✨ Hair Chronicles #1✨

listopada 18, 2017

Jučer sam Vas na instagramu pitala da li biste voljele čitati i o drugim beauty tematikama poput njege kose, noktiju, modi i sl. Većina Vas (čak 90%) se složila s tom idejom pa sam odlučila na blog uvesti malo svježeg i novog štiva. No, ne brinite - takvi postovi će biti u manjini. Ovo je ipak beauty blog te će i dalje dominirati dekorativa! Danas sam Vam odlučila tipkati o trenutnoj rutini njege kose. Mislim da će ovo postati serijal u kojem ću Vam kratko recenzirati proizvode koje trenutno koristim te odati recepte za DIY maske (moje omiljene). Moja je kosa bojana sa suhim vrhovima - trenutno seže do sredine leđa, no voljela bih da još malo poraste. Duga,zdrava kosa oduvijek je bila moja tiha patnja. No, pošto ne mogu dugo biti iste boje (mrzim monotonost!) kosa pati te je dosta izgubila na kvaliteti. Trenutna rutina odlično djeluje na moju kosu pa sam odlučila podijeliti neke savjete i sa vama!

rutina kose 3

Za pranje kose trenutno koristim Schwarzkopf Gliss oil nutritive šampon i regenerator namjenjen za dugu, oštećenu kosu.  Njihova formula sadrži čak osam dragocjenih ulja & keratin - za dubinsko obnavljanje kose. Vrlo je bitno da birate šampone točno namjenjene za vaš tip kose! Meni ovaj duo savršeno odgovara - ne masti mi vlasište, a nakon korištenja kosa izgleda zdravo i sjajno. Osim ta dva nužna koraka njege kose ; jednom na tjedan koristim i AVON planet spa masku sa ekstraktom kavijara. Masku je potrebno nanjeti nakon pranja na ručnikom osušenu kosu te držati 10 min (nanosim je isključivo na vrhove kose). Ova je maska čudo - najbolja maska koju sam do sada isprobala. Nakon korištenja kosa mi je zaglađena, lepršava i sjajna. Ma top proizvod! Nakon ta tri koraka korstim i Orofluido eliksir - najčešće ga nanosim na suhu kosu radi oblikovanja i božanstvenog mirisa. O njemu sam Vam već tipkala ovdje (KLIK).

rutina kose 2

DIY maska za koju sam uvjerena da je najdjelotvornija u cijeloj mojoj rutini sadrži dva ulja : macadamia oil extract/treatment & ricinusovo ulje. Način na koji koristim ova dva ulja je sljedeći - noć prije nego što operem kosu natopim vrhove kose sa ricinusovim uljem, a zatim dodam i macadamiin ekstrakt. Kosu složim u punđu te sljedeće jutro operem- završni rezultat je magičan. Moja je kosa vidno nahranjena i zdravija. Naravno, za što bolje rezultate masku treba koristiti čim češće. No, nemojte nanositi masku na vlasište jer će vam ona biti masna. Inače, uskoro Vam planiram napisati i članak posvećen samo ricinusovom ulju i sve načine na koje ga koristim. Jel bi Vas zanima takav post?

rutina kose

I za kraj, trenutno stanje moje kose - tamno crvena boja (isprana lol) dužine do polovice leđa. Mislim da nikad u životu nisam imala ovako dugu kosu - uvijek sam se šišala na bob. Uglavnom, kosu ću puštati još barem 10cm. Sva sreća pa mi brzo raste. Ustvari sam dosta ponosna na trenutno stanje , probat ću iskopat neke stare fotke da vidite koliko je ustvari oštećena bila (thank you pegla i figaro -.-).

To bi bilo sve o mojoj trenutnoj rutini kose. Osim navedenih proizvod koristim i macadamia četku te izbjegavam fen, peglu i figaro. Nadam se da Vam se sviđa ovaj serijal! Pišite mi u komentare koja je Vaša trenutna rutina njega kose! 

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)