💀Halloween 2017💀

listopada 31, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Tema današnjeg posta je, naravno, Halloween! Predstaviti ću Vam neke svoje radove koje sam kreirala ovog mjeseca - nadam se da će Vas inspirirati. I da, ne mislim da sam nešto posebno nadarena za SFX šminku - ovo je sve zabave radi. Maske su jako jednostavne i mislim da ih svi mogu kreirati. Paaa - krenimo! 

💀 PENNYWISE💀

Halloween makeup koji vlada instagramom ove godine je definitivno Pennywise klaun iz filma 'It'. Za kreiranje ovog looka biti će Vam potrebna paleta sa crvenim/ljubičastim nijansama, crna olovka te crveni tekući ruž. Ja sam dodala i umjetne trepke te sam popunila obrve kao i obično. 

 💀MELTED ICE CREAM💀

Melted Ice-Cream mi je jedan od dražih lookova koje sam kreirala pošto spaja dvije moje najveće ljubavi  : sladoled + pop art. Za kreiranje ovog looka trebati će Vam : plavo sjenilo, rozo sjenilo, crno sjenilo, tuš i šljokiceee :) PS i ovdje sam dodala umjetne trepke kako bih dobila neki anime inspired look.

💀INFECTED ZOMBIE💀

Zombie je klasičan Halloween look - jednostavan, a efektan. Pošto nisam imala umjetne krvi koristila sam tekući ruž! Ove razderotine na licu napravila sam pomoću lijepila za trepke i maramice. 

💀SKULL💀

Kostur je također Halloween klasik : no, ovaj je baš u mom stilu (čitaj: prepun šljokica). Izgledao je puuuno bolje uživo, no eto.  PS zanemarite pidžamu, slikano je kasno navečer hahah. Za izradu ovog looka potrebna su Vam samo tri proizvoda : crna olovka, plavo sjenilo & plave šljokice.

💀GLITTER STARS💀

I za kraj, za sve one koji nisu baš preveliki fanovi Halloweena - glitter stars. Našminkajte se kao i obično te dodajte zlatne šljokice u kut oka i nacrtajte zvijezdice. Jednostavno, a preslatko! Samo nemojte biti parti brejkeri ;)

I to bi bilo to - nadam se da Vam se sviđaju ovi lookovi. Nisu mi baš svi ispali kako sam zamislila, no bit će bolje. Ukoliko Vas zanima kako ću se ja to zamaskirati danas - brzo follow na moj instagram @chanelandrebel ;)

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)