećenja kože, ubrzava i pospješuje njezin oporavak, te izravno tretira bubuljice kako bi se spriječio njihov nastanak bez pretjeranog sušenja kože. Učinkovito i brzo smanjuje pojavu mitisera jer čisti i ne začepljuje pore. Ujedno omogućava i blagi prirodni piling kože. pH neutralno. '

✨ Količina : 50 mL
✨ Cijena : 36 HRK


Farmasi SOS višenamjeski serum dolazi u staklenoj, zelenoj bočici sa bijelim čepom te sadrži 50mL proizvoda. Na slici iznad možete vidjeti kako ustvari izgleda : prozirne je boje i vrlo, vrlo tekuć ! Miris je dosta intenzivan pa možda neće svima odgovarati, no ubrzo se nos navikne ;).

Čudotvorni SOS serum ima široku namjenu korištenja :
✨ odličan je u borbi protiv mitesera i akni bez pretjeranog isušivanja kože
✨ smiruje mjesto uboda insekata posebno osa, pčela i komaraca ( ja sam ga koristila na mjestima uboda komaraca te me rana odmah prestala svrbiti, a crvenilo se ubrzo smirilo !)
✨ fantastičan je u borbi protiv krpelja - kod ugriza krpelja nanesite SOS serum te će on sam otpasti već nakon 20 minuta ! Pogodno je i za kućne ljubimce.
✨ djeluje na oštećenja kože te ubrzava oporavak 
✨ odličan je i u borbi protiv herpesa - pomiješajte mrvicu kokosovog ulja te SOS seruma i nanesite na herpes. Već za desetak minuta herpes će početi nestajati !
✨ čini čuda i kod gljivičnih infekcija : na dnevni uložak nanesite par kapljica čajevca i stanje će ubrzo biti bolje
✨ ako Vam perut stvara glavobolje, pomiješajte nekoliko kapljica seruma sa šamponom

Do sada sam SOS serum čajevca koristila kod uboda insekata i za sušenje prištića & mitesera te za njega imam samo riječi hvale ! Mjesto uboda odmah se smirilo i prestalo svrbiti, a prištići su se ubrzo osušili. Bitno je da prišteve prethodno istisnete, a zatim nanesete serum ! Sve u svemu, mislim da ovaj proizvod svi trebaju imati u svojoj kućnoj ljekarni jer je njegova djelotovornost čudesna. Krema za lice i serum su mi se toliko svidjeli da ću vjerovatno isprobati i još neke proizvode iz ove linije : BB krema mi se čini najzanimljivijom! ;) 

FARMASI PROIZVODE MOŽETE NARUČITI KOD MIMI :
✨ e-mail : mimi.farmasi.cosmetics@gmail.com
✨ instagram : Mimi Farmasi Cosmetics 

Jeste li isprobale Australijski čajevac ? Kakvi su Vaši dojmovi?

PR* proizvodi

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Ovo ću svakako naručiti za kćer koja ima probleme s aknama.Nedavno je dobila osip od sunca i prijateljica joj je posudila mislim da je bilo ulje iz ove linije i osip je nestao.Hvala na recenziji

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)