⛄❄🎁🎅 BLOGMAS #9 : ORIFLAME CONTOUR KIT ⛄❄🎁🎅

prosinca 17, 2017


Ho,ho,ho heelou svima! Dobrodošli na BLOGMAS - izazov u kojem sam trebala pisati post svaki dan od 1. do 24.12. Nažalost, upala sam u neodgodive obaveze pa malo kaskam. Trenutno mi je nemoguće objavljivati post baš svakog dana, no truditi ću se objavljivati čim češće. Tema današnjeg posta ponovno je beauty tematike : recenzija Oriflame Contour Kit* paletice. Ukoliko me pratite već neko vrijeme onda znate da konturiram lice na dnevnoj bazi. Moram Vam priznati da sam bila oduševljena kada sam vidjela ovu paletu u paketu. Contour kit sadrži bronzer, rumenilo & highlighter. Bez daljnjeg odugovlačenja - krenimo na recenziju.


The ONE set za konturiranje lica Set za konturiranje s tri posebno fina kompaktna pudera omogućuje vam da naglasite i poboljšate svoj izgled poput profesionalca. Svilenkasta formulacija pudera s postojanim sastojcima lako se nanosi i sjedinjuje.  13, 1 g

119, 00 kn 69,90 HRK


Rumenilo je prljavo ružičaste boje - osobno moja najdraža nijansa. Mekane je teksture te je solidno pigmentirano - osobno ne volim previše pigmentirana rumenila jer imam tešku ruku pa stalno nanesem previše proizvoda. Više volim postupno nadograđivati rumenilo te tako doći do idealne nijanse. Ovo je rumenilo odlične kvalitete i jedno od boljih koje sam isprobala u zadnje vrijeme. 
Highlighter je definitivno proizvod koji me najviše iznenadio. Nisam imala neka prevelika očekivanja jer su highlighteri u paletama uglavnom lošije kvalitete. No, ne i ovaj ;) Na dodir je vrlo mekane i skoro pa kremaste teksture. Srebrnkaste je boje s rozim odsjajem -  vrlo je pigmentiran (čekirajte sliku ispod) te će zbog svoje nijanse pristajati gotovo svakom podtonu kože.
Bronzer je dosta tvrđe teksture od preostala dva proizvoda. Na prvu mi je izgledao narančasto, no nakon što sam napravila swatch primjetila sam kako je ustvari hladnijeg podtona te ga to čini idealnim proizvodom za konturiranje.


Na slici iznad možete vidjeti swatcheve svih proizvoda : (s lijeva na desno) bronzer | highlighter | rumenilo. Napomenula bih da su swatchevi napravljeni laganim potezom prsta / bez ikakve baze iliti primera. Izdvojila bih highlighter koji me stvarno oduševio - pogledajte koliko je ustvari dobro pigmentiran! Za neke jače, večernje lookove kist našpricam fiksatorom te je glow još i jači! Doslovno se vidi iz Svemira i oslijepi sve hejtere ;) Definitivno jedan od boljih highlightera u mojoj kolekciji : pravi dragulj 💎. Bronzer i rumenilo su također vrlo dobre kvalitete te već vidim da će ova paletica postati moj TO-GO proizvod. Zbog svoje veličine paleta je travel friendly te stane u svaku torbicu. Toplo Vam preporučujem da isprobate ovu paletu, sigurna sam da vas neće razočarati. PS požurite dok je još na sniženju! [Paletu sam koristila za izradu ovog looka KLIK]

Jeste li već isprobale ovaj proizvod? Kakvi su Vaši dojmovi?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)