✨ BLOGMAS #6: Favoriti [studeni]✨

prosinca 06, 2017


Ho,ho,ho helouu svima! Dobrodošli na BLOGMAS - izazov u kojem svaki dan do Božića pišem novi post (od 1.12. pa do 24.12.). Većina postova biti će vezana uz Božić i blagdane : birati ćemo poklone, slagati wishliste, outfite i make up lookove, peći keksiće, gledati filmove i serije... Naravno neće izostajati ni beauty recenzije i favoriti. U današnjem postu predstaviti ću vam svoje dekorativne favorite koje sam najčešće koristila prošlog mjeseca. Pripremam Vam i drugi dio, no s preparativnim proizvodima. Ovo će biti dosta dugi post pa neću više duljiti u uvodu. Let's go!


1. H&M paleta bronzera : O ovoj paleti sam Vam daavno pisala recenziju (KLIK). Nažalost, rijetko kada sam posezala za njome te je skupljala prašinu na dnu kolekcije. Konačno sam se opet odlučila poigrati s njom i - ODUŠEVILA ME. Nemam pojma zašto je tako dugo nisam koristila, vjerovatno me ambalaža odbijala (karton). No ljudi moji, ova paleta je čudo! Sadrži dva highlightera (rose gold/gold) te hladniji matt i topliji bronzer sa shimmerom. Nijanse se blendaju kao u snu te se divno stope s tekućom podlogom na licu (ne izgledaju patchy). Cijena palete je svega 40HRK te mislim da je pravi dragulj.
2. Giordani Gold Marbelised sjenilo u nijansi 'Luxuriant Beige'* : je moja nova ljubav. Marbelised sjenilo je ustvari pigment koji se može koristiti na suhi ili mokri način. Također, ovaj proizvod možete koristiti kao sjenilo,pigment ili highlighter. Sigurna sam da već znate na koji način ja nosim ovo čudo - YUP, highlighter ;) Mogu vam reći kako je intenzivniji od većine highlightera u mojoj kolekciji i upravo zato ga OBOŽAVAM.
3. Wet'n'Wild photofocus tekući puder : Kada sam po prvi put koristila ovaj puder - nisam baš bila oduševljena. Nisam bila ni razočarana, bio je to naizgled samo 'prosječan' drogerijski tekući puder. Oh kako sam se prevarila ! :D Photofocus puder je postao moj najdraži puder ikad : dugotrajan je, daje divan zdravi glow finish, prekrivanje je bomba te odlično izgleda na fotkama!
4. Catrice liquid camouflage korektori : hmm mislim da ovdje ne moram duljiti s opisom. Svi ste već dobrano upoznati s catrice kamuflažama. Ovo su definitivno najbolji korektori (i tekuća verzija i u staklenci) i niti jedan drogerijski korektor im nije ravan.
5. Catrice Nude Illusion transparentni puder : proizvod koji koristim svakodnevno za matiranje lica i/ili baking. Jedina mana ovog proizvoda je flešbek tako da ga nemojte koristiti prije fotkanja (s blicem jel). No ovo je svakako moj najdraži transparentni puder !


6. Rimmel Magnif'Eyes Nude edition paleta* Recenziju ove palete sam baš jučer objavila na blogu tako da KLIK ovdje za više detalja. Uglavnom - smatram da je ovo daleko najbolja nude drogerijska paleta te je pomela konkurenciju u tom cjenovnom rangu (89HRK). Sjenila su mekana, pigmentirana, dugotrajna (čak i bez primera!) te se blendaju bez ikakvog napora.
7. Maybelline lash sensational maskara : maskara koju sam najčešće koristila u prošlom mjesecu je Maybelline LS Luscious. Svoj posao obavlja sasvim solidno : trepavicama daje volumen bez slijepljivanja, ne razmazuje se te traje cijeli dan.
8. w7 Glowcomotion highlighter : je dupe The Balm mary lou manizera. Odlično pigmentiran, zlatni highlighter koji divno izgleda na licu. Cijena mu je 30ak HRK te je za tu cijenu perfektan. W7 kozmetika dostupna je na PinkPandi.
9. essence CC paleta korektora* : O ovoj paleti sam vam već napisala detaljnu recenziju pa KLIK ovdje za više info. Prošlog mjeseca sam borila bitku protiv podočnjaka i crvenila na licu te je ova paleta bila moj spas!


10. essence metal shock sjenila  Trenutno imam samo dvije nijanse Metal Shock sjenila samo zato što su konstaaantno rasprodane preostale nijanse. Mislim da su ovo najbolja kremasta sjenila koja sam ikad isprobala. Na sljedećim linkovima možete vidjeti kako izgledaju u akciji : stars&stories | galaxy rocks.
11. W7 Lip Twister olovke za usne Divne olovke na odvrtanje koje bih usporedila sa essence liplinerima. Toliko su kremaste i pigmentirane da ih često koristim i samostalno. Izgledaju super u kombinacijama sa tekućim ruževima i sjajilima.
12. Rimmel Stay Matte* | GR Longstay 03 | The Balm Meet Matt(es) Hughes 'Faithful' * & MUR My Sign 'Sagittarious' su definitivno najkorišteniji tekući ruževi u studenom. Sva četiri ruža su iznimno ugodna na usnama, vrlo pigmentirana (ne treba stavljati dodatan sloj) te dugotrajna - izdrže iće i piće. Niti jedan ne isušuje pa su odlični za nas sa suhim usnama! :D Stvarno sam oduševljena s ovim ruževima te Vam im toplo preporučujem!

Koji su vaši favoriti za studeni? Hvala na čitanju, xoxo
*PR proizvodi

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)