✨Revolution MakeUp SophX 'Extra Spice' paleta sjenila & ruž✨

kolovoza 11, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Danas sam Vam pripremila double recenziju dvaju MakeUp Revolution SophX noviteta : 'Extra Spice' palete sjenila & ruža za usne u nijansi 'Fudge'. U nekoliko navrata sam Vam spomenula kako mi je upravo Sophie iliti Sophdoesnails jedna od najdražih beauty youtuberica. Sophie je jedna jako draga i simpatična cura s kojom definitivno dijelim ukus što se šminke tiče - obje volim tople crvenkasto-narančaste nijanse, blješteće highlightere & MakeUp Revolution brend ! Nedavno sam Vam recenzirala prvu MUR SophX paletu sjenila kao i SophX paletu highlightera pa svakako bacite oko i na te postove! Pošto su me ta dva proizvoda očarala, imala sam velika očekivanja i za najnovije pridošlice iliti ruž i paletu sjenila. Ako Vas zanima da li su proizvodi zadovoljili moja očekivanja - nastavite s čitanjem !


MakeUp Revolution SophX 'Extra Spice' paleta sjenila dolazi u metallic rose-gold kartonskom pakiranju. Unutar kartonske kutijice nalazi se rose-gold paleta čiji je poklopac ustvari ogledalo - vrlo elegantan i lijep dizajn. Jako mi se sviđa i to što je paleta dodatno zaštićena plastičnom vrećicom kako bi se izbjeglo nepotrebno uništavanje palete ogrebotinama i sl. Paleta je izuzetno kvalitetno napravljena te se zatvara na klik. Extra Spice paleta me u startu oduševila dizajnom, a tek kad sam je po prvi puta otvorila znala sam da je ovo idealna paleta za mene. Paleta sadrži 18 sjenila shimmer i matt završetka najdivnijeg raspona nijansi (baš po mom ukusu) : od jarko roze i žute nijanse do onih nešto tamnijih i neutralnijih, a tu se nalazi i nekoliko pressed glittera !

✨ Količina : 18 x 0,6 g
✨ Sastav : Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Polybutene, Polyethylene, Silica, Methylparaben, Propylparaben, Nylon-12, Calcium Sodium Borosilicate [+/-] CI 77891, CI 77491, CI 19140, CI 15985, CI 16035, CI 15850, CI 15850:1, CI 77499, CI 77007, CI 77492, CI 77000, CI 77266.


Na slici iznad možete vidjeti swatcheve prva dva reda SophX Extra Spice paleta, a na slici ispod se nalaze swatchevi trećeg reda palete. Swatchevi su napravljeni bez ikakve baze iliti primera laganim potezom prsta.

Sjenila iz 'Extra Spice' palete su izuzetno meke, gotovo kremaste teksture. Sjenila se vrlo lako nanose na kapke te se savršeno međusobno blendaju (bez patchy dijelova). Primjetila sam lagano trušenje sjenila, no sve je u granicama normale (fall out se vrlo lako ukloni laganim potezom kista, bez ikakve muke!). Što se trajnosti tiče - mislim da tu veću odgovornost preuzima baza. Uz dobru bazu sjenila će na kapcima trajati čitavi dan, bez micanja.

SophX Extra Spice paleta me oduševila u nekoliko navrata : prvi jest sam dizajn koji je savršeno izrađen (ima li išto lijepše od metallic rose gold boje?!). Druga činjenica koja me oduševila je ta da su sjenila toliko dobro pigmentirana da ih nije potrebno nadograđivati (PS* sjenila najbolje izgledaju kada ih nanosite na moknu, ne setiranu bazu). Matt nijanse su jako dobro pigmentirane, no shimmer sjenila su sasvim druga priča - mislim da su ova najbolja shimmer/glitter sjenila u ovom cjenovnom rangu ! Shimmer je toliko dobro pigmentiran da ga čak nije potrebno nanositi mokrim kistom. Čista fantazija od proizvoda , doslovce klize na kapak :) Fantastična paleta koju definitivno trebate u svojoj kolekciji !  Jedina zamjerka ide 'Vitamin C' sjenilu koje je jako loše pigmentacije. Zapravo mi je ta nijansa najviše i zapela za oko, ali je užasne kvalitete nasprem ostalih 17. Očekivala sam jarku, gotovo neon boju, a u realnosti je vrlo sheer - šteta !



MakeUp Revolution Sophx ruževi : Sophie je u suradnji sa MakeUp Revolution lansirala i tri SophX nude ruža za usne : Cake, Syrup & Fudge. Nijansa 'cake' je nude ruž sa rozim podtonom, 'syrup' je prava nude boja, a 'fudge' taman nude ruž sa smeđim podtonom. Iako i nisam neki veliki fan nude ruževa (pogotovo klasičnih bullet verzija, preferiram matt tekuće ruževe) nešto me privuklo ka 'Fudge' nijansi. Veliki sam obožavatelj 90ih pa me valjda zato toliko zaintrigirala ova nijansa !

✨ Dostupnost : Notino internet parfumerija
✨ Količina :
✨ Sastav : PARAFFINUN LIQUIDUM, POLYBUTENE, ETHYLHEXYL PALMITATE, CERESIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYETHYLENE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-1, BEESWAX, SILICA, [+/- TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, 77492, 77499), RED 7 (CI 15850).


Na lijevoj slici iznad možete vidjeti kako izgleda swatch SophX ruža u nijansi 'Fugde', a na desnoj je kombinacija ruža & w7 liplinera u nijansi 'Brown'.

Zapravo sam ostala iznenađena s time koliko mi se SophX ruž svidio. Iako preferiram tekuće ruževe s matt završetkom radi njihove trajnosti, ne volim kako isušuju usne i naglašavaju svaki suhi dio. SophX ruž je totalna suprotnost tome : ruž je izuzetno kremast, ugodan na usnama i ima satenski finish. Pošto je riječ o klasičnom bullet ružu - on nije vodootporan, kissproof, a trajnost mu je solidna (potrebno ga je popravljati nakon jela i pića).No, bez obzira na sve to - ruž izgleda toliko divno da sam zažmirila na njegove nedostatke. Nijansa 'fudge' je postala moj omiljeni ruž za lagane, dnevne ruževe. Fantastično se ponaša i u kombinaciji sa teškim, smokey lookovima ! Definitivno krasan proizvod za vrlo povoljnu cijenu. :) Mislim da ću nabaviti i preostale dvije nijanse - nikad dosta nude nijansi, jelda ?!  


Na slici iznad možete vidjeti kako SophX noviteti izgledaju u akciji ! Koristila sam ljubičaste & roze nijanse sjenila : 'Twenty One' na područje čitavog kapka, 'Mulled Wine' u pregib kapka, a 'Enchanted' u unutrašnji dio oka i na vanjski dio kapka kao i na donji kapak. Napravila sam lagani cut crease sa korektorom, a zatim na to područje nanjela 'Romance' & mrvicu 'Everyday' nijanse na sredinu. Koristila sam i Sophx paletu sjenila - rozu nijansu te Sophx ruž u nijansi 'fudge', naravno ;) Za infomaciju o preostalim korištenim proizvodima KLIK ovdje.  

Sve u svemu - MakeUp Revolution & Sophie su ponovno rasturili ! 'Extra Spice' & 'Fudge' ruž su fantastični proizvodi koji mogu konkurirati i mnogo skupljim HE proizvodima. Odlični noviteti s kojima ću se još duuuugo družiti - imate moje tople preporuke za kupnju !

PR* proizvodi 

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)